{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Regnvejrsdag.. Hvad laver I? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Ja her i det sydfynske står der ned i stænger, samt lidt lyn og torden smiley Jeg keder mig lidt så hvad laver I andre? Hvad er planen for i dag?
Jeg har sovet længe, fodret hestene, læst, sovet lidt til middag, kigget lidt fjernsyn og nu er jeg igen her inde..
En rigtig gøre intet dag... smiley (utroligt længe siden jeg har haft sådan en dag og det er så lækkert)
Så hvad med Jer?

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regnvejrsdag.. Hvad laver I?
  • #2   4. sep 2016 Her i syddelen af Odense regner og tordner det også smiley

    Jeg er i fuld gang med at få læst op til undervisningen i morgen aften smiley læser ved siden af et fuldtidsarbejde så når jeg alligevel ikke kan komme ud til hesten så kan man jo nå at indhente lidt læsning ??


  • #3   4. sep 2016 Her er der rigtig fint vejr så mens hestene går og hygger sig på folden så har jeg fået ordner hovslag og vandet i ridehuset smiley

  • #5   4. sep 2016 Jeg har været til springstævne i silende regn i Ørbæk på Fyn smiley

    Nu sider jeg i bilen hjemme og håber på det stilner lidt af inden jeg kan få tømt alle mine ting ud af bilen. Når bilen er tømt, så er det også bare ind på sofaen og slappe fuldstændig af smiley


  • #6   4. sep 2016 her i nordjylland skinner solen højt. jeg sidder hjemme ved mine forældre og vasker tøj, mens de er på ferie, samt jeg har gang i et projekt "gyngestole", som skal i stand sættes, og de køre ude på marken fra en nabo landmand og køre det sidste halm hjem

  • #7   4. sep 2016 Jeg har bagt boller til fryser og rugbrød
    Syet de 2 hutter sammen til Maja jeg er blevet færdige med.
    Og jeg har spillet et spil med min familie
    Jeg har gjort rent i hele huset og ordnet en masse ting her de sidste dage.
    Så er lidt mat i koder i dag
    Ellers ville jeg have givet mine sadler en omgang, men det må vente til ugen
    VH
    Annette


  • #8   4. sep 2016 Sidder og ser Danmarks Ninja Warrior med min mormor i Odense d:. Orker ikke at tage hjem, er på knallert og det pisser ned..

  • #9   4. sep 2016 Jeg er på vej hjem i toget fra Store hestedag smiley Samtidig får jeg lige læst lidt lektier til forelæsningen imorgen, så det er ordnet inden jeg er hjemme, så kan jeg nemlig bare holde weekend smiley

  • #10   4. sep 2016 Er lige kommet hjem fra store hestedag.. Sløjt udvalg i år, synes jeg..

  • #11   4. sep 2016 Jeg har set serier, og så har jeg lige været på tur - blandt andet ved standen - med min hyps smiley

  • #12   4. sep 2016 Idag har jeg sovet længe . Været ude og handle. (Sidder i bilen lige nu ) smiley
    Så skal jeg bare lige ud og tjekke hyppen om han fryser. For ellers skal han have en regndækken på . Som jeg købte igår til stor heste dag.

    PS melanie det er det altid om søndagen .
    Hvis man skal finde dækner i str.145 så er det fredag man skal afsted .:/.


  • #13   4. sep 2016 Lonny - Jeg ville egentlig bare have en god vinterjakke og der var da også tilbud, jeg synes bare ikke de var så fede til prisen.. Fandt en læææækker CT jakke, men der kunne min pengepung slet ikke være med :b

  • #14   4. sep 2016 Jeg har hestefri for en gangs skyld, så jeg har bare slappet af hele morgnen og så bagt boller til mine bedsteforældre, gjort rent hos dem og underholdt deres kat smiley

    profilbillede
  • #16   4. sep 2016 Jeg har sovet længe ... dog lorte søvn på grund af mit trælår. Så skulle vi til speciallæge i Århus kl. 11, og fra kl 12 har jeg bare ligget på sofaen, set Vikings og spillet lidt Skyrim ... smiley

  • #18   4. sep 2016 Jeg har bagt cookies og så ellers bare nydt dem med en kop varm kakao med flødeskum smiley
    Vi var tæt på at tage på Store Hestedag - indtil vi så vejret...


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #19   4. sep 2016 Tja jeg har en godt brugt søndag til salg smiley

    Start heste fodret og ud, derefter Hillerød Kræmmermarked med ungerne, yngste manden til fødselsdag og så til hvalpetræf med kuldet fra sidste år, ordne stald nu sidder jeg på sofaen smiley


  • #20   4. sep 2016 Jeg har gjort rent ved mine to marsvin
    Så har jeg været i Givskud Zoo med mor, søster og moster trods vejret.
    Så er jeg taget med hjem til dem og sovet middagslur
    Og nu ser jeg tv med søster og spiser blommer smiley


  • #21   4. sep 2016 Her har det også været et strålende vejr smiley
    Om formiddagen var mig og kæresten lige et smut forbi mit arbejde (Mazi Zoo), da vi lige skulle have noget foder til hunden samt lidt andre små ting smiley Og ellers har dagen bare foregået på sofaen med fjernsynet tændt. Der er ikke så meget andet at lave når det bare står ned i stænger.


  • #22   4. sep 2016 har lagt cement til vores nye sadelrum smiley det var sku hårdt...
    så nu sidder jeg og ser Downtown Abby med mor smiley


  • #23   4. sep 2016 Stod tidligt op og vaskede tøj, derefter ud til hestebasse og prøve den nye trense (Billede nedenunder).
    Bagefter tog jeg hjem og pakkede til endnu en efterskole uge og spillede lidt computer smiley
    Nu sidder jeg så i en bil på motorvejen i tis-øs-regnvejr ??:/


    profilbillede
  • #24   4. sep 2016 Jeg var på ridetur i formiddag. Det var en våd fornøjelse! Så har jeg været et smut oppe på arbejdet og nu skal jeg have pakket mine ting så jeg kan drage mod Sønderjylland i morgen tidlig smiley

  • #25   4. sep 2016 Har Været til fødselsdag hos min mormor smiley

  • #26   4. sep 2016 red imorges hygge spring på pony. så tog jeg til SHD, det regnede dog, men det var stadig hyggeligt. og nu pakker jeg til min landbrugspraktik imorgen smiley

  • #27   4. sep 2016 Det er så lækkert med de der slappe-af dage! smiley
    Puha.. Skulle møde på arbejde kl 6 i morges, så mig op midt om natten! Havde heldigvis fri igen kl 10 smiley Ud til hestene, hvor det til fordel for os hold op med at regne lige da vi gik ud med dem, og begyndte at øse ned igen da vi kom ind i stalden. Hvis ikke det er hedigt, ved jeg ikke hvad det er! Copy havde ikke lavet noget rigtigt i laang tid, og var simpelthen så fyldt med energi. Det var ret lækkert smiley
    Da jeg kom hjem havde jeg en idé om at jeg ville være lidt på computeren, tegne lidt og rydde op på mit værelse. Jeg skulle bare lige sove en times tid.. Der var klokken 15, og jeg vågnede så her for en halv time siden. Ups... smiley


  • #28   4. sep 2016 Jeg var til Store Hestedag igår og startede, fandt en masse lækre ting. Men så skulle jeg hente alle mine ting fra bilen. Men ellers har jeg bare hygget mig. Hypperne har fået fri

  • #29   4. sep 2016 Vi har haft stalddag.
    Og jeg har klippet min nuller-dame.
    Hun var ved, at antage hotten-tot lignende form, efter 2½ måneder på døgnfold.


  • #30   4. sep 2016 Jeg har redet og ellers pakket til hyttetur med min klasse i morgen smiley

Kommentér på:
Regnvejrsdag.. Hvad laver I?

Annonce