{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Vil du med en tur på ryggen af Marko? (Hjelmkamera) {{forumTopicSubject}}

Ja vidste altså ikke rigtigt hvad jeg skulle kalde overskriften smiley

Nå men jeg er så heldig at have et GoPro kamera, og har lavet et par optagelser fra hjelmen med den alm headmount smiley Til jul fik kæresten og mig så et gavekort, og dette blev brugt til bla en chest mount til kameraet smiley Selvom det ikke var meningen jeg skulle bruge den mount, så tænkte jeg alligevel jeg ville prøve i dag og det giver faktisk et ret fedt billede smiley Men jeg undskylder for lyden og lidt kvaliteten, redigering programmet vil slet ikke samarbejde, så har ikke kunne fjerne lyd eller på nogen måde forbedre videoen.

Angående træningen:
Dette er en meget kort galop-træning jeg lavede, normalt rider vi frem og tilbage på stien minimun 4 gange men Marko har holdt fri det meste af december. Så vi skal lige igang igen, og som det også fremgår af vidoen var han meget glad for endelig komme ud at galopere, og i det hele taget ud af ridehuset smiley Og nej jeg er ikke hård i hånden, han går blot lige gennem mine halve parader og topper derfor op smiley Det passede ikke herren at galopere i et roligt tempo.

Men ja, vis du "vil med på ryggen af Marko" så er turen her
https://www.youtube.com/watch?v=OCq7UBSa65c

Håber i vil smide en lille kommentar med her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du med en tur på ryggen af Marko? (Hjelmkamera)
Kommentér på:
Vil du med en tur på ryggen af Marko? (Hjelmkamera)

Annonce