{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Hyggeemne: "uinteressant" snak {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på alle de skøre ting som de fleste af mine bekendte egentligt ikke ved om mig. Ikke fordi det er hemmeligt og ikke kan lide at snakke om det, men man snakker bare meget overfladisk med folk man ikke kender så godt, som F.eks om hvordan det går med hesten eller om har man ikke fået kortere hår siden sidst og sådan noget. Hvilken uddannelse man går på nu og sådan.

Kunne godt tænke mig at vide hvad i ikke får snakket om om jer selv.
Det kan være alle mulige ligegyldige ting, som kun familien ved, fordi man tænker det egentligt burde være ret uinteressant at høre om for andre mennesker.

Nogle gange synes jeg at det uinteressante faktisk er det mest interessante, fordi så får folk pludseligt mere personlighed i mine øjne, og det er tit det der kan få mig til at holde af folk i sidste ende smiley

Måske vi kunne lære hinanden lidt bedre at kende herinde ?
Kom frisk med jeres "uinteressante" snak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggeemne: "uinteressant" snak
  • #1   23. sep 2016 Jeg har grimme tæer, og den ene kan ikke bøjes i yderste led da den har blevet skåret over..
    Jeg har grimme knæ og et arr i det ene..og grimme tænder smiley

    Mvh TT


  • #2   23. sep 2016 Haha tindur, det kan jeg da ikke forstå du ikke standser op og fortæller om, når du ser din gamle kollega på gaden xD

  • #3   23. sep 2016 Ja ikke smiley
    Jeg er den eneste i min nærmeste familie der ikke har silikone smiley

    Mvh TT


  • #4   23. sep 2016 smiley

  • #5   23. sep 2016 Ja...

    Mvh TT


  • #6   23. sep 2016 Jeg kan være ret genert, og bliver hurtigt pinligt berørt.

    Jeg er ret direkte nogle gange, siger folk der kender mig godt, men det ser de heldigvis på den positive måde.

    Jeg har problemer med at holde koncentrationen i længere tid og er frygtelig til at multitaske.

    Og sover 2 middagsluren om dagen, selv om jeg sover godt om natten (årsagen er ved at blive undersøgt)

    Jeg snakker, råber og synger i søvnen smiley

    Jeg har taget på efter jeg ikke har hest mere


  • #7   23. sep 2016 Jeg synger for meget, og er enten for højrystet eller også siger jeg slet ikke noget :3

  • #8   23. sep 2016 Min ene hest skal have føl (Får jeg virkelig ikke sagt særlig tit... Mangler vist nogle hestevenner smiley )

    Jeg bliver student til sommer wuuhuuuu!!!

    Jeg er hypermobil i mange af mine led smiley




  • #9   23. sep 2016 jeg er faktisk genert. blev mobbet i de unge skoleår og har gjort jeg har svært ved at ha venner da jeg lukker mig inde i mig selv.
    kan som regel med alle men for 1 år siden mistede min mand sin mormor og jeg min onkel og min farmor var meget syg. havde mistet to hunde 7 mdr imellem og ku ikk lige kapere det hele sagde det til mine kollegaer at jeg var meget ked af det pga det. Men 2 af dem valgte så at ignorere mig helt.

    det har så gjort at jeg ikk rigtig snakker med folk mere jeg holder mig mere for mig selv og bare det at skulle i mødre gruppe er meget svært for mig. men Elvin skal jo ikk straffes fordi hans mor har fået knækket nakken igen efter jeg ellers var ved at være glad for at snakke med andre igen efter meget arbejde med mig selv.

    og selv ikk engang min familie ved jeg har det så svært.

    årh jo så har jeg det svært med min ene søster selv da vi var helt små har jeg ikk rigtig brudt mig om hende mine forældre tror så at jeg ikk har været parat til at skulle være storesøster og det hænger stadig i mig den dag i dag.


  • #10   23. sep 2016 Min søster kommer på en uges ferie i morgen smiley smiley

    Mvh TT


  • #11   23. sep 2016 Jeg vil gerne have mine heste til at gå i løsdrift i stedet for at stå på boks. Vil gerne have føl på sigga men kan ikke finde den rette hingst. Jeg har nem til stress og er en lukket person.

  • #12   23. sep 2016 Jeg kan ikke gå i stiletter pga. mine ankler er opererede. Folks umildbare reaktion på mine 156 cm er ofte at "du kan da bare tage et par stiletter på" ......

    Jeg kan se dobbelt, og få mit ene øje til at se til højre, mens det venstre ser ligeud. xD

    Min kusine og jeg er de eneste i familien der IKKE er fuld landbrugs-mennesker. Jeg har kun interessen for heste, hvor at resten af min familie arbejder med tyre, køer eller maskiner ^_^


  • #13   23. sep 2016 Jeg hader at vaske.. Men gør det hver uge til trods.. På mit arbejde(tidligere) fik jeg at vide af de unge at jeg altid arbejdet(vasket hus, malet, klippet græs o.l.) medmindre jeg var sammen med dem...

    Mvh TT


  • #14   23. sep 2016 Min familie er meget traditionel hvad ang. måden at se ud på - derfor blev jeg blandt andet kigget lidt sjovt på da jeg meddelte at jeg gerne vil have farvet noget af mit hår blåt - og endnu mere da jeg tog min kæreste med hjem, der er langhåret, emo og drømmer om tattoos og andre piercinger end øreringe smiley

  • #15   23. sep 2016 Jeg har svært ved at sidde stille og slappe af, især på arbejde, hvis der er andre omkring mig føler jeg ofte at jeg skal lave noget praktisk..jeg kan bedre slappe af når jeg er alene..

  • #16   23. sep 2016 Jeg har det med at lukke mit hoved ned. Jeg tænker vitterligt ingenting og derfor bliver alt gjort på rutinen. Når folk så snakker til mig, er jeg slet ikke forberedt og får derfor ofte nogle ret store chok - på den konto har jeg vidst skræmt ret mange... smiley

    Jeg bryder mig ikke om større forsamlinger. Jeg er i forvejen en meget tilbageholden person, så i større forsamlinger når jeg slet ikke at få sagt noget. Tilgengæld kan jeg plapre løs hvis jeg er sammen med en enkelt eller 2 andre personer







  • #19   23. sep 2016 At jeg tegner afsindigt meget smiley Af en eller anden grund, har jeg meget svært ved at tale om ting jeg er god til uden at føle at jeg praler. Så derfor er det som regel noget folk pludseligt opdager fordi jeg ligger et billede på facebook eller andet smiley

  • #20   23. sep 2016 Jeg er virkelig genert, har svært ved nye mennesker.

    Jeg har klare holdninger.

    Jeg har en skade i ryggen, og så er jeg hypermobil i alle led.

    Jeg er bange for at få hul i mit venstre øre igen, da jeg husker at det gjorde ekstremt ondt! Har stadig hul i højre øre. smiley

    Engang ville jeg have snakebites og stretch.

    Jeg tænker rigtig meget, altid.

    Jeg er rigtig dårlig til at koncentrer mig længe af gangen.

    Jeg går ud af 10. til sommer.

    Jeg har planer om at blive hestedyrlæge/kiropraktor.

    Jeg tør ikke tage telefonen når et ukendt nummer ringer.

    Jeg er meget kritisk ved nye ting.


  • #21   23. sep 2016 jeg læser stadig Sigge bøgerne og glæder mig til den 1. november når der udkommer en ny ??

    den får jeg ikke sagt særlig tit ????????

    (grunden til jeg samler bøgerne er fordi jeg startede med at få bøgerne i den alder hvor jeg kunne læse dem og nu fortsætter hende forfatteren med at skrive bøgerne og når man har resten af serien liggende så kan man ikke bare stoppe med at købe dem og self læse dem)


  • #22   23. sep 2016 jeg faldt lige over en bunke papir .... nok kommer ikke ud andre steder xP

  • #23   23. sep 2016 Jeg vender altid mine strømper på vrangen!
    Og så er jeg hysterisk bange for natsværmere og hajer.


  • #25   23. sep 2016 nogle gange vil jeg rigtigt gerne snakke! og spørge om ting og sager (+ har en pisse god hukommelse på nogle punkter) men er enten bange for at de ikke gider at snakke men "bare" gør det af høflighed eller at jeg kludre i det når jeg spørger så som jeg spørger ind til noget de f.eks sagde for 1 måned siden men vi blev afbrudt og så jeg bare begynder midt i det hele og den anden så ikke kan huske det eller slet ikke ved hvad jeg snakker om smiley
    så tit får jeg faktisk ikke snakket eller sagt det jeg ville smiley

    uha det var godt at få det sagt smiley


  • #26   23. sep 2016 I er en flok mærkelige mennesker.. og det er herligt smiley

  • #27   23. sep 2016 Jeg tænker ALT for meget smiley

    Mvh TT


  • #28   23. sep 2016 Jeg har aldrig mødt min besteven smiley

  • #29   23. sep 2016 Ashlee - weird smiley også bliver jeg meget nysgerrig smiley

    Mvh TT


  • #30   23. sep 2016 Haha TT fandt ham over et eller andet chat program. Og så har vi snakket sammen i over et år :3 skide hyggeligt

  • #31   23. sep 2016 Ej hvor fedt smiley tør du at møde ham? smiley

    Mvh TT


  • #32   23. sep 2016 Ville da gerne, men da han bor i England er det ikke lige det nemmeste smiley smiley

  • #33   23. sep 2016 Ha ha smiley nej.. Ikke lige til at hoppe på s toget og være der nej smiley men intet er umuligt så spar op og tag en tur smiley

    Mvh TT


  • #34   23. sep 2016 Ja, tænker hvis jeg gerne vil tage uddannelse i England ville det være oplagt smiley

  • #35   23. sep 2016 Min hvalp hedder Exotic

    Jeg elsker en nutella mad med ost

    Musik i ørene og en gåtur er mine drugs

    Jeg elsker råt oksekød

    Jeg bliver 21 på næste tirsdag

    Jeg burde gå i seng smiley


  • #36   23. sep 2016 Det burde jeg også smiley smiley men det er længe til jeg kommer til at være her da min søster kommer i morgen.. Så har jeg jo ikke tid til at sidde her inde smiley

    Mvh TT


  • #37   24. sep 2016 Årh kender det, holder mig bare vågen til kl 2, så jeg lige kan få luftet hunden inden jeg lægger mig til at sove smiley

  • #39   25. sep 2016 jeg har verdens dejligste nevø! smiley Jeg elsker ham så højt, han er det sødeste lille barn, og jeg er ellers ikke så meget til børn normalt! smiley

    Jeg skal have en hundehvalp sammen med min kæreste på fredag. Vi har snakket om hund i 2 år!

    Jeg mødte min kæreste på nettet, fortalte mine forældre, at jeg tog hen til en anden i en weekend, men tog i stedet toget fra Sønderjylland til Nordjylland for at møde ham. Om to dage er det 3 år siden, at vi mødte hinanden første gang, men vi har kendt hinanden siden foråret 2012. smiley

    Nogle mennesker tror, at jeg er genert. I virkeligheden er jeg bare rigtig reserveret, og der er faktisk bare kun meget få mennesker, jeg er oprigtigt interesseret i.

    Jeg er særligt sensitiv, og jeg har behov for at sove rigtig meget. Jeg kan sagtens sove til klokken 11, sove lur klokken 15 og gå i seng klokken 22. Jeg bliver sur og tvær, hvis jeg kun sover 7-8 timer, og jeg føler at mit hoved er "rodet".

    Jeg har ikke en bedste veninde. Min bedste ven er min kæreste. jeg ses ikke med nogle veninder i min fritid, udover en kvinde på 38 år, Linda, som rider min pony.


  • #40   25. sep 2016 Hvilken hund skal i have Bidløs? smiley

  • #41   25. sep 2016 Vi skal have en whippet! smiley

    profilbillede
  • #42   28. sep 2016 Jeg er sindssygt generet hvis jeg ikke kender personerne jeg omgås med, f.eks min nye klasse. Men hvis jeg lære dem bedre at kende er jeg meget udadvendt, og snaksaglig.

    For 2-3 år siden kunne jeg overhovedet ikke snakke med mine forældre om mine problemer - Nu får de alt af vide. smiley

    Jeg elsker at sove, kan sove på alle tidspunkter af døgnet - Men jeg er dog rigtig god til at stå tidligt op. Jeg har kun sovet over mig én gang i de 10 år jeg har gået i skole, og det var fordi min mobil ikke havde ladet, og var derfor gået tør for strøm.

    Jeg er allergisk overfor rigtig mange ting. Mine værste allegier er mygge- og bistik, parfume, og mælk.


  • #43   28. sep 2016 Jeg stresser mig selv med skole, hvilket gør, at jeg dårligt spiser noget som helst :3

  • #44   28. sep 2016 En ting ikke mange ved om mig, er at jeg faktisk er meget old-school og sød anlagt når vi snakker dating og parforhold. smiley Jeg lytter til Metal og scream og rock, og går i sort tøj og bruger meget mørk makeup - Men når jeg tænker dating, er jeg meget sød og fin, for jeg elsker at blive kaldt " min pige " eller prinsesse - og jeg bliver kaldt begge ting af min kæreste. ^^ Jeg elsker tanken om at bliv inviteret ud, og blive vist frem-ish. Meget sukkersødt, haha, men sådan er det. xD Det kommer lidt bag på folk der møder mig, og det synes jeg er ret sjovt xD-Mine veninder osv. Kan slet ikke se det søde i at blive kaldt prinsesse f.eks. Hvor at jeg går og elsker det, .. xD

  • #45   29. sep 2016 Jeg er cykelrytter og kører både på landevej og bane. Jeg elsker mine cykler, og ser dem som mine venner, lol. Jeg elsker at nørde alle de små ting der handler om rullemodstand, hvilken slange, hjul, luftmængde, aerodynamik osv. osv. sammen med min far.
    Jeg tænker næsten altid på cykler. Ret mærkeligt, og det er der næsten ingen der ved, og tror også folk er ret ligeglade xD


  • #46   29. sep 2016 AP: Når så du er en af dem der kører 5 ved siden af hinanden på landevejene! (ej gas smiley )

  • #47   30. sep 2016 Hippie: Ja det er lige præcis vad jeg ikke er smiley Der er rent faktisk nogle af os cykelryttere der gerne vil sikkert hjem smiley

  • #48   30. sep 2016 Jeg elsker naturen og har ikke noget i mod at bruge 3 uger i sommerferien på at vade rundt i de svenske skove i regnvejr smiley

Kommentér på:
Hyggeemne: "uinteressant" snak

Annonce