{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Præsenter jeres heste/ponyer/parter {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Tænkte at det kunne være hyggeligt at se jeres ponyer og høre lidt om dem, bare herinde, ved godt at man jo kan kigge på andres heste på profilerne. Men her kan vi jo hygge skrive om vores heste smiley

Jeg har en part som hedder Sascha, jeg kalder hende Sasse, hun er 13 år gammel.
Hun er en blanding af fjordhest og Pinto smiley

Skriv lidt om jeres ponser og lig et billedet op smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Præsenter jeres heste/ponyer/parter
  • #1   13. feb 2016 Min pony hedder amina hun er 5 år og er ox araber, hun er en rigtig prinsesse smiley

    profilbillede
  • #2   13. feb 2016 Hvor er hun fin! smiley

  • #3   13. feb 2016 Jeg har ikke oprettet min herinde endnu, da jeg først får hende hjem d. 28 februar. MEN! jeg har lige købt en ny baby hest fra 2014. Hun hedder Vojes Jinx, er halv DV og halv Nordlandshest, og helt rød uden aftegn smiley

    profilbillede
  • #4   13. feb 2016 Jeg har en dejlig islænder hoppe, Disa smiley

    profilbillede
  • #5   13. feb 2016 Jeg har Tindur. Han er en 5 års Standardbreed (amerikansk traver). Vallak. Har haft ham fra han var 7 mnd. Købte ham som hingst.
    Min nye hest hedder Rocky. Er en snart 9 mnd Frederiksborg-hingst. Jeg får ham dog først hjem sidste weekend i april. Da har han lige blevet 11 mnd.

    Mvh TT


    profilbillede
  • #6   13. feb 2016 Rocky.

    profilbillede
  • #7   13. feb 2016 jeg har min smukke knapstrupper som fylder 11 her til maj smiley
    ca 170 høj og med det mest fantastiske unikke sind og arbejdsmoral smiley
    hvis det kunne have lyst har vi en blog på Facebook som hedder Louise og Thexia hvis man kunne have lyst til at følge med smiley


    profilbillede
  • #10   13. feb 2016 øverst til venstre er naboens søde knapstrupper Herkules, var i gang med tilridning og det hele, men det viste sig at han har KS, og selvom vi har gjort ihærdige forsøg for optræning af ryg er det ikke lykkedes mig, så rider ham ikke. Men vi hygger os stadig, strigler og går en lille tur i ny og næ.

    i midten min venindes føl, som jeg er gået igang med at lege lidt med, den er lidt sky, så skal have lært den at blive rørt div. steder, lære det med grime, stå, løfte ben og blive trukket.

    øverst til højre ses Beauty, min venides shire, hun er i fol, så pt. rider jeg hende ikke, men glæder mig dog til at komme igang med hende igen når hun har folet, for hun er faktisk ret lækker at være på smiley

    Nederst til venstre er det Prima, en 2 års shire, som jeg er gået lidt i gang med at træne, så vi er klar til sommers skuer og shows smiley

    Neders til højre er det Unique, også min venides shire, en stor dame på 186, hun er også i fol, så der holder vi også pause fra ridningen pt. Men glæder mig dog også til at komme igang med hende igen, hun er stort lokum at være på, men når det først bliver sat lidt muskler og hun får lidt kondi så er hun faktisk ret sjov at ride, og ABSOLUT ikke kedelig! smiley


    profilbillede
  • #12   13. feb 2016 TIne: wow en masse, hvor er de søde. Hvad er KS ? smiley

  • #13   13. feb 2016 Det her er Gedsagergaards Roberto. Han er 7 år og 147 cm. Jeg har haft ham lige siden han var 3,5 år. Alt hvad vi kan idag, er noget vi har lært sammen. Jeg har nemlig selv redet ham til og uddannet ham smiley
    Han er en pony med en fantastisk arbejdsmoral, ridelighed og protentiale til at nå hvor som helst vi vil hen, hvad end det er spring, dressur eller military. Til gengæld er han kongen af stalden! Og en pony med et kæææmpe ego! smiley smiley


    profilbillede
  • #14   13. feb 2016 Og det her er Iventa. Hun er 6 år. Jeg har haft hende i 3 mdr nu og vi har allerede dannet et utrolig godt makkerskab sammen. Med ridelighed kommer man langt, og det ved Iventa vidst godt. Hun er altid med på legen, hvad end det er en tur i skoven eller en hård dressurtræning. Fyldt med karma og er en dame for sig selv smiley
    Hun ved ikke hvor stor hun er, hun er lige til at putte i lommen smiley lige så stor hun er, lige så sød er hun.




    profilbillede
  • #15   13. feb 2016 Hvor er de flotte smiley

  • #16   13. feb 2016 Jeg har Lady Sønderholm, som i daglig tale bliver kaldt Beauty. Hun er tidligere travhest og er nu 12.
    Hun bliver brugt til lidt hygge dressur og så ellers turridning.


    profilbillede
  • #17   13. feb 2016 Først min egen, så kan i få min part i et andet svar smiley

    Jeg har mig en skøn 3 årig (4 til Juni) hoppe, ved navn Hope Silverstar, hende har jeg haft siden Juni 2015. Hun er ca. 150 cm, men har ikke målt hende siden sidste år. ^_^

    Hun er tilredet i alle 3 gangarter, men jeg har indtil videre ikke lavet andet at skridte og trave ganske lidt, grundet en masse problemer.
    Hun har stået med regneksem siden Oktober, først blevet rigtig rask i December, så gjord problemer, og tjaeh.. smiley

    Var oppe og ride hende lørdag den 6, første gang siden Oktober . Desværre holder vi pause igen nu, fordi jeg lige er blevet opereret og er blevet forbudt hest indtil om 14 dage. smiley Men efter det, så håber jeg at vi rigtig kan komme igang! I alt har jeg redet hende under 10 gange, i den her tid jeg har haft hende, grundet alle de her problemer smiley


    profilbillede
  • #18   13. feb 2016 Tak Caroline, ja her er altid massere at rive i smiley
    Hos min veninde har de dog flere shirere, men det er dem jeg mest leger med.

    KS - Kissing spines, torntappene berører hinanden, der er rigtig mange heste der har det og fungere som helt normale rideheste uden at det har betydning, men det afhænger selvfølgelig af graden smiley


  • #19   13. feb 2016 Så min part! Det her er Donegan Vesterlund, pinto vallak på 6 år, og omkring 140 cm. Regner dog med at han tager en cm eller to mere, han er lige høj nok bagtil xD

    Ham har jeg haft part på siden Maj 2015 og ham laver jeg alt med - vi har flere gange været på tur, reddet dressur og vi var sørme også begyndt at springe lidt, inden at vi gik på pause. Han har nemlig hoste så ham har jeg ikke redet siden november smiley Men ligesom Hope så er planen at starte op igen her når jeg er klar om 14 dage - 3 uger!



    profilbillede
  • #20   13. feb 2016 Det her er min dame smiley hun hedder Anita, men det bruger vi ikke. Så hun hedder Smilla, da hun har en sjov vane med at smile på mærkelige tidspunkter. Hun er Welsh cob (sec. D) på snart 13 år. Men hun tror vidst, hun er unghest til tider smiley

    profilbillede
  • #22   13. feb 2016 Jeg har en lånehest, som hedder Laura, før jeg blev låner, var hun min part. smiley Hun er en connemara pony på 147 og 17 år til april.
    Henover vinteren har det stået lidt på pause, men nu er vi lige så stille og roligt gået i gang igen. smiley


    profilbillede
  • #23   13. feb 2016 Det her er min pony Mill Of Towiw Country Lad, i daglig tale bliver han bare kaldt Mill. Han er en shetlænder på 104 og 12 år. Han er ikke så glad for fremmede mennesker, men en fantastisk pony, når han lærer en af kende. smiley smiley Jeg har haft ham siden jeg var 4 år. smiley smiley

    profilbillede
  • #24   13. feb 2016 Og det her er min pony Prinsesse Chila, som kun bliver kaldt Chila. Hun er den dejligste springpony i hele verden. Vi springer, rider dressur, og en masse dejlige ture. smiley :) smiley :) smiley Elsker hende. smiley

  • #25   13. feb 2016

    profilbillede
  • #26   13. feb 2016 Min absolut skønneste fjordhest Hjerter Rambo, 21 år gammel smiley Han er bare dejlig!<3

    profilbillede
  • #27   13. feb 2016 Og selvfølgelig min lille shetterdreng, More Roses Shasta smiley han er bare for dejlig! smiley vallak, ca 100 cm smiley


    profilbillede
  • #28   13. feb 2016 Jeg er den heldige ejer af Zacko. Han er DV og fylder 6 år til maj. Jeg har ligeledes ejet ham i to år til maj. Han er en glad og nysgerrig hest, der elsker at møde nye mennesker og heste. Samtidig er han meget sensitiv og kan hurtigt få sig selv stresset op over ingenting, så vi arbejder meget med at få mere ro på ham. Han er kommet rigtig langt siden jeg fik ham og udvikler sig forsat meget smiley

    profilbillede
  • #29   13. feb 2016 det her er ikke min part eller min pony men det er en pony jeg er sammen med så tit han er bare en lille bandit han stjæler æbler fra min strigle taske han lyner den selv op vis jeg hopper over et spring løber han med

    profilbillede
  • #31   14. feb 2016 bækgårdens dundee.
    Min hoppe på 8 år, som er i fol med en cremello palomino hingst og har termin i juli smiley


    profilbillede
  • #32   14. feb 2016 Frida. Min hoppe på 12 år. Jeg købte hende i sommers smiley
    Hun er araber/oldenborger.


    profilbillede
  • #33   14. feb 2016 midas. min welsh på 7 år.
    Jeg har haft ham lige siden har blev født og han var og er min drømmehest.
    før han blev født havde jeg forudsagt hvordan han ville se ud og selvfølgelig at det blev en hingst.
    Min far var lidt i chok, da han så ham første gang, fordi han ikke ville tro på det :b


    profilbillede
  • #34   14. feb 2016 Min Tyroler Haflinger Waikato på 5 år, i daglig tale Kato eller Møgungen smiley
    Jeg har haft ham i lidt over et år og han er min 4 hest.


    profilbillede
  • #35   14. feb 2016 Min Zarina bliver 13 år til Maj Hun er i den grad i Heldtinde


    profilbillede
  • #36   14. feb 2016 Kronos. 9 måneder gammel shirehest. Mødte ham for første gang da han var fjorten dage gammel smiley han blev min i november

    profilbillede
  • #37   14. feb 2016 Fjordglimts Galliano Hot Shot, Welsh cob (sec c), er 5 år født 20. Maj 2010 kommer fra stutteri fjorglimt, købt som unghest og gik på fold ind til han blev 4, hvorefter tilridning.

    profilbillede
  • #38   17. feb 2016 Min lille mus smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Præsenter jeres heste/ponyer/parter

Annonce