{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Sadel valg..hvad ville I have valgt? :-) {{forumTopicSubject}}

Hej igen..
Jeg går jo og tænker rigtig meget på sadel (igen)
Jeg ønsker mig en sadel til dressuren. Men jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvilket valg jeg skal tage..

Jeg tilred Tindur i en Sensation G4 som vi var rigtig glade for. Den gjorde dog at min holdning blev dårligere da den var så blød og behagelig så jeg glemte mig selv. Denne sadel kan jeg dog med sikkerhed også bruge på Rocky når han skal tilrides. Jeg har dog en anden sadel han måske kan passe til den tid, dog ikke helt sikkert. Sensationen er dog helt sikker!
Denne sadel er ikke til at opdrive brugt, men jeg kan få den på afbetaling af ny.

Da jeg havde min sadelfitter/mager på da jeg købte min spring/kombi sadel så anbefalede hun enten Santa Cruz Arthur de lux eller Santa Cruz Roxette til ham. Disse sadler (især Arthur de lux) er en sadel jeg rigtig gerne kunne tænke mig. De er at få pænt brugte til omkring 6000kr. Og de vil gøre rigtig meget for mig.

Jeg er jo ikke en der kommer til at ride rigtig mange dressur stævner.. Men nogle skal der jo blive til ift. Uddannelsen af mine heste.

Rocky kommer ikke til at kunne bruge de samme sadler som Tindur (medmindre det er Sensationen).

Så det ser sådan ud:
Tindur: Vores spring/kombi sadel.
Dressur optimalt: Santa Cruz.
Dressur okay: Sensation

Rocky: Sensation passer med sikkerhed dog ikke optimalt ift. Dressuren.
Kieffer Master hvis passer så optimalt til dressuren.

Hvad ville I gøre?
Købe Santa Cruz dressur sadel til Tindur og håbe Kieffer kan bruges i tilridningen osv til Rocky.
Eller købe Sensationen og vide at I altid havde en sadel der passede begge heste?

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel valg..hvad ville I have valgt? :-)
Kommentér på:
Sadel valg..hvad ville I have valgt? :-)

Annonce