{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Hvad laver i, denne 1. Januar? {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude, og velkommen til 2017 smiley

Jeg håber at I kom godt ind i det nye år, forhåbeligt med både fingre, tæer, næser og øjne i behold!

Så jeg tænkte det må være tid til et hyggeemne!
Hvad laver i sådan en første januar?

Jeg har lige spist skildpaddeis (nam nam!), og har faktisk allerede fået gjort et af mine nytårsfortsæt - Jeg har nemlig oprettet en bruger på statisten, og er igang med at ansøge til en serie.. puuuha jeg er nervøs, er der ikke lige én der vil sørge for at jeg ikke trækker i land? Vil SÅ gerne spille noget skuespil, eller bare være statist! smiley


Andre forumemner med "Hvad laver i"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i, denne 1. Januar?
  • #2   1. jan 2017 Hahah hvor hyggeligt! Jeg regner med at få mine nerver ned, når jeg har sendt den her ansøgning, ved at spille Digimon! smiley

  • #3   1. jan 2017 Har, hvert ude og løbe med min mor og tvilingebror 5 km på 25 min. Så har vi, hvert ved stranden DSV ikke noget ud til ponyerne Idag

  • #4   1. jan 2017
    Har brugt dagen på at sove og være bagstiv, så nu stenes der bare fjernsyn inden jeg skal være frisk igen i morgen til arbejde.


  • #5   1. jan 2017 jeg har sovet ud, været henne og hente mine ting fra min veninde, og ellers lavet sudoku, lavet en video til min youtube kanal, opdateret min facebook side, og skal til at ligge alle billder/videoer over på min ekstern XD

  • #6   1. jan 2017 Jeg var til fest hos min kæreste i går og har fået sådan rundt regnet 5 timers søvn, så arbejde.. Var så træt at det var lige før mine øjne trillede ud af hovedet. Hjem, sove. Vågne, tømme en kande kaffe. Strigle og træne lidt med hesten. Aftensmad og så så jeg Pretty Woman.

  • #7   1. jan 2017 ...
    Er det underligt hvis jeg også vil være bagstiv?
    Hende jeg fejrede nytår med, bestemte sig lige for at hun absolut ikke ville drikke alligevel, selvom vi ikke havde snakket om andet... Så vores nytårs aften, var foran fjernsynet tud.. jeg ville ikke være fuld selv! xD


  • #8   1. jan 2017 Jeg har ligget på sofaen stort set hele dagen smiley

  • #9   1. jan 2017 Jeg havde morgenstald i morges, efter en aftenvagt igår, kørte hjem og sov i et par timer inden jeg skulle på aftenvagt igen. Og nu ligger jeg igen i min seng smiley

  • #10   1. jan 2017 Guldhesten; aaaj hvor snyyyd! Jeg har været på familietur, haft en ordentlig flæbetur, og hygget med hestene, så jeg har lavet meget smiley Vil også ha en ingenting dag! xD

    Nadia; det lyder da ikke så slemt!

    Nu har jeg altså sendt den der ansøgning.. nogle der vil klappe mig på skulderen og sige dygtig? smiley Er så bare ret nervøs xD


  • #11   1. jan 2017
    Det er træls og være bagstiv hvis man skal bruge en bil - men det er bedre og være bagstiv end og ligge med hovedet nede i kummen ;o)

    Smuttede til en fest med min veninde som hun havde fundet via en eller anden app, efter vi havde drukket os fulde hjemme. Festen døde efter midnat, så der tog vi i byen - på cykel, fuld.
    Hvor der er irriterende mange mennesker - lesson learned. Selvom det dog var hyggeligt nok og hjemme halv syv - syv i morges ;o)


  • #12   1. jan 2017 Har sovet længe, været i stalden med en veninde (som tog billeder og som jeg venter på bliver sendt), kørte hende til stationen og har så ellers bare slappet af med Fuld Plade, film og nintendo :P.

  • #13   2. jan 2017 jeg sov længe, ud og ordne stalden, ind på sofaen, også på mac d til aften med kæresten og veninden smiley
    jeg har så lige fundet et agilitystævne jeg vist skal prøve at melde min unghest til, aå har lagt lidt planer osv om hvad vi lige skal have trænet smiley

    så en dejlig stille og rolig dag smiley


  • #14   2. jan 2017 dagen blev brugt på rengøring for hærværk og politi anmelde, ellers bare hygget ved de dejlige heste smiley

  • #15   2. jan 2017 ikke det helt store smiley
    var ude og gå med min hund ca. 5 km og ellers ca. 3 min med min hulahop ring med vægt i smiley (kunne for et par år siden på efterskolen men lige nu kan jeg bare ikke xD skal bare lige igang igen med den stille og roligt xD har også kun haft glæden af den siden 17 dec. og har ikke prøvet hver dag og så har jeg glemt et par dage så har ikke fået øvet så meget men det er jo også sjovere når den kan svinge mere en 10 omgange før den falder til jorden x'D)
    så har jeg været ret træt hele dagen til ca. kl 19 og nu kan jeg bare ikke sove selvom jeg prøvede fra kl 21 smiley


  • #16   2. jan 2017 Jeg sov til kl. 16.30 og lavede derefter ikke andet end at muge hos hesten og lukke ind. smiley

  • #17   2. jan 2017 Jeg stod op (for tidligt syntes jeg selv) og fodret heste, spiste en lækker "morgenmad" med familien, ordnet stald, lå på sofaen og kiggede fjernsyn (det sker ikke tit), gik en tur med mand og hund, børnene som selv foreslog det hoppede fra i sidste øjeblik... Kom hjem igen og tog juletræ og julepynt og ryddet væk for denne gang og gav hestene juletræet. Spiste resterende fra gårsdagens festmåltid og så lidt mere fjernsyn inden vi gik i seng.. Vi kunne ikke rigtig sove men det skulle vi bare..har sovet elendig og vågnede kl 4.45. Af en gravemaskine der tordnede forbi.. smiley

    Mvh TT


  • #18   2. jan 2017 Jeg stod op kl 13.30 og forsøgte at tage nytårs makeuppen af med madolie, da jeg havde glemt makeup fjerner og overnattede hos min kæreste :)))))) det virkede nogenlunde, selvom det lugter ret dårligt og tager 10 år om at blive vasket af ens ansigt igen.. Så fejre at han (kæresten) havde 20års fødselsdag med boller og kakao + lækker nutella kage om eftermiddagen samt lækker take-away fra Classic Indian til aftensmad, derefter kørte jeg hjem og fandt den nye sæson af Modern Family frem smiley Havde en rigtig god første dag i det nye år.

  • #19   3. jan 2017 Har ikke lavet noget smiley
    Ser S.O.A lige nu smiley
    Og så skal jeg til dyrlægen lige om lidt, samt jeg håber snart at kunne finde en part smiley

    Ps. Du er pæn, det skal nok gå, det skuespilleri smiley


  • #20   3. jan 2017 Røntgen af Aida i løbet af ugen, så sidder egentlig bare og bekymrer mig lige nu :3

Kommentér på:
Hvad laver i, denne 1. Januar?

Annonce