{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

hvad bruger du fleste penge på? {{forumTopicSubject}}

Hvad du du fleste penge på eller hvad forkæler du mest din hest med?

Jeg kom til at tænke på det da der er stor forskel på bare min egen og min datters mening.
Jeg vil heller have en ny strigle eller et pandebånd hvor min datter er til godbidder, sliksten og andet slik til ponyerne.

hvad er du til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad bruger du fleste penge på?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   17. sep 2017 da jeg red bruge jeg flest penge på bandager og underlag -,-


  • #2   17. sep 2017 Hmm, kurser tror jeg. I både ridning og behandling, da jeg er kranio sakral terapeut, så det nyder min egen hest da også godt af smiley
    Men mere lavpraktisk så foder eller tja, ved det faktisk ikke lige, køber ikke så meget mere som jeg har gjort for år tilbage smiley
    Da jeg købte ham, købte jeg en masse gamcher og bid, men bruger nærmest aldrig gamacher på ham smiley Tror jeg har købt mest sadler til ham gennem tiden, da jeg har prøvet en del discipliner af med ham. Så har haft et par kombi til tilridning og tur, en dressur, en spring, en australsk stock, en galop/montesadle, en bomløs, en ride on pad, en western, mener der var en eller to mere og to stk seletøj (hvis det kan tælle som "sadel") smiley


  • #3   17. sep 2017 Undervisning er det jeg bruger flest penge på - 1000-1500 kr/mdr.
    Smed 2300 kr/hver 6 uge

    Alt andet foretrækker jeg at købe på tilbud smiley

    Til gengæld har min kæreste og jeg været ude og plukke 30 kg vilde æbler i dag til hestene - det er min forkælelse til dem smiley

    Mvh Charlotte


  • #4   17. sep 2017 Jeg har brugt og bruger for mange penge på hovedtøjer smiley
    Jeg rider bidløst så jeg har både akademisk soft hackamore, flower hackamore, kapsun og sidepull.


  • #5   17. sep 2017 Jeg bruger flest penge på undervisning, det har været det vigtigeste, men elsker også at købe udstyr, som underlag smiley

  • #6   17. sep 2017 Stævnegebyr smiley

  • #7   17. sep 2017 Jeg mangler ikke udstyr, kan jo alligevel ikke bruge så meget af gangen smiley Jeg vil efterhånden helst bruge mine penge på undervisning, behandlinger og guf (som jeg bruger til træning) smiley
    Så har jeg ikke tænkt faste udgifter som smed dyrlæge osv men når jeg har ekstra, generelt køber jeg sjældent noget smiley


  • #8   17. sep 2017 Jeg har brugt flest penge på div. Tilskud: zink, kobber, biotin, hyben, havalger, loppefrø og hørfrø. Jeg overvejer også at prøve rød solhat af. Jeg er en foder nørd og har en hest der er meget muk følsom smiley

  • #9   17. sep 2017 Dyrlæge og behandlinger....... Det er dog ikke hvad jeg helst ville bruge penge på, men det der har været/er mest nødvendigt.
    Men ellers foder, hø og (trænings) godbidder.
    Og så har jeg 16 underlag til en hest der ikke kan rides :-\


  • #10   18. sep 2017 Underlag.. :b Og ellers bøger, som kommer hestene til gode ift ny/mere viden om træning :P.

  • #11   18. sep 2017 Foder er den største post i min hestebudget. Jeg har 3 heste på Struktur E, det er ikke billigt.

    Jeg har det udstyr jeg skal bruge, dvs. 3 sadler, 3 underlag, og 3 hovedtøj. og så fremdels. Jeg har ikke andet det jeg lige skal bruge.


  • #12   18. sep 2017 Jeg har alt for meget af alt. Men underlag er nok min største svaghed. Og så tilskudsfoder og diverse til at behandle sommereksem med. Min ene pony er meget hårdt ramt, så jeg har snart prøvet alt i form af salver, tilskudsfoder, puvler til at smørre på, tonsvis af dækkener og you name it.. Damn jeg bliver fattig!

  • #13   18. sep 2017 Ballonfisken: you and me both! Haha
    De kære heste koster mange penge ?


  • #14   18. sep 2017 Beslagsmedens arbejde er vist det, der fylder mest her i huset. Med megen kørsel på hårdt underlag skal hestene i sæsonen skoes hver 5. uge - og de går helst ikke mere end 6 uger i vinterhalvåret. Så beskæring og sko er en stor post.

    Vore heste er easy keepers - de skal naturligvis have hvad de trænger til, men de fleste af dem er nemme/billige at fodre på.

    Vi har haft dem i så mange år, at vi har pænt meget udstyr til dem, og jeg er hamrende ligeglad med dette års farver og design - jeg køber kvalitet, og bruger det til det er slidt op. Der bruges med andre ord ikke ret mange midler på udstyr.


  • #16   18. sep 2017 tilskudsfoder, plejeprodukter og dækner

  • #17   18. sep 2017 Kurser i træning og kvalitets-foder . Både krybbefoder og strå

  • #19   18. sep 2017 Sadler, har en svaghed for dem smiley

  • Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   18. sep 2017 Bruger virkelig mange penge på at min hest skal have det godt! Det er jo ikke bare en robot, men et dyr. Så det vigtigste for mig er, at hun skal have det dejligt!
    Jeg køber altid mit udstyr inde på www.bot-shop.dk.
    Ellers prøver jeg også at finde æbler og lign til hende! Ja, hun bliver lidt forkælet, men sådan skal det også være.


  • #22   18. sep 2017 Tindur - Udstyr der passer og er behageligt.(sadler, hovedtøj, gjorde) også uddannelse og undervisning (Foruden det faste som foder,Smed,Boots) smiley

    Rocky- oplevelser(udgifter til trailer og til de ting vi deltager i) også alle de grimer og træktov han får ødelagt.. smiley

    Mvh TT


  • #23   18. sep 2017 Pt er det sadelopsparingen alle evt ekstra penge ryger ind på. Har en skøn 3års irish cob hoppe, som så småt er igang med tilridningen. Men da vi stadig er sadelløs, så bliver der sparet på diverse andet udstyr (men det er også kun sadlen vi mangler smiley )
    Så det eneste "unødvendige" der bliver brugt penge på pt er undervisning. Og så alle hendes gulerødder, men de må gælde som foder smiley smiley


  • #24   19. sep 2017 Har man for mange penge !!! så køb en hest, så er det problem meget hurtigt løst smiley

    jeg bruger flest penge på ponyernes ve og vel.
    Jeg har udstyr nok til en mindre rideskole, men bruger altid det sammen !!!
    men jeg fristes da tit til noget nyt, men prøver at være fornuftig smiley


  • #25   19. sep 2017 Jeg bruger uden tvivl flest penge på dyrlæge regniner.

  • #26   19. sep 2017 Jeg bruger flest penge på smed. 1000 kr. hver 7 uge.
    Men hvis det skal være noget udstyr er det klart dækkener og pandebånd jeg bruger flest penge på smiley


  • #27   20. sep 2017 Bruger flest penge på undervisning, og så har jeg lige købt en ny sadel, godbidder, vitaminer og dækkener smiley

  • #28   24. sep 2017 helt klart massør og det rigtige foder til hende.
    Og lidt udstyr til hende.
    smiley


Kommentér på:
hvad bruger du fleste penge på?

Annonce