{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.323 visninger | Oprettet:

Han snapper med andre piger igen, hvad gør jeg kan det reddes {{forumTopicSubject}}

Ja, for en måned tid siden fangede jeg min kæreste i at have oprettet en ny snap og snappet med piger både tidligere flirts men også nogle fra dating sider som badoo osv.

Da jeg fangede ham i det første gang har jeg aldrig set ham så ked af og jeg gav ham en chance til, da han virkelig så ud til at han inderligt fortrød det.
Så igår aftes (han er i livgarden) hvor han er på vagt og har kedet sig ser jeg han har tilføjet to piger igen, den ene fra sidst og den anden genkender jeg ikke fra sidst.
Nu er det bare sådan hvad gør jeg jeg konfrontere ham i det og han undskyldning var jeg har kedet mig SÅ meget virkelig meget, og du svarede mig ikke, jeg sagde jeg var sammen med en veninde jeg ikke har set i ca 10 år og jeg svarede dig en gang imellem, men jeg synes det var uhøfligt at sidde med mobilen konstant, da jeg kunne se at det gjorde hun ikke og hun syntes det var irriterende når jeg havde den fremme og jeg skulle undskylde de få gange jeg gjorde det, fordi det var uhøftligt (veninden og jeg havde self rigtig meget at snakke om)

Han slettede det så med det samme, men ja nu er jeg bare der han siger det ikke sker igen fordi han ikke kommer til at kede sig, men det kan han jo ikke vide med sikkerhed.
Han kom ikke så langt med det denne her gang som sidst tror dårligt nok de har nået at svare ham, men at han kun har nået at tilføje dem inden jeg bustede ham i det.

Men jeg tænker hvis vi stadig skal være sammen, for vi holder og elsker jo stadig hinanden, hvordan kan jeg så gøre sådan så han en gang for alle for øjne op for hvor dumt det er skal han konfrontere de andre piger skal han se en eller anden (terapi) ja, jeg ved det kan lyde lidt overdrevet, men hvis vi dag ikke er sammen, synes jeg det er så syndt hvis en ny pige skal opleve det samme som jeg, selvom jeg faktisk stadig gerne vil være sammen med ham pt ..

Hjælp. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han snapper med andre piger igen, hvad gør jeg kan det reddes
  • #2   20. okt 2016 Du bedre tjent uden, kom videre. smiley
    Det svært, men du skal ikke gå og være bange for han laver alt muligt bag din ryg. Der er så mange andre søde fyre, der ville behandle dig bedre end dette. Der er ingen grund til at "spilde" flere år, på et forhold der allerede nu er dårligt.. smiley

    Og nu det anden gang det sker, så ville jeg simpelthen sige farvel. Jeg vil ikke engang prøve på at rede det, første gang er ok, eller det aldrig ok men det kunne jo ske han ikke kendte din grænse der, men det gør han nu og alligevel overskrider han den.


  • #3   20. okt 2016 Drop ham

  • #4   20. okt 2016 Er det samme kæreste som du havde i Juni, der havde nøgenbilleder af andre? :0

  • #5   20. okt 2016 Nu er jeg ultra umoderne smiley når man snapper.. Kan andre se dette hvis de har snapchat?

    Mvh TT


  • #7   20. okt 2016 ud med ham, du kan og bør få en der opfører sig ordentligt smiley

  • #8   20. okt 2016 Team tindur - Nej, du kan ikke se hvad andre snapper, og beskederne forsvinder også efter 1-10 sekunder, medmindre du skrenshoter (staves) billedet. smiley

    Men hun kan tage hans telefon og tjekke hans venner ud, ellers ved hun ikke hvem der er hans venner heller. smiley


  • #9   20. okt 2016 Synes allerede du har givet ham alt for mange chancer.

    Hvis du har fanget ham i at snappe med andre piger mere end 1 gang før, så gør han det jo igen.
    Han kunne ikke droppe det helt sidst - hvad får dig til at tro at han kan droppe det denne gang?

    Desuden - at man keder sig kan kurreres med andet end af snappe (formodentligt nøgen eller letpåklædt) med andre piger. Han kan da spille et spil på sin mobil, se en video på youtube eller en film på netflix.

    Og indirekte at skyde skylden over på dig fordi "du svarede ikke på mine beskeder" er det dummeste jeg længe har hørt. Du er vel for helvede ikke den eneste han kan skrive med - han kan da skrive til sine venner eller sin mor.

    kom igen - ud med ham


  • #10   20. okt 2016 Han siger det ikke sker igen, fordi han ikke kommer til at kede sig mere..

    Alene den udmelding ville gøre jeg havde smidt ham ud på røv og albuer.. hold da op en idiot!
    Det skulle gerne være jeres forhold der gjorde han aldrig fjorde det igen..

    Ej bliver hidsig.. ud med det fjols og find en der vil DIG og ikke alle mulige andre... og den slags findes derude..


  • #11   20. okt 2016 Ingen tid at spille drop den spade

  • #13   20. okt 2016 Så smid ham ud..!
    Livet er for kort til at bekymre sig om idioter.

    Mvh TT


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #16   20. okt 2016 Tror ikke jeres forhold vil overleve på den lange bane da jeres tillid er brudt.

    At jeg så synes det er underligt at tjekke den andens mobil viser bare at i ikke har troen på at den anden holder sig på måtten, så derfor tror jeg du skal trække dig, hvis du ikke er nok hvorfor så blive smiley


  • #18   20. okt 2016 Har du ikke tillid til den du er sammen med, så drop det.
    både for din og hans skyld, der er ikke noget at bygge på.
    for er tilliden brudt, bygges den aldrig rigtigt op igen. du er ung, kom vider...
    Og hvis i er "skabt" for hinanden mødes i måske igen, sener i livet.

    Hilsen der her har mand og børn og ex kæresten til kaffe, og skriver sammen med en anden ex jeg har været sammen med i 7 år ( nu 25 år siden ;o) og kommer stadig i hans familie..
    Det har da ikke påvirket mit forhold til min mand gennem de sidste 20 år.
    han ex har lige ekviperet mig i dametøjsbutikken.

    Havde det ikke været for alle de exèr i vores liv, var vi nok aldrig endt lykkeligt med hinanden :o) for vores fortid, skaber vores fremtid.....


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #19   20. okt 2016 tag din egen beslutning om dit forhold..

    hvis du ikke gider det han gør, så må du jo vurdere om du burde gå fra ham..


  • #20   20. okt 2016 Sådan helt ærligt, ik...? Synes du så virkelig at du har et ansvar for din kæreste handlinger? Hvad er det der får dig til at tro, at du kan gøre noget for at han holder op med at "snappe" med andre piger?

    Livet er alt for kort til en drengerøv, der ikke er mand nok til at tage ansvar for det forhold, han selv har valgt at være i.


  • #21   20. okt 2016 Hvorfor er det lige, at han ikke må snappe med andre piger?

    Med mindre de sender flirtende beskeder, eller afslørende billeder kan jeg ikke se problemet, og det kan du jo ikke rigtig bevise.


  • #22   20. okt 2016 Cille - Tjek hendes tidligere forum emner, for bare 3-4 måneder siden fandt ts adskillige nøgenbilleder på hans telefon så forstår skam hendes fornemmelse. smiley

  • #23   20. okt 2016 #22 Præcis. Det handler netop ikke om ubegrundet jalousi.

  • #24   20. okt 2016 Ej lad nu bare være for dælen -man skal IKKE rende og overvåge sin kæreste og "tage ham på fersk gerning" -hvis den slags rent faktisk er nødvendigt, jamen så skal han bare ikke være ens kæreste... Medmindre man da er villig til at leve i en eller anden grad af mere åbent forhold.

    Om det er ok at se på nøgne damer, snappe med tøser, kysse eller sågar have sex med andre, afhænger jo af hvad de to parter i forholdet er enige om. Og TS og hendes kæreste er åbenbart ikke enige om, hvor stregen går.

    Det er aldrig en langtidsholdbar løsning at lægge bånd på sin partners opførsel -dels fordi man så selv skal gå og snage/være mistænksom og dels fordi han jo så ikke kan få lov at være sig selv/gøre hvad han nu føler han har behov for.

    Så kort sagt: Lær at leve med hans udskejelser (hvad det langt fra lyder til, at du ville være glad for) eller find en anden kæreste, hvis forventninger til det at være i et forhold stemmer bedre overens med dine egne


  • #25   20. okt 2016 Jeg har det som jeg havde det i sidste tråd - jeg synes ikke din opførsel er i orden, og tænker egentlig at du også selv bringer en god portion mistillid ind i det forhold, men har i nogle klare linjer som han bryder gang på gang så ville jeg da også finde en anden. På den anden side havde jeg så heller ikke fundet mig i en kæreste der seriøst gik og snagede i ting på min mobil.

    Nu aner jeg jo af gode grunde ikke hvordan jeres forhold fungerer og hvad i har af aftaler... for jeg ser da som sådan heller intet galt i, at man snapper med tidligere flirts, kysser med dem, sender nøgenbilleder, whatever - hvis man, som Michelle siger, begge er helt enige om at det så er i orden.
    Så derfor er det også svært som totalt udenforstående at sige hvad DU skal gøre med DIT forhold, vi aner jo ikke hvad i har aftalt af grænser og om det rent faktisk er noget i har snakket om. Jeg kan ikke rigtig sige andet end at det er op til dig at vurdere.


  • #26   21. okt 2016 For ikke så længe siden fandt jeg ud af at min (eks)kæreste havde været mig utro gennem et år. Og det startede også med nøgenbilleder mm. (fandt jeg desværre først ud af efterfølgende). Så jeg kan kun sige til dig: Tænk dig godt om, og hvis du flere gange har haft mistanke om at han vil andre end dig - så gør en ende på forholdet inden du bliver såret! Tro mig, det er noget af det værste i verden at finde ud af, at den man elsker er gået bag ens ryg.

  • #27   21. okt 2016 der er folk der er lykkeligt gift med børn etc der går i swingerklubber partner bytte etc så jeg skal på ingen måde dømme folk. hvad de lyster og gør er deres sag.
    han mangler nok bekræftelse det er en mandeting dog ikke alle mænd, men jagten kan være sjovere end byttet. men er du ikke med på vognen så falder hjulene ligesom af og skidtet crasher.

    At han tilføjer en af de gamle er faretegn i mine øjne, var mere rolig hvis det bare var nogle random nye.

    så hvis du ikke kan lide det og vil slippe af med følelsen om der foregår mere bag din ryg så skal du videre i livet smiley


Kommentér på:
Han snapper med andre piger igen, hvad gør jeg kan det reddes

Annonce