{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke spise {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige mennesker her på hg! jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan svare på. Er det normalt at man ikke rigtigt kan spise hvis man stresser eller tænker alt for meget på et problem man har? For jeg kan slet ikke spise noget det er ihvertfald meget lidt. efter en konflikt jeg har haft. og det bekymrer mig da jeg altid spiser utroligt meget! Men er det bare mig der er underlig anlagt eller er det meget normalt at man godt kan have sådan nogle dage hvis man tænker alt for meget og er lidt stresset? Håber i vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan ikke spise
  • #1   23. jul 2016 Det er i hvert fald ikke unormalt.
    Hvis der er varmt som der har været de sidste par dage, spiser jeg stort set intet. Hvis jeg har rigtig mange timer på arbejde, skal virkelig holde mig selv i ørerne for ikke at spise slik og junkfood som det eneste i løbet af dagen. Jeg har fra den 2/7-22/7 haft 171,75 norm time, jeg har tildens til at springe morgenmad og aftensmad over. Jeg prøver hele tiden at have noget "uforpligtende mad" i nærheden som knækbrød. Med uforpligtende mener jeg noget sundt mad der er nemt at gå til, rugbrød med pålæg kan, i min hjerne, kræve alt for meget arbejde, så hellere springe et måltid over end at skulle bruge de 30 sek på at smøre den mad. Det er ikke logisk, men når hovedet er fyldt op af andre ting, glemmer jeg at passe på mig selv.


  • #2   23. jul 2016 Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste! Havde også lidt på fornemmeren at det kunne være varmen.

  • #3   24. jul 2016 Kender selv godt til det når tingene er svære , så ryger appetiten smiley Og varmen kan sagtens være med til, at gøre det uoverskueligt at spise ordenligt.

  • #4   24. jul 2016 Anna - ja det er normalt.. Jeg mister også appetitten hvis jeg har det svært, og spiser i stedet dårlig mad... Men jeg glemmer også at spise hvis jeg har travlt. Nu er jeg heldigvis socialpædagog og spiser på arbejde, for hvis ikke jeg spiste aftensmad her ville jeg ikke få ret meget mad i mig når jeg er på arbejde... smiley

    Mvh TT


  • #5   24. jul 2016 Jep, det er meget normalt med varmen.
    Lav dig nogle kolde smoothes, så får du noget ind og det køler dejligt smiley


  • #7   24. jul 2016 det er normalt man kan godt ha mistet appetitten i perioder. har jeg også selv kan spise for 2 voksende mænd i en periode og så ligepludselig så spiser jeg næsten ingen ting og så glor folk mærkeligt fordi de har set jeg er madglad.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   24. jul 2016 Ja der er helt normalt. nogen er mere "ramt" end andre af det.

    Hvis f.eks. der virkelig er noget der plager mig, så mister jeg totalt appetitten. og så snart at det er overstået, eller kommet i orden, så spiser jeg igen smiley


  • #9   24. jul 2016 Hvis jeg er ked af det, så spiser jeg ikke, har gået flere uger med kærestesorger.. (lidt latterligt nu tænker jeg) men hvor jeg simpelthen ikke har spist, og det jeg har spist har været minimalt. Til hverdag elsker jeg chokolade og det er noget jeg måske spiser lidt for ofte, men sådanne ting rører jeg slet ikke i de perioder, hvis jeg er heldig kan jeg spise en rundtenom rugbrød på sådan en dag, og det er nu altså ikke særlig meget! Er i forvejen rigtig tynd, og vejer under 50kg, så min mor er ekstremt bekymret for mig når jeg er derude i og med at jeg taber mig utrolig let, men ikke tager på..

    Så svaret på dit spørgsmål er at det er normalt smiley


  • #10   24. jul 2016 jeg har ikke spist i to og en halv dag. (:
    det kan være varmen os men. men os man er stresse


  • #11   24. jul 2016 Meget normalt... Nogen spiser ikke hvor andre overspiser.

  • #12   24. jul 2016 Det er helt normalt, kender det selv alt for godt. Men pas på dig selv. det er farligt og være stresset eller spekulere for meget, håber du får styr på diverse kapitler i dit liv.

  • #13   24. jul 2016 tusinde tak for al jeres hjælp of gode råd har allerede prøvet en del af den og det Virker! smiley

  • #14   24. jul 2016 Det er normalt.. har det præcis på samme måde. Bare være opmærksom på det. Har selv lige haft en hård og stressende periode, hvor jeg stortset intet har spist. Desværre er de dårlige vaner stadig i mig, og jeg skal minde mig selv om at jeg SKAL spise - også selvom jeg intet kan få ned..

  • #15   24. jul 2016 Helt normalt i pressede situationer. Vær dog glad for, at du mister appetiten og ikke begynder at "trøstespise" sådan som jeg gør --'

  • #17   26. jul 2016 Jeg har det selv på samme måde lige for tiden.. Jeg er sulten hele tiden, men føler jeg skal kaste op lige så snart jeg propper noget i munden. Det er sket før, når jeg har haft for meget at tænke på og min læge siger også det er det normalt

  • #18   26. jul 2016 det er lige præcis sådan jeg har det! man er faktisk sulten men lige så snart man spiser så skal jeg kaste op!

  • #19   26. jul 2016 Det er super træls, men husk at det går over igen smiley
    få snakket ud omkring det der plager dig. feks med en god veninde eller en forælder.. Jeg er sikker på de vil forstå det smiley


Kommentér på:
Jeg kan ikke spise

Annonce