{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Objektiv til ridehus billeder
  • #1   26. feb 2017 Hvis det skal være med fast brændvidde, er 50mm'er f/1.2 til f/1.8, 85mm'er f/1.2 til 1.4 (afhængig af din prisgruppe). Ellers er der 150mm f/2.8 eller 200 mm f/2.8. Det vigtigste er egentligt, at den har et højt blændetal og alt afhængig af hvilket kamera du har, skal du have fat noget med en blænde på minimum f/2.8.

  • #2   26. feb 2017 Jeg har et nikon d3300, jeg har selv overvejet et 50mm smiley

  • #3   26. feb 2017 50 mm'eren er ganske fin, her er et gammelt billede, jeg har taget i ridehal med det. Med Nikon D3300 skal du gerne have blænde på f/1.4/1.8. Mit gamle kamera, Canon EOS 550D kunne heller ikke fotografere i ridehal, med svage lysforhold, med f/2.8, uden at ISO'en blev skruet så højt op, at billederne blev grumset eller benene blev slørede på grund af for lang lukkerhastighed.

    Det eneste, du dog skal tænke på, hvis du gerne vil fotografere heste i ridehal/på ridebane med det objektiv, er at du bliver nødt til at stå inde på midten af ridebanen/ridehallen, for at komme tæt nok på hesten og få nogle gode billeder.


    profilbillede
  • #4   26. feb 2017 Her er et taget udendørs med det; hvor jeg også stod inde på midten af ridebanen, så du kan få en fornemmelse af hvor lidt "zoom" der er på smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Objektiv til ridehus billeder

Annonce