{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmekroppen?
  • #1   3. mar 2015 jeg eer egentlig meget pænt tilfreds, men dog har jeg liige et par småting, hvilket sikkert er meget normalt:

    1. Jeg vil gerne af med mine fregner (jeg er rødhåret). Mest af alt fordi jeg er så træt af alt den solcreme jeg bliver nødt til at bruge smiley
    2. Det der fedt der lige ligger på maven måtte godt forsvinde, i hvert fald en del af det.
    3. Mine lår måtte gerne være lidt tyndere også smiley


  • #2   3. mar 2015 For mig er min drømmekrop, som jeg ser ud nu bare med måske lidt mindre mave og så uden briller :')
    Men jeg er 1,69 og lidt kraftigt bygget .. :'D


  • #3   3. mar 2015 Jeg har ingen mave eller lår og har mega svært ved at sætte muskler smiley Jeg hader at være så spinkel og samtidig meget høj da intet tøj passer mig og folk kalder mig for stankelben osv. Jeg ville give alt for hofter og lår og enda også mave! smiley Men det er heller ikke fedt med de folk der siger jeg er heldig at jeg ikke kan tage på og at de ville elske at være så tynde :S men hey... What can you do, det er jo ikke mit problem at andre folk har det sådan ;P Der er da sikkert folk i den anden ende med samme problem så jeg vil ikke brokke mig for meget smiley

  • #4   3. mar 2015 5cm ekstra i højden ville ikke gøre mig noget. Jeg er ca 162.
    Jeg vil gerne tabe mig og stramme de forskellige muskler op, og så ville jeg være tilfreds :).


  • #5   3. mar 2015 Jeg har lige en sidste ting:
    Jeg ville gerne ½-1 nummer ned i størrelse når vi snakker BH'er smiley


  • #6   3. mar 2015 Jeg er fuldstændig tilfreds med min krop som den er. Jeg håber dog at mine bryster snart begynder at vokse da jeg godt gad at de var større, men er ikke utilfreds med dem ellers. (:

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   3. mar 2015 Hvorfor er det så vigtigt med hvordan man gerne vil se ud?

    Er det ikke vigtigere at fokusere på at kunne lide sig selv og ens udseende smiley


  • #8   3. mar 2015 Jeg sådan set meget glad for min krop smiley Jeg er ret høj (mindst 182) Så jeg kunne godt tænke mig at være 5 cm lavere smiley Jeg er slank, men kunne godt tænke mig en bedre mave, lidt tyndere lår og kortere fødder (44) smiley

  • #9   3. mar 2015 AMT: Jeg tror personligt kun det er meget få som tænker "Yes, jeg har den mest perfekte krop i hele verden!". Og hvis man har lidt mål for dig selv, så er det vel altid godt? smiley

    Jeg tager ikke mit som noget negativt, for jeg ved udemærket at jeg altid vil have fregner og være følsom over for solen hele livet. Men jeg vil da gerne smide et par af de ekstra kilo, og det ser jeg intet ondt i. Ellers er jeg glad og tilfreds smiley


  • #10   3. mar 2015 Ville gerne have lidt mave væk og lår smiley ellers er jeg meget tilfreds.
    Nåja vil også gerne have at jeg ikke er så lys i ansigtet for så kommer mine sorte streger under øjnene også væk smiley smiley smiley
    Men ville ALDRIG få lavet en plastik operation smiley smiley


  • #11   3. mar 2015 Flad mave, smallere ansigt og en til to størrelser mindre BH ville være fantastisk - hos mig selv. Men det kommer an på, om vi taler hos en selv eller hos andre (her mener jeg hos en eventuel partner) smiley

  • #13   3. mar 2015 Jeg ville gerne have fjernet lidt af mine lår, og være ca. 5-10 cm højere. (Er 154:()

  • #16   3. mar 2015 Det var et godt spørgsmål!
    Jeg kunne godt tænke mig bare generelt at blive tilfreds med mig selv, og hvad jeg har.
    Så er der selvfølgelig en drøm om en tyndere mave og de forholdvist kendte ønsker.
    Jeg kunne godt tænke mig mindre lår, men er cykelrytter, så det kan jeg vidst godt glemme alt om. Til gengæld har jeg meget muskuløse lår i stedet.


  • #18   3. mar 2015 Rosa.
    Kom og lån en størrelse hos mig, mine måtte gerne være mindre..


  • #20   3. mar 2015 mindre maveog talje mindre lår længere hår og større bryster tæt på linse style (ej okay vil tro det er en DD størrelse jeg gerne vil have =3 størrelser)
    Bruger
    gerne lige vokse en Hmm 5 cm højere eller måske en lille dværg så jeg passer til nikita smiley

    mindre fødder og tær
    altid flotte lange fingernegle

    ingen briller


  • #21   3. mar 2015 nu spørger jeg dumt men hvorfor mindre bryster

    er det smærter i ryggen eller


  • #22   3. mar 2015 Går rundt med en D-skål, som egentlig ikke som sådan er til nogen gene for mig. Men har aldrig haft så mange smerter i ryggen, som da mine bryster valgte at tage springet fra en lille A-skål til en D på et år. Så det er ikke fordi jeg har jordens største bryster, men en A-skål ville jeg virkelig elske at have igen.

  • #23   3. mar 2015 hoppie okay smiley

  • #24   3. mar 2015 Så der er mening med galskaben smiley

  • #25   3. mar 2015 ja det kan jeg godt se men hvis nu at du ikke havde ondt ville du så beholde denne størrelse

  • #26   3. mar 2015 Jeg har min drømme krop smiley er tilfreds

  • #27   3. mar 2015 Well, nu lyder jeg måske selvglad, men jeg synes faktisk meget godt om min krop. Ja, jeg vejer 15 kg for meget. Har lidt for meget de forkerte steder af samme årsag, strækmærker, modersmærker, fregner og tendens til sorte rander under øjnene (og jeg mener VIRKELIG mørke).
    Men helt ærligt, det har jeg sku sluttet fred med. Der er de der deller jeg gerne liiiige ville af med - men de generede mig også da jeg var 10 kg mindre, så nu er jeg faktisk lidt ligeglad.
    Strækmærkerne kan jeg ikke gøre så meget ved, de forsvinder når de vil, og hvis jeg engang bliver gravid så får jeg nok de ondeste på maven alligevel.
    Jeg kan se sexet ud i den rigtige kjole, kan bære et par stramme bukser. Så behøver jeg ikke så meget mere..

    og hvis nogen har set nogle af mine svar i andre emner, så ja, jeg arbejder på at tabe 10 kg. Hvorfor? Jooh, jeg vil bare gerne ride min pony, og så skal jeg være 10 kg lettere (om end ikke andet for at komme ned i de der skide ridebukser). Udseendet er jeg fin med nu, og jeg håber at være lige så tilpas i min krop om minus 10 kg som jeg er nu. Ellers må jeg bare lære pony at køre for vogn og tage det på igen.. smiley


  • #28   3. mar 2015 Hmm....
    Jeg ville gerne have mindre lår, mindre mave, mindre røv... Færre fregner ville også være godt! Større bryster kunne jeg også nemt ønske mig. Og så være lidt lavere! Tror jeg er 173 cm.


  • #29   3. mar 2015 Hmm....
    Jeg ville gerne have mindre lår, mindre mave, mindre røv... Færre fregner ville også være godt! Større bryster kunne jeg også nemt ønske mig. Og så være lidt lavere! Tror jeg er 173 cm.


  • #30   3. mar 2015 Er rimlig tilfreds med min krop, dog ville jeg godt være lidt lavere (er 170 cm), have flere muskler, og lidt mindre lår.
    Ellers kan jeg godt lide min krop smiley


  • #31   3. mar 2015 Jeg ville gerne af med mine fregner, hader dem, havde ingen fregner som lille, så de er stille og roligt kommet, flere og flere og flere..
    Og så ville jeg gerne have en anden næse, har en lille grisenæse smiley
    Og så ville jeg gerne have silikonebryster, ikke større, men bare så de sidder lidt bedre. Og så ville jeg gerne være lidt solbrun istedet for at ligne et spøgelse smiley


  • #32   3. mar 2015 Ina: Måske. Ærlig talt hader jeg virkelig at have den størrelse bryster. Især fordi mine har en tendens til at se meget større ud end de er, uanset hvad for noget tøj jeg tager på smiley

  • #33   3. mar 2015 Rynke: Ej hvor jeg savner dengang jeg var tilfreds med min smiley

  • #34   3. mar 2015 Det er virkelig et spørgsmål om at lære at acceptere sig selv du. Det ville være løgn at sige at jeg ALTID er glad for min krop, men sådan overordnet er jeg ikke flov over at vise mig i bikini, løbetøj og så fremdeles. Der er dage hvor jeg ligner en død og flået gris, og så er der dage hvor jeg ser godt ud. Jeg fokuserer på de sidstnævnte og forsøger at undgå spejle på de førstnævnte.. smiley

  • #35   3. mar 2015 Er egentlig ok tilfreds med min krop.. ville dog gerne lige have bygget lidt muskler på igen og så have lidt tynder lår og så ville det være rart at kunne se sine fødder igen, så 1-2 størrelser ned i bh ville jeg nok også kunne klare, selvom det nok ville høre mig lidt mindre atraktiv for drengene :b

    en numse der kunne være i et par alm bukser ville også være ok, da jeg er nødt til at købe højtaljede for at den kan være der -_-


  • #37   3. mar 2015 Rynke: Har bare været tilfreds med mig selv, men her for en uge (eller 2) siden gik det galt igen. Nu starter det hele bare forfra igen...

  • #38   3. mar 2015 Amalie, du bliver nødt til at uddybe hvorfor du dog ville have silikone bryster??? Jeg kan ikke se den helt, men det er jo mig personligt...
    Er det for at imponere drengene eller... ? Ikke for at hakke, men jeg prøver at forstå fordi jeg ikke selv kan se hvorfor smiley


  • #39   3. mar 2015 hvor syntes jeg det er dejligt at der er så mange der rent faktisk er overvejende glade for deres krop og udseende..... Der har ellers i en lang årrække været tendens til at hyle op om at ens krop er forkert

  • #40   3. mar 2015 Louise - det synes jeg personligt er pænt. Ikke hvis man laver dem store og unaturlige, men bare så de sidder smiley

  • #41   4. mar 2015 Jeg elsker min krop. smiley Synes den er rigtig pæn, og lige tilpas. Jeg er super tilfreds med mit udseende og vil ikke lave noget om, heller ikke selvom jeg fik tilbuddet. smiley

  • #42   4. mar 2015 Jeg ville godt have lidt mere fedt ved mine hænder og håndled smiley og tabe lidt af det fedt der sidder midt på maven smiley men ellers er jeg faktisk rigtig godt tilfreds med min krop smiley

  • #43   4. mar 2015 Jeg ville gerne være 8 cm lavere (er 178), hader at være høj - men det er jo ikke muligt at ændre på.
    Så ville jeg gerne veje 55 kg - altså tabe mig 12 kg. Jeg har aldrig været tilfreds med min krop, og bliver det nok aldrig helt. I sommers vejede jeg næsten 7-8 kg mindre end jeg gør nu, og jeg vil gerne have samme vægt tilbage eller lidt mindre..
    Så ville jeg gerne have en fyldigere røv, strammere krop generelt og lidt større bryster smiley

    Også større øjne med fyldige vipper, naturligt fyldige øjenbryn og et mindre hoved smiley


  • #44   4. mar 2015 Jeg synes stadig det er ærgerligt at flere af jer skriver at i gerne vil tabe jer, når jeres vægt-tabs-mål ligger på decideret undervægtigt (ifølge BMI). Især hvis det samtidig er med ønske om at stramme op - i skal virkelig huske at muskler vejer mere end fedt, og at selvom i strammer og kommer ned og ligner en der vejer det, så kan i snildt veje 5 kg mere

    Jeg var i hvert fald overrasket da jeg så billeder som dem her, med påført vægt for de forskellige billeder:
    http://sflhealthandwellness.com/wp-content/uploads/2013/09/Weight-Loss-VS-Fat-Loss3.jpg
    http://paleozonenutrition.com/wp-content/uploads/2012/01/fat-vs-muscle.jpg

    Bare lige til eftertanke, til jer der virkelig gerne vil meget langt ned i vægt - så kommer i til at blive skinny at se på (og nej, det er der intet galt i) og ikke tonede.


  • #45   4. mar 2015 Jeg er egentlig ret tilfreds. I forhold til mit arbejde kunne jeg godt lige bruge bare 5 cm i højden, men i andre sammenhænge er mine 170 cm fint. Jeg kunne også godt bruge lidt mere styrke, men det kommer nok med tiden.

    Det eneste jeg virkelig gerne ville ændre ved hvis jeg kunne, er mine fødder. Mine fødder vender ud ad, hvilket egentlig ikke er specielt kønt - men meget praktisk hvis man skal gå op af bakke på ski. Den er lidt bred, men ikke sådan at man kan løse skoproblemer ved at løsne snørrebåndene, for det er som regel lige foran snørrebåndene at skoen er for smal. Og sidst, men bestemt ikke mindst, så buer min storetånegl op ad. Det har den altid gjort og det er en familieting. Men det betyder at mine sko skal have en hvis højde ude i snuden, for at mine tæer kan være der, og det er der ikke mange damesko der har. De er ofte ret flade.
    Det er et helvede at finde sko jeg kan lide en lille smule og som passer! Det måtte gerne være nemmere.


  • #46   4. mar 2015 Hønen, jeg er helt i din båd! Jeg lider af fleksibel platfod, og har samtidig fået rykket fodrodsknoglen på venstre fod efter en forstuvning. Før jeg fik mine indlæg kiggede vi altid 5+ skobutikker igennem hvor gang jeg skulle have nye sko, for ellers kunne vi ikke finde noget jeg kunne passe.
    Ud over min fleksible platfod, som giver mig en rigtig bred fod, så er min fod og super lav og min hæl er virkelig smal. Så find en flad, bred sko med smal hæl, det er et helvede smiley

    Nu har eg heldigvis fået to par special lavede indlæg, og for første gang var vi kun i 3 skobutikker smiley


  • #47   5. mar 2015 Minus 10 cm i højden, så ville jeg være lykkelig - plus et par silikonepatter- BOOM, så ville den være der smiley

  • #48   6. mar 2015 Kan nu godt lide min krop som den er! smiley Den er ej perfekt men den er til at leve med smiley

    Men hvis der var noget jeg ønskede mig så var det sgu en større røv! Synes jeg har den mest komiske bygning smiley Har brede hofter og en flad røv xD Så der er ikke mange bukser og jeans som sidder godt på mig smiley
    Og så kunne jeg godt tænke at den lille delle på mavsen kom væk bare lige her i sommer perioden smiley
    Hmmm.. Men det er jeg ved at træne xD
    Og måske nogen mindre boobs fordi jeg er ved at være træt af jeg ikke kan gå ind i en butik og finde en bh med det samme -.-

    Ellers elsker jeg min kvapsede underlige bygning! smiley


  • #49   6. mar 2015 Mason: Det er derfor os med brede hofter og flad røv går i løse bukser smiley

  • #50   6. mar 2015 nemlig rigtigt hippie! smiley ahahaha!
    Ej leggins ser også okay ud xD


  • #51   6. mar 2015 Er så "heldig", at have så meget svaj i ryggen, at min røv ser større ud xD

  • #52   7. mar 2015 Drømmekrop er som på billedet;
    Spinkel, feminim krop, uden at være for tynd. Lidt større boobs gjorde ikke noget. Langt, mørkebrunt hår, der gerne må krølles. Højde omkring 165, fødder str. 37/38. Smalle, pæne læg. Go' røv. Endten hudfarve som billede, eller porcelænsbleg og pæn.

    Min egen krop;
    Knapt så feminim, bortset fra de store boobs (85G) og rimelig flad røv. Store lår, cykel læg. Skævt ansigt, som gør at mit ene øje synes større end det andet. Hænger lidt i den ene side af ansigtet. For små læber. Krøllet middellangt hår, er født Ginger, men har farvet det mørkerød med lilla undertone.

    Såeeeh.. Lang vej endnu.. smiley
    Men ser positivt på det. Når jeg flytter hjemmefra om 1,5 år, ligger der et fitness center 40 meter fra mig. Jeg står selv for de ting jeg vil spise - er ikke tvunget til junkfood, pasta eller lign.. Og så burde min drømmekrop være i sigte. Men det er ret svært når man ikke er herre over hvad der er i køleskabet - og ikke har overskud til at tage langt væk for at træne hver gang, med offentlig transport og en ordentlig gåtur. Såeeh ja. smiley


    profilbillede
  • #53   9. mar 2015 Er glad for min højde (182cm), men jeg ville gerne være supertynd/mager.

  • #54   9. mar 2015 Jeg er generelt tilfreds med min krop! smiley Jeg har lidt former, og dem er jeg glad for. Dog måtte maven gerne blive lidt fladere - huden på mavsen er lidt træls, specielt når jeg sidder ned. Men det er bare at gå igang med mavebøjninger og planken. Så skal den nok blive pæn igen. Hvilket den skal være til sommer smiley
    Har en anelse akne, hvilket meget gerne må gå væk - men jeg har creme imod det, som hjælper rigtig meget.

    Men alt i alt er jeg glad for min krop/udseende.


Kommentér på:
Drømmekroppen?

Annonce