{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Hvad er der galt?
  • #1   28. jun 2016 Hvis det fortsætter så bør du opsøge en læge og få lavet en undersøgelse af maven.. Efter din livsstil at bedømme kan det måske være mavesår.. smiley men spis franskbrød med banan, og drik æblejuice blandet med danskvand. smiley

    Mvh TT



  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   28. jun 2016 Det nok bare en almindelig gang opkast smiley

    det sker for mange en gang i mellem, at man får sådan en tur smiley

    intet at bekymre sig om (med mindre det vare flere uger selvfølgelig)


  • #3   28. jun 2016 det kan være mange ting
    alt fra ingenting til madforgifting

    hvis det foresætter ville jeg nok lige kontakte lægen inden weekenden.
    det er ikke helt normalt at skulle snakke med "ulrik" i flere dage-


  • #4   29. jun 2016 Brækkede mig af stress her i lørdags og var dum nok til at drikke mig i hegnet bagefter, og siden det har det kørt helt af sporet.. smiley

    Er også lidt træt af Ulrik... smiley


  • #5   29. jun 2016 Se om ikke det går over eller bliver bedre de næste dage - og ellers så ring til lægen.

    Hvis du ellers har det fint (ingen feber, ubehag, smerter osv.), så lyder det ikke så alvorligt, men bare som en "almindelig" omgang opkast :o)


  • #6   29. jun 2016 Måske du er gravid smiley Ej ok spøg til side, men nogle gravide får jo sære spisevaner - og jeg selv kunne ikke spise andet end "det jeg lige havde LYST til", hvis jeg skulle undgå at kaste op smiley

    Men prøv at se om du ikke snart får det bedre, ellers kontakt lægen smiley

    God bedring


  • #7   29. jun 2016 Sandie - Ikke et dårligt bud smiley
    Nogle gravide får også voldsomme opkast ture smiley


  • #8   29. jun 2016 Altså jeg havde kvalme fra jeg var 6 uger hende, og til den dag jeg fik akut kejsersnit 5 uger for tidligt smiley og det var til trods for kvalmestillende.. Så jeg kunne KUN spise lige præcis de ting jeg nu lige havde lyst til smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   29. jun 2016 sandie: stakkels dig!!! jeg havde kun kvalme de første 3 måneder af min graviditet - og føj for den, det var forfærdeligt smiley

  • #11   29. jun 2016 Burde da meget gerne ikke være gravid smiley

    Er voldsomt stresset pt, men Idag har jeg endelig kunne spise andet, dog har jeg kvalme smiley


Kommentér på:
Hjælp! Hvad er der galt?

Annonce