{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken farve hår? :)
  • #1   28. jul 2015 Almindelig blond? Ja der findes hårfarvning der kan blege dit hår, men det kommer helt an på hvilken farve du har i forvejen. Skulle jeg farve mit hår efter billedet ville jeg satse på noget brunt og ikke afblege håret. Det ligner almindelig mørkeblond hår.

  • #3   29. jul 2015 ligner en mørkere blond, men ikke den helt mørkblond, den virkede mørkere da jeg købte den smiley

    kender ikke produkter eller noget desværre, men alt kommer an på dit hår. og det ved man efter at have mørkt mørkt hår (næsten sort) som absolut ikke kan farves som jeg ønsker smiley


  • #4   29. jul 2015 Jeg har selv rødblond og da jeg forsøgte med en normal lys blond blev det lys rødblond, da jeg skulle have striber blev det en takt mørker end platin blond og sidste gang blev det min normale rødblonde farve men nu hvor det vokser ud så ser min normale rødblonde farve grå ud :/!

    Derfor ville jeg prøve med den mørk blonde farve smiley


  • #5   29. jul 2015 du kan jo altid gi det en chance, hår vokser jo ud igen smiley

    men kender det godt, her bliver blonde striber grå smiley afblejning + mørkblond bliver orange O_O rød bliver en lysere rødlig brun.. lilla bliver osse rødlig O_O så ja kender godt det med at hårfarver ikke går efter ens hoved XD og efter mit blev farvet lilla, har det siden haft et rødligt skær O_O


  • Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
    #6   29. jul 2015 For mig ser det da meget naturligt ud? Er det ikke svært at favre sig til en hårfavre som denne?

Kommentér på:
Hvilken farve hår? :)

Annonce