{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.592 visninger | Oprettet:

Teoriprøve - nervøs {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til teoriprøve i morgen og jeg er simpelhent SÅ nervøs for at dumpe. Der er overhovedet ikke noget press på mig, men jeg vil bare så gerne bestå i første forsøg..

Har I nogle gode råd jeg skal huske på til teoriprøven, eller nogle beroligende ord? smiley

Jeg har øvet og øvet inde på Teoriklar.dk, og får maks 3 fejl i alle prøver, alligvel er jeg nervøs...


Kommentarer på:  Teoriprøve - nervøs
  • #1   14. maj 2017 Tag første indskydelse. Du må ikk tænkte for meget over svaret. smiley

  • #2   14. maj 2017 Du har læst op, du har været ude og køre, du ved godt hvad du skal svare smiley tag en dyb indånding og tag første indskyldelse som Sofie også siger

  • #3   14. maj 2017 Ikke ændre krydset med mindre du er 100 på du lavede en fejl.

    kom i god tid

    kig lidt i teoribogen fra din undervisning inden

    og så bare slap af

    Jeg lå med alt mellem 3 og 8 fejl dagen før prøven

    hvor jeg i en lang periode op til kun havde haft 0-3

    og gik ud med 3 fejl


  • #4   14. maj 2017 Tak alle sammen!
    jeg er normalt ikke stresset eller nervøs over prøver, men den her sidder godt nok fast


  • #5   14. maj 2017 Tænk logisk.
    Jeg havde 0 fejl og senere 3 - nej, har ikke haft mistet det.
    Og har du øvet, kender du sikkert osse alle hullerne.


  • #6   15. maj 2017 Som alle skriver: tænk logisk og følg altid din første intuition. Jeg havde kastet op hele natten inden min teorirpøve, og den sidste prøve jeg lavede inden havde jeg 10 fejl i, og jeg bestod prøven med 3 fejl - den rigtige teoriprøve er 10 gange nemmere end dem man øver hos kørelæren smiley

  • #7   15. maj 2017 Jeg venter på svar nu.. man skal ikke glæde sig for tidligt, men den var lettere end jeg havde frygtet!

  • #9   15. maj 2017 Jeg bestod smiley - Tak for alle jeres gode råd, de var guld værd

  • #11   16. maj 2017 Ja. smiley men den er jeg heldigvis ikke så nervøs for

  • #12   16. maj 2017 Lol den er værre end teori

  • #13   16. maj 2017 Sikkert, men jeg er stadigvæk ikke nervøs for den smiley

  • #14   16. maj 2017 Tillykke smiley Jeg bestod teorien også i første forsøg og med tre fejl da jeg misforstod det ene spørgsmål smiley (hørte ikke at de sagde "ikke" i hvad vil du (ikke) gøre her)
    Jeg har nu haft kørekort i mange år efterhånden. Og i dag består jeg ikke køreprøve (på nettet) da det er så stor forskel på teori og praksis. Skulle jeg køre som i teorien ville jeg være død smiley til selve køreprøven bare tag det med ro, og det er bedre at være sikker end at tage chancer smiley

    Mvh TT


  • #15   17. maj 2017 Tak smiley
    Jeg er selvfølgelig spændt på køreprøven, men jeg føler mig ret sikker i en bil og der har ikke været store problemer med at lære mig at køre. Så jeg håber alt går som forventet smiley


  • #16   17. maj 2017 Det samme med mig smiley Jeg troede dog jeg havde fuldstændig styr på det, og det havde jeg med køringen men ikke med nerverne.. Da jeg havde den sidste køretur (på samme dag, kun kort før) med min kørelærer var jeg SÅ nervøs at jeg gjorde rigtig mange fejl.. Han sagde at jeg nok ikke kom til at bestå da jeg var ALT for nervøs.. smiley da politimanden satte sig i bilen og vi begyndte at køre så startede jeg med at kvæle motoren på vej ud i trafikken.. Nogle hundrede meter ned ad vejen begyndte han at tale med mig og han satte ord på min nervøsitet. Jeg faldt fuldstændig til ro og jeg fik en rigtig hyggelig køretur med en politimand smiley jeg bestod smiley jeg takket ham fordi han begyndte at tale med mig, havde han ikke gjort det havde jeg nok ikke bestået smiley

    Mvh TT


  • #17   17. maj 2017 Åh hvor fantastisk. Det er vildt hvor meget ens humør/nervøsitet kan påvirke ens kørsel.
    Jeg håber også jeg får en rigtig flink politimand, som vil snakke lidt. Det gør det hele lidt lettere smiley


  • #18   17. maj 2017 Hehe så var der mig som faktisk kørte pænt den sidste time før køreprøven men var spændt.
    Så får jeg en sød køreprøve mand, køre pænt og går ikke i stå kan alle spørgsmål til perfektion.

    Så går jeg ind og dumper på orientering, fordi jeg kigger ud af øjenkrog, og ikke drejer hovedet helt overdrevet.

    Da jeg så består, og timen inden køreprøven.

    timen inden
    Så skulle min kørelærer trygge på bremsen fordi jeg kørte nok 70 i en 50 zone (ups).
    Jeg gik i stå (mener flere gange)
    Jeg kunne ikke lave de der vendinger, og dreje om hjørne var en by i Russland.
    Og det der med at bedømme at nu køre vi og kommer afsted, kunne jeg bare slet ikke.


    Minutterne inden vi kommer til køreprøve siger min kørelærer.
    -Jeg kan mærke på dig at du består i dag.
    Og jeg tænkte arh din idiot se hvilke fejl jeg laver.


    Så kommer prøvesaukyndig og han hilser goddag, får nogle spørgsmål og kan ikke så godt svare på dem.

    Vi køre og jeg er ved at bytte om på højre og venstre flere gange, og generelt dårlig til at læse trafikken. Men min parallel parkering er god, og min 3 punktsvening er fuckt.

    Og så kommer jeg til at dreje af, hvor jeg skulle have ventet fordi der kom en modkørende.

    Da vi kommer tilbage til prøve start så spørg prøvemanden, hvad jeg har at sige til den kørsel jeg lavede med den der modkørende. Hvor jeg så siger jeg ingen kommentar havde, det var en fejl og det skal jeg ikke forsvare for det kan jeg ikke.

    Så spurgte han om jeg ville lade vær med sådan noget fremover, hvor jeg svarede helt sikkert det gør jeg ikke igen. (Fatter heller ikke lige hvorfor jeg gjorde det.)

    Så fik jeg sgu kørekortet.

    Da min kørelærer og jeg, så var kørt lidt så sagde han.
    Du ved godt det var Ole om igen du kørte ved.

    Og jeg tænkte bare HVAD det løgn, og syntes faktisk ikke at kortet var berettiget ud fra den kørsel jeg lavede overhovedet.

    Skal så siges at han sagde ikke sit navn du ved -goddag Ole.

    Og efterfølgende når jeg har snakket med andre så har de samme beskrivelse af Ole om igen som jeg har.

    Så det var Ole om igen. :o.


  • #19   17. maj 2017 Så jeg takker lidt min kørelærer for at have et pokerface.

    Og så ikke sige hey det er Ole du skal have med, (der kan jo godt være flere Ole prøve mænd)

    Og så takker jeg Ole for ikke at sige sit navn inden prøven.

    Og så tror jeg bare lige vi sender et stort tak til Oles kone, som nok har givet ham lidt hmm, et par timer inden jeg skulle til prøve. smiley


  • #20   17. maj 2017 Ole.. Har du taget dit kørekort i Viborg? smiley Har nemlig hørt om en hvis Ole

  • #21   17. maj 2017 Nej inde i Esbjerg tog jeg kørekort.

  • #22   17. maj 2017 Åh okay, for vi har nemlig en Ole i Viborg som lyder ret meget som "din" Ole smiley

  • #23   17. maj 2017 Jeg tror faktisk ikke, jeg vil have noget i mod at komme op til ham igen.(Til et andet kørekort self.) (Håber ikke det bare var fordi han havde en god dag ??)

    Han virkede fair og virkede til at have styr på tingende.
    Og det var også ham som rettede min teoriprøve, og der var han rigtig flink angående spørgsmål jeg havde inden og efter prøven, og han virkede også meget smilene mm.

    Så jeg kender ikke til den berygtede Ole om igen

    Det er sjovt man kan have så forskellige indtryk, af samme person.


  • #24   17. maj 2017 Ja, det er lidt sjovt smiley

Kommentér på:
Teoriprøve - nervøs

Annonce