{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Store hestedag - Hvad købte du? {{forumTopicSubject}}

Hej alle glade hestetosser smiley
Så er dette års Store Hestedag jo skudt igang, og derfor syntes jeg da lige vi skulle have et "indkøbs emne" smiley

Selv syntes jeg der var en del gode tilbud og jeg kom da også derfra med lidt ting smiley
- Fleece bandager fra Eqiue Sana (staves) til 50kr, sat ned med 50%. Købt fordi det var et godt tilbud, og kan altid bruge et par staldbandager smiley
- Mini spånegreb til 100kr, skal bruges i traileren smiley Den er lille nok til at kunne være i mit sadelrum.
- 4 stk hegn-håndtag i grøn til 100kr. Skak bruges til stævne paddock og kun købt fordi det er min konkurrence-farve smiley
- 2 kg urte mash
Også til mit bedste køb,
Jeans ridebukser med grib til 300kr, sat ned fra 950kr smiley

Syntes i der var nogen gode tilbud, og hvad fik i med hjem der fra?
Indsæt da også meget gerne et billede af tingene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store hestedag - Hvad købte du?
  • #1   3. sep 2016 Jeg fik kun købt mig et ridedækken, der var sat ned til 149kr. i super god kvalitet smiley Jeg var ellers på jagt efter et vinterdækken med hals, men enten havde de udsolgt, ikke den størrelse ellers kostede de bare over 2000kr. og det gad jeg ikke give for det smiley

  • #2   3. sep 2016 Rideluffer, pandebånd, en pose godbidder, et par strømper og en elastik gjord smiley

  • #4   3. sep 2016 Med nød og næppe lykkedes det endeligt at finde et fortøj i den rigtige størrelse, til en ok pris og i rigtige farver. Det var kanon og har lidt efter et længe, men det er svært at finde noget "billigt", men lykkedes med et By Weber til 249,- smiley

    Fik også købt en gummitøjle hos svenskerne i hal1(der hvor de altid er) til kun 75,- det var fantastisk, igen en del penge sparet da tøjler kostede fra 200-300kr og opefter hos mange af de andre.


  • #5   3. sep 2016 Jeg kiggede også på svenskernes gummitøjler, dem med det helt bløde gummi. Jeg glemte bare at komme tilbage i hallen inden jeg tog hjem smiley Men de plejer jo også at være i Herning, så må jeg få tet sæt tøjler med hjem der fra smiley

  • #7   3. sep 2016 Jeg fik købt en HV Polo vest, to ridebukser fra Mink Horse og en Scharf ridehjelm. Så glad for dagens fangst smiley Det hele er købt på tilbud. Min mor synes lige hun ville forkæle Qadir med en lækker blød læder grime og et vinterdækken fra By Weber - bestemt ikke dårligt! smiley

  • #8   3. sep 2016 Jeg fik kun lige købt en grime, men har alligevel heller ikke rigtig brug for andet, nu håber jeg bare at ponyen kan passe den x3

  • #9   3. sep 2016 En trøje fra HV Polo og et par ridebukser fra Mink Horse. Fortryder jeg ikke købte de ridebukser i flere farver, for de sidder bare perfekt. smiley

  • #10   3. sep 2016 Fin købt
    Thermatex -50%
    RSL skind handsker i ægte læder (y) -25%
    RSL vinter ridehandsker -25%
    Og en kongeblå forring til min SD trense til normal pris - 199kr

    Så småt men godt smiley

    Kiggede egentlig efter nogle eskadron gamacher på bud, men så heldig var jeg ikke. Og ridebukser i min str var udsolgt de steder hvor der var noget spændende.. Så er det jo så simpelt smiley


    profilbillede
  • #11   3. sep 2016 Jeg købte;
    En cordeo
    En rebgrime
    En fluemaske
    En slikkesten
    Et stævnenummer
    En kongerigets hesteforsikring t-shirts

    Så var jeg på jagt efter nogen dressurgamacher og et lændedækken til en fair pris, men dette fandt jeg desværre ikke smiley


  • #12   3. sep 2016 Uha, jeg fik købt en del ting, synes jeg. smiley

    Fik købt:
    Vest fra equsana - 125 -,
    Jakke fra equsana - 240 -,
    Leovet Cold pack - 60 -,
    3x træktorve - 20 -, stk
    2x Brogaarden heste godbidder - 20 -, stk
    Hackamore/kapsun fra klassisk-dressur med tøjler - 750 -,
    En gjord fra Wintec - 154 -,
    Glyx Wiese - Palatin Høcobs med foderskovl - 100 -,
    Gallop shampoo - 89,5 -,
    Carr & day Martin Stain Master - 127,5 -,
    Flue maske fra supreme - 99,5 -,
    Samt nogle foderprøver + blade o.l.

    - Synes der var nogle okay tilbud - og så er det jo også kun store hestedag én gang om året smiley


  • #13   3. sep 2016 Jeg købte overhovedet ingenting. Var ret skuffet over udvalget.

    Der er ikke så meget at vælge imellem, når man leder efter rebgrimer, cordeoer, bidløse trenser etc.


  • #14   3. sep 2016 Jeg købte et rambo optimo dækken super fedt til min frieser

  • #15   4. sep 2016 Synes generelt at ubudet var mindre end sidste år og at der var al for meget beklædning... Men fik købt 1/3 af tingene på min liste og så fik jeg samlet en masse foderprøver sammen :3
    Købte: Et grønt fleecetæppe for 50 kr, en ridelampe til benet for 165, 4 refleksbånd til hestens ben for 65x2, en CDM shampoo til skimler for 89, Nathalie white conditoner for 55, æblegodbidder for 20, 3 par rbh klokker for 200 kr, et par bot bell boots for 449 og et verbinded bid til 1099 smiley
    Men min liste indeholdte også:
    Mordax, Cristina Sport hut, cordeo, Longeringsunderlag, Super Plait, Acavallo pladegjord, kortærmet stævnetrøje og Qelan fra hippolyt (de havde det ikke med), men det synes jeg ikke at jeg kunne finde nogen steder smiley
    Fik foderprøver hos Aveve, St. hippolyt og NAG smiley


  • #16   4. sep 2016 Jeg gik kun efter en ting på min liste nemlig et rambo optimo det købte jeg i BOT shop til 2378 kr.
    Manglede osse et regntæt lændedækken men fandt ikke noget.
    Jeg synes det var et kedeligt udvalg deroppe i forhånd til hvad man har hørt om det


  • #17   4. sep 2016 Jeg laver heldigvis aldrig "indkøbs-lister" for ved at jeg bliver skuffet så smiley Jeg lader mig egentlig friste af tilbuddene og syntes da disse bliver bedre og bedre. For ikke så mange år tilbage kunne man jo knap nok få procent på nogen som helst af tingene, og hvis det endelig var så var der tale om 10% smiley
    Nu syntes jeg der er flere steder som køre med 25-50% på en del af deres ting smiley


  • #18   4. sep 2016 Købte ikke så meget, men fortryder jeg ikke købte noget shampoo/balsam, godbidder, ridehandsker, ridebukser ovs, men det må jeg jo så kigge efter på et andet tidspunkt ??

    Jeg købte:
    Trense - 150 kr (Var sat ned til 200, men fik den til 150 kr.)
    Pandebånd (Det der sidder på trensen, det andet kom med trensen) - 100 kr.
    Træktov m. kæde - 125 kr.

    Guldhesten:
    den trense jeg købte på billedet bruger jeg som en bidløs smiley
    Den læder "strop" som næseremmen sidder i bruger jeg var det en ring, det virker fint for mig og ellers har jeg sat de der runde ringe man kan få til nøgle ude i metaldimsen til kæberemmen så der kan sidde tøjler i. Det fungere super godt og så kostede det mig jo kun 150 kr.
    Ellers så jeg rigtig mange rebgrimer dernede, bl.a. hos dem med western udstyr ude foran Ryttermarked, på højre side af udgangen fra Den Store Ring smiley


    profilbillede
  • #19   4. sep 2016 Vaf afsted i går og det blev til to trøjer og et par ridebukser;-)

  • #20   4. sep 2016 uha ja, nu har jeg jo lige købt hest såå det blev lidt dyrt...

    -et rambo regndækken
    -et rambo vinterdækken
    -et par grimer
    -to underlag
    -en trense
    -og et par dressur gamacher


  • #21   4. sep 2016 Et regndækken fra amigo og en sølv salve;).

  • #23   4. sep 2016 C.sværke: Ja bid er aldrig på tilbud. Selv kiggede jeg efter Myler bid, og for første gang så jeg dem på mega tilbud, men selvfølgelig var det ikke den rigtige størrelse smiley
    Desværre har jeg ikke lige 800kr til et bid lige pt, så det må vente lidt endnu.


  • #24   4. sep 2016 Det blev en halvdyr omgang smiley Men næsten alt var noget jeg manglede og fik nogle gode tilbud, så det udnyttede jeg mig af. Jeg købte:

    Høje Muck Boot (-50%) 600kr
    Ridebukser fra Mink horse til 400kr
    3 par ridestrømper 100kr
    Catago fleecedækken (-50%) 99kr
    Eskadron grime m. Lam (-50%) 170kr
    Equiline underlag (-50%) 210kr
    All white shampoo fra Nathalie horsecare 170kr
    Conditioner fra Nathalie horsecare (-50%) 40kr
    Og så selvfølig en pose guf til hesten til 20kr

    Så jeg var nu fuldt ud tilfreds med de tilbud jeg fandt smiley Det eneste jeg ikke fik købt, var en ny hjelm...


  • #25   4. sep 2016 - 4 kg godbidder 100kr
    - 4 grimer for 100kr
    - staldren pulver 10 kg box 100kr
    - equisana tæppe 50% 180kr
    - equisana spring gamacher 50% 125kr
    - dressur gamacher fra catago hvide 569kr
    - himmalaya saltsten 25% 29kr
    - carr&day&martiin pudsespray step 1 50% 50kr
    - carr&day&matiin pudsespray step 2 15% 75kr
    - 3 par kingsland strømper 150kr

    så det blev en lidt halvdyr omgang... men ja, der dukkede tilbud og ting op. kunne ikke finde et thermatex til god pris eller bandage pose ting. syntes der var meget større muligheder/stande sidste år? smiley


  • #26   4. sep 2016 3 kg tang bolcher til 245 kr
    En grime til 25 kr
    En modelhest fra breyer til 395 smiley

    Synes ikke rigtig, at der var noget spændende smiley kunne ikke finde noget til lille Nessie smiley


Kommentér på:
Store hestedag - Hvad købte du?

Annonce