{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg kalde ham? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG.

Sorry for lidt tørt opslag her ved spisetid.
Jeg har næsten lige fået ny hest hjem og han er simpelthen så skøn og fantastisk! Jeg er vild med hans personlighed og forhåbentlig kommer vi til at have mange år sammen!
Men der er dog én ting ved ham, som virkelig plager mig åndssvagt meget... Og det er selvfølgelig hans navn... smiley

Han hedder Ronaldo og uanset hvor meget jeg prøver, så kan jeg bare ikke få mig selv til at kalde ham det. Jeg kan ikke døje den mand og jeg har absolut ingen relation til fodbold what-so-ever. I de uger jeg har haft ham har han heddet alt fra Nalle til basse, kæmpe, bølle, Aldo, Ronny, Ronse og alt muligt andet. Men jeg vil gerne have et navn jeg faktisk kan kalde ham uden at det føles 'forkert'. Det burde jo ikke betyde så meget, men det gør det bare.

Så derfor har jeg besluttet at jeg vil kalde ham noget andet, inden der går for lang tid. Det skal lige siges at jeg altså IKKE vil ændre navnet i passet, det er jeg mega ligeglad med. Men han skal have et nyt navn i den forstand at det kommer til at stå på boksen og folk vil kalde ham det fremover. Han lystre heller ikke på sit rigtige navn.

Det næste problem er så bare lige hvad? Jeg synes at han skal fortsætte med et navn der starter med R, men jeg er bare blank omkring det. Han er en stor dreng på 183 cm i stg, 9 år gammel varmblods vallak. Hans personlighed (som jeg kender den indtil videre), er at han er utrolig glad for kontakt hos både mennesker og dyr. Han fik status i flokken fra dag 1, men er ikke dominerende. Han kan se noget så utilfreds ud, hvis han ikke synes at han bliver retfærdigt behandlet af de andre heste. Derudover er han et stort legebarn som elsker når der sker noget omkring ham.

Så ja, hjælp! Hvad synes I at jeg skal kalde ham? Kom meget gerne med nogle bud! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg kalde ham?
Kommentér på:
Hvad skal jeg kalde ham?

Annonce