{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Loppemarked - hvad vil du helst {{forumTopicSubject}}


Når du er på loppemarked hvad vil du så helst;
Priser på tingene eller ingen priser?
Rodekasser med fx tøj eller lagt pænt sammen?

Skal på loppemarked næste weekend med tøj hvor tingene er lagt i rodekasser med priser på kassen - koster max 25 kr. De få ting der er dyrere hænger på bøjle.
Sådan synes jeg bedst om det. Også hvis man sælger diverse andre ting, hader at spørge om prisen som så er for høj/lav.

Men hvad med jer? :o)


Kommentarer på:  Loppemarked - hvad vil du helst
  • #1   25. nov 2014 Kan helt klart bedst lide hvis der er priser på... Hader hvis man kommer til at skambyde smiley - så kan man altid prutte lidt hvis det er smiley
    Og jeg tror nok jeg ville synes det virkede mere tiltrækkende hvis det var foldet pænt sammen.. Så virke det ikke så rodet og på en eller anden måde "slidt" smiley


  • #2   25. nov 2014 Jeg foretrækker også at der i det mindste er en vejledende pris på varen som man så eventuelt kan forhandle omkring. Hvis tingene skal ligge i en kasse så lig dem pænt sammen først så det ikke ser så rodet ud. Selv foretrækker jeg at tingene ikke ligger nede i noget. Jeg har ikke noget imod at det ligger i bunker, men så skal det gerne gøre det oppe på et bord så man kan se hvad der er og slipper for at rode tingene rundt når man kigger tøjet igennem smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   25. nov 2014 Loppemarkeder gælder om at finde gode ting til billige penge.
    - så ingen pris, også må man prutte om prisen..


  • #4   25. nov 2014
    Med tøj fra 5 til 25 kr vil jeg nu mene det er rigeligt billigt ;o).
    Men vil overveje det med og ligge det sammen - vi har bare lagt det i kasserne for at holde styr på priserne :o)


  • #6   25. nov 2014 Det lyder faktisk som en rigtig god ide at størrelsesopdele det viby, for jeg har selv haft samme følelse af at det hurtigt bliver uoverskueligt smiley

  • #7   25. nov 2014
    Rodekasserne vil indeholde small, medium og large - så lidt af hvert i alle kasser :o) Hvor vi tænkte og skrive det på bordet at vi har de størrelser - så man ikke går forgæves hvis man leder efter x large.
    Men ja, det kan være øv og rode og intet finde - men det er lidt det med enten og opdele i pris eller i størrelse.


  • #9   25. nov 2014 Opdel str.. for helt ærligt giver jeg hurtigt op hvis det ikke er opdelt i str..

  • #10   25. nov 2014
    Vi kunne måske også bare skrive på kassen at man kan finde strl det og det i den?
    Men hvis man kan det i alle kasserne, så er det jo lidt ligegyldigt. Jeg må hjem og kigge.

    Det er i Ørbækhallen på Fyn, d. 30 november 10-15


  • #11   25. nov 2014
    Sidst jeg var afsted købte jeg de små hvide mærker man kan sætte på fryseposer og skrev priser på og klistrede fast. De ting der var flere af som kostede det samme smed jeg i bøtter, kasser o.lign. som dig, og så havde jeg investeret i et lille tøjstativ fra jysk og nogle bøjler.

    Jeg var i fuld vigør fra markedet startede til det sluttede og jeg tjente helt godt på det, så gør dine ting attraktive! Jo bedre de ses des større er muligheden for at de bliver solgt smiley

    Held og lykke!!


  • #12   25. nov 2014
    Jeg tænker også at alene priserne burde tiltrække noget opmærksomhed - men det er ikke til og sige ;o)


  • #13   25. nov 2014 Loppe marked må som det eneste køre UDEN priser man kommer på marked for at prutte og finde gode tilbud hvis der er priser på gider folk ikke komme og "byde " for der er intet at byde på

    Jeg vil nok foretrække en rode bunke når det er almindelig tøj men hvis det fx er ride udstyr med mange klokker og pandebånd og andre småting så foretrækker jeg at det er lagt sammen /bundet sammen eller pænt lagt frem


Kommentér på:
Loppemarked - hvad vil du helst

Annonce