{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pokemon Go - Til Hest
  • #1   20. jul 2016 Det har jeg dog ikke nej, men tror heller ikke at det er helt smart at gøre smiley

  • #2   20. jul 2016 det er dumt

    1 du skal have styr på din hest

    2 du skal have styr på trafikken omkring dig

    3 så skal du oveni tænke på spillet

    4 du kan i princippet få en bøde for at "køre hest" samtidig med du bruger mobilen


    5 der er ikke mange pokemons ude på landet så det kan ikke svare sig


  • #3   20. jul 2016 Da hesten (desværre) stadig er en "bil" må man self ikke ride og bruge mobil.
    Ligeså vel, som man heller ikke på ride stiv.

    Det er ved at ta alt for meget overhånd, det spil.


  • #4   20. jul 2016 Jeg har gjort det, og det var fedt!
    God måde at udklække æg på, hvis man ikke rider for hurtigt smiley


  • #5   20. jul 2016 Brug tid på hesten og nyd turen med den i stedet for at have opmærksomheden nede i telefonen..

  • #6   20. jul 2016 Som Carina skriver så er det en meget smart måde at klække æg på, men der skal du jo heller ikke sidde og bruge mobilen, den skal jo bare transporteres rundt (til dem der ikke spiller det ), men jeg ville aldrig tage den med for at fange pokemons. Når jeg kører bil sætter jeg også min på lydløs for at det ikke skal distrahere mig, men for at få lagt lidt på til at klække æg når man køre langsomt op til et kryds, i et sving og lignende.

    Sidst men ikke mindst, så lad være, ikke kun for de sikkerhedsmæssige hensyn, som selvfølgelig er det vigtigste, men også fordi, at spillet vil suge alle de virkelige glæder ud af livet, hvis du går med næsen i telefonen hele tiden for at fange pokemons, eller i hvert fald hele tiden har fokus på telefonen. Så nyder man nok ikke rideturen på samme måde, som hvis man bare nød naturen og sin hest smiley


  • #7   20. jul 2016 Til at udklække æg er det fint nok (dog husk at indstille skærm så den hele tiden er på og ikke går ud)..
    men alt andet nej, når man rider, rider man så skal man ikke kigge på sin tlf, det er både farligt og pisse dumt..

    men udklække æg hvor den bar ligger i lommen kan jeg ikke se noget problem i smiley


  • #8   20. jul 2016 Hvordan finder man - og hvordan udklækker man æg??
    Og ja jeg er 29 og spiller smiley Men fatter det ikke helt smiley
    Undskyld jeg låner din tråd smiley


  • #9   20. jul 2016 Du skal gå ned til et pokestop. Dreje "mønten" som regel får du pokeballs men du kan være heldig og få et æg. Ægget skal du lægge i inkubatoren og så gå 5 km

  • #10   20. jul 2016 Tak smiley

  • #11   20. jul 2016 husk nå man er hos hesten så er tlf. kun en sikkerhed og ikke til brug som en legeplads.

    jeres heste vil sætte pris på at få opmærksomheden i stedet for at give den til pokemons.

    det min holdning - bliv nu ikke støt smiley


  • #12   20. jul 2016 Jeg gør det også, især når jeg bare skridter af. Min mobil kan godt fo signal inde i ridehuset. Jeg har også bundet min telefon fast på min pony mens jeg longerede den smiley Det virkede fint til at udklække æg.

    Tror det er noget med at hvis man går/Cykler/rider/kører hurtigere end 20 km/t (Måske 15..) så tæller den ikke smiley


  • #13   20. jul 2016 den viberer når der er en pokemon så man kan ha den i lommen men man skal altid ha fokus på trafikken så som andre skriver er det en god måde at klække æg ud på. Men jeg spiller det også og går med en barnevogn og 2 hunde hvis der dukker en pokemon op så stopper jeg op beder hundene om at sætte eller lægge sig og så fanger jeg pokemon. Men der er ikk rigtig noget ude på landet desværre her er ellers en god lang Sti man kan bruge men der bare ingen pokemon.

    og ja er 26 og har altid elsket pokemoner de så nusser søde


  • #14   20. jul 2016 Telefonen er noget man ikke bruger når man er sammen med hestene medmindre det handler om samtaler fra jorden af som omhandler hesten. Jeg er dog ikke helt hellig for jeg tænder Endomondo når jeg rider ud og slukker når jeg kommer hjem. Men ellers ligger mobilen i lommen og den får ingen opmærksomhed. smiley
    Jeg fandt ud af i weekenden at man kunne finde pokemon da vores gæster havde den der pokemon go app. Der er en pokemon lige udenfor vores gård men selv om vi stod ovenpå den fik vi den ikke... Så jeg ved ikke hvad der sker når man fanger en... smiley

    Mvh TT


  • #15   20. jul 2016 nårh ja så får hundene lige en lægger hundeguf fordi de er så dygtige. Men vil nok ikk ride og fange pokemoner har travlt med at snakke til hesten eller hestene hvis begge er med hihi er tosse

  • #16   20. jul 2016 Jeg har cyklet med det, og der virker det fint. Det er vidst bare en bestemt hastighed man ikke må nå over, men tænker også at man nok ikke ligefrem galoppere rundt efter pokemons smiley
    Derud over, så har jeg alle dage brugt min mobil ved min hest, og den er nu aldrig blevet fornærmet eller har følt sig udenfor smiley det er jo ikke sådan at man går med næsen i sin mobil konstant mens man strigler, henter hesten osv. Men at mobilen nærmest skal være forbudt" ved hesten, det forstår jeg ikke. Men det må folk jo helt selv om smiley


  • #17   20. jul 2016 Tak for de mange svar.
    Nu rider jeg ikke min pony så det var lidt for at høre høre om man mon kunne.
    Og det var mest i form af ægudklækning smiley

    Med hensyn til at bruge mobilen ved hesten så er jeg både på HG, facebook, snapchat osv mens jeg er ved hesten.
    Personligt syntes jeg det er en god enskab min hest kan at skulle afvente og koble af. Jeg har formået at vente 2 timer foran en ridebane for at skulle på banen. Og hun stod bare. Og så er min mobil og gode måde at underholde mig selv på.
    Men det er jo en smags sag. smiley


  • #18   20. jul 2016 Synes Pokemon Go har taget alt for meget overhånd smiley

  • #19   20. jul 2016 Ja jeg har ikke hørt om det før weekenden så jeg kan ikke udtale mig om det... smiley

    Mvh gamlemor TT smiley


  • #20   20. jul 2016 TT Det er jo også forholdsvis nyt, men det er vidst ret populært smiley

  • #21   20. jul 2016 Nååå okay smiley det var dejligt at høre at jeg ikke er SÅ langt bagud smiley smiley
    Jeg synes at det virker som en god ting til de unge/børn som har behov for at få noget mere motion smiley

    Mvh TT


  • #24   20. jul 2016 Immaqa - har hørt om de forskellige "udfordringer" smiley også at folk bliver ranet.. smiley

    Mvh TT


  • #25   20. jul 2016 Jeg er snart 26 og jeg spiller altså også pokemon go smiley Det er super skægt og man får gået en masse, så det er dejligt!

    Har dog ikke prøvet at ride og spille, men på tur er hesten også lidt vågen, så jeg tør ikke andet end at være 100% tilstede med hende. Jeg ville sagtens kunne skridte på banen med telefonen, men det er der ingen pointe i. Til at udklække æg kunne det nok være meget smart, der kan den jo bare ligge i lommen på "sort" skærm og stadig tælle skridt.

    Jeg fanger dog rigeligt med pokemon på vej til og fra stalden, selvom det er ude på landet og endnu længere ude på landet, var jeg da tæt på at fange en alakazam, så der kan sagtens være pokemon guld på Lars tyndskids mark smiley


  • #26   20. jul 2016 Selvfølgelig er der meget dårligt om spillet men det handler altså om folk der ikke bruger deres sunde fornuft og spillet har langt flere positive sider end negative.
    At sige det tager overhånd og er dårligt. Og svare til at sige biler har taget overhånd og er dårligt bare fordi nogle køre uden sele og derved kommer galt afsted.

    Spillet har 2 kæmpe store fordele. 1 Det giver folk motion specielt de der spillefugle der sidder hjemme ved computeren.
    Jeg går f.eks meget mere nu smiley

    Og det giver noget socialt hvilket hjælper børn med ADHD og autisme.

    At nogle så er fjolser og ikke tænker sig om. Ja det er deres egen skyld.
    Spillet er bygget op så du ikke engang behøver at kigge på den før den vibrere så du kan sagtens se dig for smiley
    Og den advare om altid at være opmærksom på dine omgivelser.


  • #27   20. jul 2016 At folk vader ud foran biler uden at se sig for, er jo ikke spillets skyld, det er fordi folk er dumme. Det burde da være logik for burhøns at man ikke render ind på folks private ejendom, eller løber rundt på motorvejen.. Min veninde og jeg spiller meget sammen, vi får en masse motion og hygger os imens.

  • #28   20. jul 2016 Jeg rider slet ikke min hest særlig meget ved vejen, med mindre der er andre med. Og så gider jeg slet ikke åbne appen mens jeg er hos hesten, for signalet er l*rt derude, så det sluger bare en masse strøm uden gevinst som sådan.. Specielt fordi den bruger ekstra meget strøm når den leder efter signalet. smiley
    Men jeg vil ikke være hellig, for jeg har også min mobil på mig hos hesten, jeg sms'er, snakker i mobil, er på facebook mm. Har sågar én enkelt gang snakket i telefon med min tidligere chef mens jeg red trav-intervaller, fordi hun ringede midt i det hele. smiley

    Og ja, altså.. Jeg er 20, bliver 21 i år, og jeg spiller. Jeg var helt elektrisk da jeg var hos min morbror i går, for der var skisme mange smiley


  • #30   20. jul 2016 Red med det i går. Bortset fra at serveren crashede og ikke lukkede mig ind før efter rideturen, var det meget fedt. Med et par høretelefoner i, og lav lydstyrke, man man tilmed høre pokemonerne, så man kan have telefonen i en mavetaske el. lign, og dermed undgå at trykke på mærkelige ting, og i det heletaget en stor telefon i lommen :P!
    Det fungerer fint til ægge udklækning, og enkelte pokemon fangninger for mig. Har en enormt flink hest, og stopper når der skal fange pokemons. Derudover er der ikke særligt mange når man rider i skoven.


  • #31   21. jul 2016 Man skal køre bil, når man køre bil og ride hest, når man rider hest. Alt andet er uansvarligt.

Kommentér på:
Pokemon Go - Til Hest

Annonce