{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navnet på denne profil?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   28. nov 2016 hvad skal du bruge det til? smiley

  • #2   28. nov 2016 Hun havde skrevet en kommentar på en annonce på en hest, hvor jeg kan se at hun har skrevet "har du ikke glemt at nævne at han har" - Men ejer af annoncen har slettet kommentarerne og slået kommentering fra, så ville lige høre hvad han fejler. smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   28. nov 2016 mette: spørg ejer selv.

    hvis det er en hest som du er interesseret i, så må du ved evt. køb, få det tjekket ordentligt af en dyrlæge..

    pigen kan lige så vel være en uven, som bare vil ødelægge annoncen, så lad være med at begynd at bland en fremmed ind i det.


  • #4   28. nov 2016 Bare fordi jeg ønsker at forhøre mig om, hvad hun har at sige, betyder det ikke at det kan ødelægge salget.
    Hvis det bare er at den måske har tandproblemer, skal jeg nok overleve det, jeg ønsker bare at høre hvad hun har at sige, og derefter tage den med ejer.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   28. nov 2016 mette: tag den med ejer først.

  • #6   28. nov 2016 Ejer må vel have noget at skjule, siden kommentaren bare er slettet.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   28. nov 2016 mette: det er da ikke sikkert. men spørg dog ejer som det første.

  • #8   28. nov 2016 Mette: Hvordan kan du være sikker på det?
    Som AMT siger, så kan det være en, som måske er kommet på forkert fod af sælger.. At slå kommentarer fra kan lige så godt være fordi sælger ikke "gider" unødige kommentarer, og kun vil have seriøse henvendelser smiley
    Hvis den fejler noget, så kan dyrlægen som regel finde det i forbindelse med en handelsundersøgelse smiley


  • #9   28. nov 2016 Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil finde vedkommende, men tror det bliver lidt som at finde en nål i en høstak. Som nogle andre nævner, så kan det være en person der har raget sig uklar på den ene eller den anden måde med sælger, som ønsker at ''ødelægge'' hendes salg. Men det kan som du siger også være, at hesten fejler noget som kan ødelægge salget hvis det bliver nævnt og sælger vælger at udelade det. Det vides jo ikke. Men jeg synes du skal skrive til sælger og spørger hvad vedkommende har ment med det, og få på den rene om hesten fejler noget. Jeg ville også gerne vide det på forhånd så jeg ikke spilder min tid på kørsel frem og tilbage, prøvning osv. for så at finde ud af at hesten fejler noget.

  • #10   28. nov 2016 Jeg skriver ingen steder at jeg er sikker, men jeg tænker bare at hvis sælger er troværdig og intet har at skjule, kan hun modargumentere mod vedkommende der har skrevet kommentaren, og evt. nævne at de er uvenner over nogle ting.
    Istedet for at slette det hele..
    Jeg har send sælger en pb.


  • #11   28. nov 2016 Rigtig Go ide:):)

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #12   28. nov 2016 mette: det er ret dumt af dig pg side og næsten anklage sælger for snyd hvis du har interesse i hendes hest smiley

    du gør vidst klogest i at slette emnet.


  • #13   28. nov 2016 Hvor anklager jeg hende for snyd?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #14   28. nov 2016 mette: det er det hele dit emne handler om?

    du har set en kommentar på rn annonce, og mener at dælger tilbageholder informationer/snyder.

    ellers var der vel ingen grund til at du vil i kontakt med brugeren som skrev kommentaren?

    hvis du ikke mener at sælger snyder, er der vel ingen grund til at blande en tredje part ind i salget


  • #15   28. nov 2016 AMT - Nej, det handler ikke om at sælger snyder, men at jeg ønsker at se sagen fra begge sider!

    Udfra pigens kommentar tyder det på at sælger tilbageholder noget.
    Men jeg vil gerne se sagen fra begge sider, inden jeg beslutter mig for om jeg vil se hesten.

    Men her kan du se, hvad jeg kan se af pigens kommentar.


    profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #16   28. nov 2016 det giver ingen mening at du ikke mener sælger snyder, men alligevel har behov for at udspørgr andre om hesten..

    men hvis du sletter emnet, så når sælger måske ikke at se emnet.

    hvis sælger ser emnet, så er chancen stor for at denne ikke gider sælge dig hesten..



  • #17   28. nov 2016 Jeg skal sgu da ikke udspørge andre? Jeg vil bare høre hvad hun har skrevet, det kan være at det er en lille og fuldstændig ligegyldig ting.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #18   28. nov 2016 mette: dnsk med sælger istedet..

  • #19   28. nov 2016 Jeg har skrevet til sælger, som skrevet.

    Men besynderligt nok, svarer hun ikke smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #20   28. nov 2016 du hsr jo sllerede dømt sælger smiley

  • #21   28. nov 2016 Overhovedet ikke smiley

  • #22   28. nov 2016 Er vel ikke unormalt, at man googler en fx hest man er interesseret i, for at se om der står noget om den på nettet, og i så fald, kontakter vedkommende for at høre mere?!
    - Jeg har da nogle gange fået beskeder, på indlæg der er mange år gamle, om heste fra 'gamle dage' som folk fx har nu, og gerne vil høre lidt mere om etc.

    Men, det indlæg - det kan jo ligeså vel være noget positivt, - at det er slettet er selvfølgelig lidt spøjst men hvis det var slettet hvorfor kan du så stadig se den lille bid?! :s


  • #23   30. nov 2016 Nu er det to dage siden at jeg skrev til sælger, og kan se at hun har været online siden.

    Forstår ikke, hvorfor jeg stadig kan se lidt af det, når det er slettet haha


  • #24   30. nov 2016 Jeg er kun 12, men hvis det stod til at jeg var 18 og skulle købe en hest tror jeg også at jeg ville spørge ejeren om skader smiley

  • #25   30. nov 2016 Mette - du kan evt gå ind og søge på brugere og finde billedet på den måde.. Men du skal jo nok kigge rigtig mange igennem.. Men kan du ikke trykke på billedet så kommer du til brugerens side..? smiley

    Mvh TT


  • #26   1. dec 2016 Halløj TT.

    Skal kigge riiiiigtig mange igennem så, og har faktisk været i gang.
    Kan ikke komme ind på profilen nej smiley


  • #27   1. dec 2016 Ved ikke om det er den profil, men det kunne godt ligne den hollandske sportspony der hedder Cesar - specielt med blissen. Men jeg er ikke sikker, billedet er så småt smiley

  • #28   1. dec 2016 Har du prøvet at gå ind under brugere og sortere efter onlinedato? Siden at de ikke har set dit emne her, så kan der måske være en chance for at de ikke har været på siden de kommenterede annoncen. Så er der da i hvert fald ikke nær så mange at kigge gennem. smiley

  • #29   1. dec 2016 Jeg har fundet brugeren og sender nu en besked afsted! smiley

Kommentér på:
Navnet på denne profil?

Annonce