{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skamling efterskole
  • #1   27. jan 2015 Der ligger en rigtig god efterskole i Grindsted der har stor hestelinie.
    Vi har selv dårlig erfaring med Skamling ( stoffer og div. )


  • #3   27. jan 2015 Vi har været ude og se på hest i Grindsted på en efterskole.
    Det er jeg ret sikker på


  • #4   27. jan 2015 Vil du uddybe med de dårlige erfaringer? smiley jeg kan nemlig slet ikke finde en rideefterskole, og det er allerede om et år jeg skal afsted... smiley

  • #5   27. jan 2015 http://tronsoeskolen.dk

  • #7   27. jan 2015 Bråskov gård efterskole en fantastisk skole med 9 og 10 klases elever heste går i løsdrift altid ude smiley ligger ved Juelsminde ca 10 km fra horsens.


  • #8   27. jan 2015 Vejlefjordskolen.dk

  • #9   27. jan 2015 Blidstrup efterskole? Tager lige 2 timers køres fra Århus ifølge krak

  • #11   30. jan 2015 Jeg er en elev fra 12/13. smiley dengang havde skolen ikke en hestelinje, men startede på op året efter dvs sidste år. Jeg har lidt blandede følelser omkring. Mit efterskoleår, for jeg fik nogle virkelig gode veninder, og lærerne var SÅ fantastiske på det sociale plan. Men jeg tror desværre at de ikke kunne styre det med at vi også skulle have respekt for dem.. Jeg havde selv, men der var bare flere elever på skolen, som egentlig var på efterskole fordi det ikke helt egnede sig til folkeskolen, hvis du forstår? smiley dette førte til flere konflikter, som gjorde at der opstod trælse situationer, måde mellem eleverne, som ikke rettede sig efter lærerne, og derfor chikanerede hinanden, men også mellem lærer og eleverne. Der var en pige i mit hus som blev smidt ud 4 dage før skoleårets var slut, fordi hun kaldte en lære for ond heks. Dette siger vel noget om hvor trætte de var af nogle elever.. smiley

    Det faglige niveau skuffede mig også meget, men jeg har også høje forventninger da jeg er lettere begavet i forhold til dem jeg gik i klasse med. Det var ikke noget jeg havde set komme, at mine klassekammerater ville trække undervisningen ned på et lavere niveau, så vær altid opmærksom på det tøser!

    Men linjefagene var super positive, jeg var design pige og jeg elskede hver design time. Mit indtryk af de øvrige linjefag var også meget positive. Men jeg ved desværre ikke meget om hestelinjen.. smiley

    Jeg vil lige understrege at jeg ikke fortryder mit efterskole år på Skamling for der var også opture!
    Håber dette kan bruges og du er velkommen til at spørge hvis du vil vide mere.


Kommentér på:
Skamling efterskole

Annonce