{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hvad glæder i jer mest til? - Jul {{forumTopicSubject}}

Hvad er den ene ting i glæder jer allermest til i forbindelse med julen. Hvis i kun må vælge en ting? smiley

Personligt glæder jeg mig allermest til at stå op julemorgen. Hvor mine forældre så servere morgenmad foran fjernsynet for mig smiley
- Og jah jeg bliver 22 om 2 dage. og ja jeg tager lige på ferie hos de gamle for ikke at gå glip af denne tradition fra jeg var barn smiley


Kommentarer på:  Hvad glæder i jer mest til? - Jul
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   8. dec 2016 disneys juleshow smiley

    eller bare generelt d. 24
    syntes det er den hyggeligste og bedste dag på året smiley


  • #2   8. dec 2016 Ved ikke rigtig
    Nu er jeg mor så glæder mig til at se hvordan gaver falder i hak.
    Og til mad vi ikke får sådan til daglig her altså and mm
    VH
    Annette


  • #3   8. dec 2016 min mors ris ala mande med chokolade juleaften..

    jeg er ikke den store juleperson, syntes da juletiden er hyggelig nok, men ikke noget jeg går vildt meget op i.. dog nægter jeg og holde juleaften uden min mors ris ala mande


  • #5   8. dec 2016 At komme hjem til dejlige midtjylland smiley Hjem til familien og ponyerne smiley

  • #6   8. dec 2016 Jeg skal for første gang, i kirke juleaften, det glæder jeg mig til... Om aftenen skal jeg på arbejde, og det glæder jeg mig faktisk også til, julen handler efterhånden mere om at få gaver, de rigtige gaver, og det har i flere år gået mig på... Så jeg glæder mig til en juleaften der handler om hygge og kærlighed, med nogle borgere der er fuldstændig uvidende om at det er jul... smiley

  • #7   8. dec 2016 Glæder mig endeligt bare til en hyggelig aften med familen, og når ja så glæder jeg mig til at se kærestens reaktion på hans julegave smiley

  • #8   8. dec 2016 At det er overstået ..

    Mest til at se min families ansigt når jeg bryder traditionerne og laver brunkartofler med honning og ikke sukker


  • #10   8. dec 2016 Så meget for et hyggeemne. Det er okay ikke alle syntes julen er fed, men kan i så ikke bare springe sådanne emner over. Vi er nogen der holder af julen smiley

    Tak for de mange fine svar, det er hyggeligt at læse hvad andres højdepunkter er smiley


  • #11   8. dec 2016 For min mor og jeg så er det Disneys juleshow. Det er så hyggeligt!

    Ellers er det altid bare det, at skulle tilbringe tid med den mennesker jeg holder af.


  • #12   8. dec 2016 Juledisneyshow er også en af de rigtig gode traditioner her smiley

    Kristine: Det er sejt du kan det. Jeg syntes det er så forfærdentligt hvis jeg skulle arbejde den 24 smiley



  • #13   8. dec 2016 Bettemus: Nogen skal jo være der, og det plejer at være ret hyggeligt, fordi der er en anden ro...

  • #14   8. dec 2016 Julemad ??
    Det er bare hyggen der spreder sig, når maden bliver severet og alle sidder spændt og venter smiley


  • #16   8. dec 2016 jeg elsker julen men, har de store jule traumer, så jeg glæder mig mest til den er overstået....
    dog har jeg de hyggeligste nytårsaften traditioner, sammen med et par venner, min far og alle dyrene i stalden smiley


  • #17   8. dec 2016 Kristine:
    Derfor jeg har valgt et fag hvor de ikke arbejder juleaften smiley
    Men dejligt nogen har lyst til det, for du har helt ret nogen skal jo smiley



  • #18   8. dec 2016 Ser frem til at den er overstået. Ser dog heller ikke frem til januar, så den må også gerne meget hurtigt overstå smiley

  • #19   8. dec 2016 Hyggen!!!

    Det indebærer jo sådan set det hele - maden, når man sidder og hygger og glæder sig til at sidde ved træet.. traditionerne som fx. risalamande.. det hyggelige i selve dagen.. at sidde ved sofabordet og æde slik sammen med sin familie.. at spise resterne fra risalamande til morgenmad dagen efter..

    smiley smiley


  • #20   8. dec 2016 Glæder mig til bare at hygge med mine forældre, søster og hestene. Hvert år har jeg haft stald, og har det igen i år, synes det er så hyggeligt at gå rundt imellem hestene der ved juletid smiley
    Og så selvfølgelig min mors ris a la mande! Hun laver den på græsk yoghurt og jeg ELSKER den bare, kan spise 1.000.000.000 portioner af det! smiley
    Min julemiddag består altid af lasagne og brune kartofler, fordi jeg er så kræsen, men det er altså også meget lækkert smiley


  • #21   8. dec 2016 Til at se min fætters baby igen! smiley og at holde min første jul med min fætter

  • #22   8. dec 2016 glæder mig til at holde hul hjemme for første gang og det er Elvin første jul så er ekstra spændt selvom han kun er 8 mdr til den tid så det for mig noget helt specielt

  • #25   8. dec 2016 Jeg er også til julehygge, men lige nu ser jeg faktisk mest frem til at være fri. Jeg er på skole lige nu, og det er så ufleksibelt i forhold til når jeg arbejder. Så jeg glæder mig til lidt mere frihed i min planlægning og så glæder jeg mig til at se nogle af dem jeg ikke har mulighed for, fordi jeg ikke kan tage en forlænget weekend. Jeg får fri fra skole den 16. december og har så fri indtil nytår.
    Så lidt kedeligt, men jeg glæder mig til det.


  • #26   8. dec 2016 Mine gaver... haha smiley

    Jeg er 33 og har selv 2 børn,- og bliver selv 13 år igen juleaften smiley


  • #27   8. dec 2016 Hmmm... I år skal jeg holde jul med min kæreste og hans familie i stedet for min egen, som jeg plejer. Det er første gang, jeg ikke skal fejre jul med min egen familie... Men jeg glæder mig alligevel. Allermest til at give de julegaver, jeg har købt for mine hårdttjente penge! smiley Det er så dejligt at give, og jeg elsker, når man kan se, at de bliver glade for det, man giver. smiley

  • #28   8. dec 2016 At SRP er overstået der... smiley

    - Ej glæder mig til hyggen, at være sammen med familien og spise god mad. smiley


  • #29   8. dec 2016 Jeg kan ikke vælge en ting. Hyggen, maden ( ELSKER flæskesteg) og i år glæder jeg mig allermest til at fejre jul som familie med min lille datter der er 10 dage i dag smiley

  • #30   8. dec 2016 Ved godt det her kommer til at lyde barnligt, men nå nu prøver jeg. Dette skal forståes hvad jeg mener ikke hvad jeg skriver.

    HUSK lige dette før i hakker mig ned.


    Jeg glæder mig til gaverne.

    Jeg glæder mig til at se hvad jeg får, og lige så meget hvor glad de andre bliver for det de får.


    Jeg er ikke specielt glad for julemad, eller det at gå og dække bord efter andres meninger jeg gider heller ikke ventetiden for den sagsskyld, eller alle de genudsendelser som kommer i tv'et.



    En ting er helt sikkert, når jeg starter egen familie, så tager jeg alle de traditioner op til overvejelse, så dagen kan blive til andet end fokus på gaverne.
    Men også med fokus på maden, som måske er noget andet, og at bordet er dækket efter mit hoved, og at der ikke er tid til "ventetid" da det er noget som dræber julestemningen.

    Jeg hyggede mig den dag hvor vi skulle ud med et par gaver den 24.
    Og hvor vi skulle køre bil i 3 timer, samt være på besøg i et par timer, for at personen også fik lidt jul imens han var på hospital.


  • #31   8. dec 2016 vi holder heller ikke jul her som ret mange vi/jeg har lavet mange ting om med tiden.
    Vi går tur i skoven tit med hesten og hygger med spil og vi spiser når vi vil også åbner vi bare de gaver for så er der ikke alverden ventetid for nogen.
    resten af den dag hygger vi med vores ting eller en julefilm, slik mm
    Vi har tit gået en tur igen inden vi går i seng.
    Vi sider bare os 3 så vi kan jo ikke nå omkring juletræ så vi "danser" en tur rundt i huset smiley

    Jeg kan virkelig godt forstå dem som ikke orker alt det ræs og alle de krav og forventninger
    VH
    Annette


  • #32   8. dec 2016 Jeg glæder mig faktisk til den klassiske jul - med ventetid, traditionel julemad og dansen om træet, osv! smiley
    En ting der ligger øverst på "jeg glæder mig listen" er at hoppe og springe lige efter vi har fået risalamande og sige "Skal vi ikke danse om træet nu?"... 10 min efter ,, Hvad så med nu?!"
    - Og jeg ér altså 18, men det er altså bare en klassisk mig at opføre mig sådan smiley
    Jeg glæder mig også til gaverne - men det er nu ikke det med at åbne pakkerne der gør at jeg glæder mig, selvom at det selvfølgelig også er noget jeg glæder mig til - men jeg glæder mig til at uddele pakkerne. Det er nemlig mig der kravler rundt om juletræet og finder gaver til de forskellige, hvorefter vi alle åbner én pakke, hvorefter at jeg kan kravle ned på gulvet og finde flere.

    Åndssvagt måske, men ja! Jeg glæder mig ekstremt!


  • #33   8. dec 2016 Jeg skal for første gang holde jul med min kæreste og hans familie, og jeg glæder mig faktisk. Min mor og hendes side af familien, er vidst 4 personer? Og de holder ikke rigtigt jul i år, fordi der ikke rigtigt er nogen børn fordi vi alle holder jul hos kæresterne, udover min lillebror smiley
    Min farmor og farfar for besøg af min onkel fra Jylland, der var jeg sidste år og det var også skide hyggeligt! - Jeg glæder mig til at se hvordan min kærestes familie holder jul, og generelt bare hyggen. Den er jeg begyndt at værdsætte meget, nok mest fordi jeg er bange for at miste... Men jeg ELSKER hyggen!!!


  • #36   9. dec 2016 Jeg glæder mig allermest til at være sammen med min far og papmor, og få en pause fra skolen. Jeg er allerede træt af julen:-/Så har jeg fødselsdag den 20. Så det glæder jeg mig til.

  • #37   9. dec 2016 Glæder mig mest til det er overstået. Der sker ikke rigtig noget fantastisk for mig ved juletid. Kan måske godt glæde mig til at spise and, men det er så vidst også det.

  • #38   9. dec 2016 Jeg glæder mig til at hygge med min familie. Jeg elsker maden, at danse om juletræet, få gaver, give gaver og se Disneys juleshow med mine små søskende på 3 og 5 smiley

  • #39   10. dec 2016 Jeg glæder mig allermest til at være sammen med familie. Vi (min mor, min søster og jeg) tager ind og holder jul hos min faster og hendes familie, og det er noget af det mest hyggelige. Vi ser dem ikke så tit, for her i huset har vi 3 heste der skal passes hver dag, og hos dem er der en elitesvømmer som træner 2 gange om dagen - ikke nemt at finde tid så, når man samtidig bor en time fra hinanden i bil. smiley

  • #40   10. dec 2016 Sikke mange hyggelige traditioner smiley
    Syntes dog det er ærgerligt for dem af jer hvor julen er blevet noget negativt. Man kunne jo ønske for jer at i engang møder nogle mennesker der gør den god og hyggelig igen smiley

    Jeg har en veninde der startede i november med at sige at jul var dårligt og hun var aldrig i julehumør osv. Og vi andre skulle i hvert fald ikke begynde på noget som helst jul hvor hun var før december.
    Hele december nu her, har hun "brokket" sig over at vi har smittet hende. Hun høre julemusik, genser julekalendre fra andre år, osv smiley

    Julen handler om hyggen. Har man gode mennesker omkring sig der skaber julehyggen, så kan man næsten ikke undgå lidt julehumør smiley


  • #41   13. dec 2016 Jeg hører så til dem, hvor den bare skal overståes.
    Det er dog mest pga min familie, men sådan er der så meget her i livet.

    Men hjemmelavede æbleskiver, det er hygger smiley


  • #42   13. dec 2016 Jeg glæder mig aller mest til, at det bliver d. 22 kl 14 ish.. For så er min sidste eksamen overstået smiley Så kan jeg nemlig for alvor komme i jule stemning, og mærke hyggen.. Det er ikke let med eksamener hængende over hovedet.. smiley

    haha ej..

    Det jeg glæder mig mest til ved jul, er nok den hygge der er omkring julebordet, når hele familien har sat sig, og begyndt at spise og for alvor være sammen smiley
    Jeg er ikke så stor fan af juledag, den er alt alt alt for lang, hektisk og super kaotisk... smiley


  • #43   13. dec 2016 Jeg glæder mig til det hele. Julemaden, hyggen, at få og give gaver, Disneys juleshow etc

Kommentér på:
Hvad glæder i jer mest til? - Jul

Annonce