{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Underlag med eller uden logo? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et lille spørgsmål, jeg håber du kan hjælpe med.
Jeg sidder og skal til at bestille underlag hjem til mit firma. Oprigtigt er underlagene producerede med mit logo på. Dog er jeg kommet i tvivl, vil folk helst købe med eller uden logo?

Hvad ville du personligt foretrække?

Eksempel neden for smiley


Kommentarer på:  Underlag med eller uden logo?
  • #1   17. jan 2017 Personligt ville vælge med logo for ellers kunne underlaget måske godt gå hen og blive lidt kedeligt

  • #2   17. jan 2017 Mit yndlings underlag har logo på og det ville helt klart være kedeligt uden!
    Så jeg ville klart vælge med logo især når logoet er så fint smiley


  • #3   17. jan 2017 Jeg er nemlig og selve ude, og gerne ville beholde loget. Dog ikke hvis kunderne til dem, syntes det er træls og noget der afholder dem fra at købe dem.

    Underlagene får også lidt mere knald på pipes smiley Så de bliver lidt federe at se på.


  • #4   17. jan 2017 Lav en tester og bestil nogen med og uden så ser man hurtigt hvor interessen ligger henne hos kunderne smiley

  • #5   17. jan 2017 Personligt vil jeg helst have underlag uden logo, eller i hvert fald små og diskrete.

  • #6   17. jan 2017 Kommer an på at logoet er pænt:))

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   17. jan 2017 ved de underlag der er billeder af, ville jeg vælge logo - men det er fordi at underlagene i sig selv er ret kedelige. smiley

  • #8   17. jan 2017 95% af mine underlag er uden logo, og derfor er jeg også mere eller ligeglad med hvor grimme de bliver smiley har 2 i mit skab med logo på, og de bliver kun brugt til de dage vi skal være pænere, eller hvis vejret er godt, for dem vil jeg passe mere på smiley ærligt vil jeg gerne have flere med logo på fordi de bare er lidt mere "speciale" smiley

  • #9   17. jan 2017 Jeg ville ikke købe underlag med logo, medmindre der var specialdesignet og logoet var med til at reklamere for dem der har lavet det, og samtidig satte prisen ned.

    Men ville ikke have noget imod at ride med et underlag med logo, men ville ikke betale for det smiley

    Dog er dit logo mega fedt smiley


  • #10   17. jan 2017 Underlagene på billedet er demounderlag, nogle jeg fik for at teste. De der kommer i salg bliver med flottere kanter og glimmer på kanten. smiley Så det skulle gerne se lidt pænere ud smiley

    For på nuværende tidspunkt er det lidt kedelige, helt enige!

    Logoet er ikke noget der kommer til at koste ekstra. Prisen på underlaget med logo kommer til at ligge omkring 350-400 kr smiley

    Tak for alle jeres inputs! Så er der noget at gå ud fra smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #11   17. jan 2017 altså jeg ville aldrig købe et underlag med logo for en butik/firma mm. med mindre at jeg havde en tilknytning, så som ejer, ansat, eller at de sponsorerede en.

    også ville jeg aldrig give 350-400 kr. for en underlag med logo - det er skide god forretning for dig, men ikke for køber. der er ingen win win smiley


  • #12   17. jan 2017 Hvis prisen med logo var billigere end uden logo, ville jeg måske overveje det, fordi jeg er en smule nærig smiley

  • #13   17. jan 2017 Det er præcis derfor jeg gerne vil høre folk jeg ikke kender, omkring hvad de syntes smiley Da jeg ikke vil få producerede f.eks. 100 underlag - og så ingen vil købe, dem grundet logoet smiley



  • #14   17. jan 2017 100 kr billigere med logo, ville for mig være mega fedt smiley

    Men tror egentlig, at der er mange der synes det er fedt med logo. Så der handler jo egentlig om hvem der er flest af, i din målgruppe smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #15   17. jan 2017 anne-mette: hvis de skal sælges, skal det være med øje for at du opnår noget, og køber opnår noget.

    i dit tilfælde vil det være reklame, i købers tilfælde burde det være en lækkert BILLIGT underlag.

    er prisen 350-400 kr. for et underlag, så er der ingen fordel for køber at bærer dit logo, og derved reklamere for dig. smiley

    så tror ærligt, at prisen skal falde markant hvis der skal være salg i det.

    eller også skal du lave det som et tilbud - køb/bestil for x-antal kroner (hvis dit firma nu forhandler), og få et underlag med, eller købt et underlag med for 100 kr. smiley


  • #16   17. jan 2017 AMT: Jeg har slet ikke tænkt det, med at selvfølgelig skal køber også have noget ud af det! Så det skal jeg lige have med ind i mine overvejelser smiley Ellers er der som du nævner ingen ide i, at give penge for et underlag med reklame


  • #18   17. jan 2017 jeg har et catago underlag med logo fra mit fodermærke. og jeg elsker det. og skulle jeg have givet mere end jeg gjorde så gjorde jeg gerne det. for jeg vil rigtig gerne støtte og hjælpe når det er et firma jeg er glad for og har en god service. så jeg synes egentlig den går begge veje. både køber og sælger skal vel have noget ud af det ??

  • #19   17. jan 2017 Er det dig der har Pimp My Horse? smiley

  • #20   17. jan 2017 Maja B: jeg har både en HH underlag med mega flot logo på, jeg fik i gave, er vild med underlaget på grund af farven (og fordi det er en limit edition staves?) og fordi logoet lige givet lidt ekstra smiley

    derudover har jeg et underlag fra tika, med et l og en engel på, som støtter kræftens bekæmpelse.

    Jeg har disse 2 underlag af 2 vidt forskellige grunde, den ene fordi den er flot, jeg ejer intet andet fra HH, og jeg ville da være ked af det hvis folk mente jeg kun havde det for at ligne en af de der store sponsor rytter smiley

    det anede har jeg fordi jeg ønskede at støtte en god sag, underlaget er enormt flot, og det giver mig en god fornemmelse at eje det, måske jeg kun tænker sådan fordi jeg mistede min egen mor til kræft for mange år siden, men dette underlag med logo er ikke for at vise mig for andre, det er for at vise mig selv hvad jeg støtter smiley

    hvordan man tager det med logo er ens eget valg, men langt de fleste køber det ikke for at ligne nogle der er sponsor rytter smiley

    underlaget på billedet er det dyreste jeg har, og nogle af pengene er gået til en god sag, det kostede mig 300 kr, hvor meget end jeg vil elske flere "speciale" underlag med fedt logo på, syntes jeg det er for dyrt smiley


    profilbillede
  • #21   17. jan 2017 Mange tak for alle jeres gode råd! Nu er der noget at tænke over, så må jeg se hvad min endelige beslutning bliver smiley

    Ja, det er mig der ejer Pimp My Horse smiley


  • #22   17. jan 2017 Mange tak. Har lige sendt en privat besked smiley

  • Pernille H
    Pernille H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Heste: 1 Svar: 1
    #24   17. jan 2017 Uddelbart ville jeg sige at det kommer an på logoet..
    men jeg ville helt klart vælge et med så logoet er pænt smiley


  • #25   17. jan 2017 Altså... hvis logoet er flot, så ja. Men kun hvis det er billigere med logo end uden logo. Gider egentlig ikke reklamere for andres butikker, men er det et 'kendt mærke', så kunne det godt være. Fx RBH eller lignende.

  • #26   17. jan 2017 Helt klart med! Det gør en flot forskel!

  • #28   17. jan 2017 Jeg vil til en hver tid prøve at undgå logoer. Det er en sponsorting for mig. Enten at man sponsorerer en rytter eller et stævne. Jeg vil ikke gå med reklamer, medmindre jeg er involveret i projektet eller har fået det gratis/billigt.

  • #29   17. jan 2017 Uden smiley synes det andet ser sjusket ud ved dem der er broderet på, men feks RBH godt jeg kan godt lidt -men det hellere ikke broderert

  • #30   17. jan 2017 Min personlige holdning er, at det smukkeste smykke er hesten selv.
    Derfor skal udstyr være funktionelt, velholdt og enkelt - bling bling, glimmer og andet lir siger mig intet.
    Logoer tiltrækker mig absolut ikke, jeg vil helst være fri. Jeg anser dem for at være støj...

    Hvis du får underlag leveret for at det skal være en salgsvare, så ville jeg i dit sted bestille i et par forskellige farver og med og uden logo, hvis muligt og det er let at efterbestille.


  • #31   17. jan 2017
    Jeg ville købe det uden - eller jeg ville egentligt ikke købe underlaget fordi det er kedeligt. Men dit logo fylder for meget og er ikke særligt "stilfuldt".

    Ligesom det egentligt mest ligner et underlag, man ville give nogen man sponsorerede.

    Det er noget andet hvis det er fx HV Polo, Kingsland eller andet ofte - fordi logoerne ofte er pænere, diskrete og underlagene pænere.
    Jeg har lige købt et hvidt fra Kingsland, med et diskret hvidt logo på og en masse sten.
    Og fordi folk ved hvad det er for nogle mærker, det er til at genkende.


  • #32   18. jan 2017 Personligt vil jeg vælge med logo smiley

  • #33   18. jan 2017 Personligt kunne jeg aldrig finde på at købe et underlag med logo. Det er fint at vinde et underlag, og så skal jeg nok lufte logoet - men jeg kan ikke se nogen grund til at lege gratis reklamesøjle for fremmede mennesker. Af samme årsag bryder jeg mig heller ikke om beklædning med store, prangende logoer.

    Eneste undtagelse er avlsforbundets logo - det bærer jeg gerne, men det er jo også "mit", i og med at jeg er medlem, og mine heste er raceheste.


  • #34   18. jan 2017 Mange for alle jeres brugbare svar! Jeg har noget at arbejde ud fra nu smiley

Kommentér på:
Underlag med eller uden logo?

Annonce