{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

app'en messenger - hvorfor gør den det? - hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley
jeg har først i nat oplevet at skrive en besked til en på messenger hvor ordene '' man '' og '' 6/1 '' blev understreget? jeg har tidligere skrevet '' man '' for et par dage siden og der gjor den det ikke? jeg prøvede så at skrive til en anden hvor den laver samme nr. men det er kun over mobilen den gør det ikke hvis man åbner beskeden på computeren *undre sig* og hvis man klikker på f.eks '' man '' popper den op med at man skal planlægge en dag sammen? smiley hvordan får jeg det til at gå væk? smiley
jeg har prøvet at rydde cookies og historik på mobilen hvis det har noget at sige? smiley

(min mobil er en samsung s5 mini)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  app'en messenger - hvorfor gør den det? - hjælp søges!
  • #1   30. jul 2017 Det er ikke eventuelt fordi, at den tror det er en forkortelse for "mandag"? smiley

  • #2   30. jul 2017 Fordi man er forkortelsen for mandag, og når det bliver skrevet i en besked sammen med en dato (6/1), så vil den understrege det.. Og sådan gør den bare.. smiley
    Grunden til den ikke gør det på computeren er fordi din computer jo ikke er sat om sammen med kalenderen på din mobil.. smiley


  • #3   30. jul 2017 Den gør det fordi appen kan arrangere et arrangement med din veninde -hvis i f.eks skal ind i byen sammen en dag kan i oprette en aftale om det inde på messenger... og derfor når du skriver noget som kan være dage eller datoer så understreger den for at du kan oprette en aftale den dag.

  • #4   30. jul 2017 Som de andre skriver så er det fordi det er en dato og din telefon kan oprette en aftale i din kalender. Den gør det også ved SMS, iMessage, hvis du skriver en dato i noter o.s.v. den gør det også hvis du nævner et klokkeslæt bagefter, så kommer det med i aftalen smiley
    Prøv at trykke på det understregede så kan du se det smiley


  • #5   30. jul 2017 nååårh okaay smiley jeg var lige bange for at jeg havde lavet et eller andet så den blev ved med at understrege ting, for jeg kunne ikke huske at jeg havde lavet noget udover det jeg "plejer" på mobilen smiley
    tak for svar alle sammen smiley


Kommentér på:
app'en messenger - hvorfor gør den det? - hjælp søges!

Annonce