{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Alle de sange, hvilken én er din yndlings? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg har hele dagen i dag haft flere sange på hjernen. Både et par irriterende og nogle jeg elsker. Derfor kom jeg til at tænke på, hvilke sange I kan lide/hvilke sange I har haft på hjernen?

Håber at I vil være med til at dele dem. Musik er jo skønt smiley

I dag har min hjerne haft besøg af "Kodaline - All I Want" "James Bay - Let It Go Bearson Remix" "Leo Stannard x Frances - Gravity" "Little Bit of You - Kevin Garrett" og "Peter Manos - In My Head" og jeg kunne blive ved... Ellers fortsat god aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle de sange, hvilken én er din yndlings?
  • #1   20. nov 2017 Min yndlings er The light behind your eyes - My Chemical Romance

  • #2   20. nov 2017 Jeg ELSKER sangen "Sky" af Blaue Blume. Stemningen er simpelthen så speciel. Det er nok også et af mine yndlingsbands!

  • #3   20. nov 2017 Har ingen decideret ynglingssang.
    Musikken i dag har været en blanding af Shawn Mendes, OneRepublic, The Script, Coldplay og nogle af mine 'gamle kendinge' fra folkeskolen, Disturbed og The Pretty Reckless :). Så en rigtig god blanding af alt muligt.


  • #4   20. nov 2017 Min yndlings er "Du er kvinden".

    Det er den ultimative hyldest til kærligheden fra mand til kvinde.
    Min mand sag den en del, da vi var nyforelskede...
    Åhh, ja, det er en sang skrevet af folk i rollespilsmiljøet, så I kan naturligvis finde den på www.skjaldesang.dk


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   20. nov 2017 Metallica - nothing Else matter
    og Oasis - dont look back in anger.


  • #7   20. nov 2017 Skønne sange I kommer med smiley


  • #8   20. nov 2017 Hvis jeg ikke har hørt musik i lang tid, får jeg altid Ed Sheeran´s akustiske version af Eraser på hjernen. Det er nok min all time yndlingssang. Den er oprindeligt ikke skrevet akustisk, men jeg kan simpelthen ikke holde den anden version ud smiley
    Generelt hører jeg virkelig meget Ed Sheeran smiley


  • #9   20. nov 2017 SIgne og Antonia: Ed Sheeran er også bare god smiley

  • #10   20. nov 2017 Jeg kan altid høre Guns N' Roses med November Rain smiley

  • #11   20. nov 2017 Tom Walker- Leave A Light On, WILDES - Bare, Tom Odell - Heal, Eivør - Í Tokuni, Aquila - Thin og sådan cirka alle Seafrets sange smiley

  • #12   20. nov 2017 Nå, nu håber jeg ikke at jeg skræmmer nogle helt fra vid og sans, for jeg er altså ret underlig. Jeg hører meget musik efter min inspiration til mine billeder.
    Så da jeg arbejder med et creepy tema (bare vent Sacha...) så er det den her jeg hører meget lige nu.
    https://www.youtube.com/watch?v=68LLIjPOqno

    men normalvis så er jeg ekstremt glad for Set It Off, Black Veil Brides, My Chemical Romance og All Time Low. Sidstnævnte var jeg til koncert og se da de var i KBH i år. (og så på en søndag..)

    Den endegyldige favorit er The Mortician's Daughter med Black Veil Brides.
    Men det skifter - og det kommer meget an på min inspiration og mit humør.


  • #13   20. nov 2017
    Jeg arbejder som SOSU hjælper, her har vi en dement dame der godt kan finde på at slå ud når vi skal hjælpe hende i seng, tage tøj af/på mm.

    Så der hører vi musik, fordi hun altid har sunget meget. Det hjælper på at hun ikke er så sur.

    Derfor har jeg fornøjelsen tit og rende rundt og synge Mette & The Comets - Slabadubadelle, Lille Palle - Jeg er så ked A' Den hænger ned a', Liva Weel, Dorte Kollo - Gid du var i skanderborg

    Og andre herlige gamle sange.


  • #14   20. nov 2017 En sang jeg aldrig bliver træt af er Bohemian Rhapsody smiley
    Ellers har jeg en meget blandet musiksmag.

    Lige pt. har jeg Stayin' Alive på hjernen, fordi min veninde nævnte den.
    Ofte har jeg disney sange på hjernen - Især når jeg arbejder. Fx. hedder en af hestene på mit arbejde Luie, så jeg kommer altid i tanke om orangutangen fra Junglebogen, og begynder at synge "I wanna be like you". Der var også en periode hvor jeg altid havde "Bring Os Ære" fra Mulan på hjernen, hvergang jeg var på arbejde.
    Lige i tiden går jeg næsten altid og nynner "Gem et lille smil til det blir gråvejr". Da jeg mugede ud havde jeg Haveje (Kim Larsen) på hjernen.

    I næsten en uge havde jeg denne på hjernen: https://www.youtube.com/watch?v=k99bMtg4zRk&t=274s (Nerd alert xD)


  • #15   20. nov 2017 Vel jeg elsker Alice Cooper, Ac/Dc, Europe mfl.
    Pink, 2Pac, osv.
    Men en sang jeg aldrig glemmer er Roar med Katy Perry. Dette skyldes at da jeg satte mig i bilen efter at have fået 12-tal på min Bachelor, og tændte for Radioen, spillede de denne(dengang nye hit) smiley og sætningen "And I am the Champion, and your gonna hear me Roar" Kunne ikke have været mere perfekt smiley smiley
    Så det er en sang der betyder noget særligt for mig smiley

    Mvh TT


  • #16   20. nov 2017 Judas Priest - Nightcrawler.
    Alice Cooper - Bed of nails
    Scorpions - Send me an angel

    De sidder meget ofte fast!

    De seneste dage har Siamese - Ablaze og Soul and chemicals også sneget sig ind.. SÅ MEGA CATCHY, ALTSÅ!!!


  • #17   20. nov 2017 * Louise Svenningsen & McAdoo *: Haha jeg kender alt for godt, det med disney sangene. Sangen "Et Helt Nyt Liv" fra Aladdin smiley

  • #18   20. nov 2017 Uh, det er pt. House of the rising sun med Dolly Parton, knuselsker den for tiden smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=wSlPldlmVtk


  • #19   20. nov 2017 Af nyere sange kan jeg rigtig godt lide Fight Song med Rachel Platten..

    Men der er nogle 'gamle' der bare aldrig bliver dårlige..
    bl.a.
    I Love you always forever - Donna Lewis
    Like I love you - The Hitmen

    Og ved ikke helt hvorfor, men en der altid gør mig glad, er The Vamps version af Cecilia.. smiley https://www.youtube.com/watch?v=COwkCW38J54


  • #20   21. nov 2017 her er det Alex Vargas,London Grammar og Saveus der er farvoritterne

  • #21   21. nov 2017 Labrinth - Jealous smiley

  • #22   21. nov 2017 Lige nu er det Honig af Van Holzen, der kører på repeat i mit hoved, fordi vi var til koncert i torsdags. Det er et ungt tysk rockband, som virkelig overraskede positivt - hvis man er til Soundgarden, Queens of the Stone Age og den slags, så kan de anbefales smiley

  • #23   21. nov 2017 "I got my mind set on you" med George Harrison.

    Jep den er af ældre dato, men den betyder rigtig meget for mig.

    Og så lige "Twisting by the Pool" med Dire Straits.


  • #24   21. nov 2017 Lytter en del til disse i øjeblikket: Jasey Rae (acoustic) - All time low, The high life - in fear and faith, I will destroy the wisedom of the wise - a bullet for pretty boy, Devil's Island - Architects, Don't wait - Neck deep

    King for a day - Pierce the veil, If I'm James Dean, then you're Audrey Hepburn - Sleeping with sirens og loverboy - You me at six kan dog altid høres igen og igen


  • #25   21. nov 2017 Pt. er jeg hel vild med Fool - Outcast. smiley

  • #26   21. nov 2017 Cecilie - åååååårh, det er også bare en af mine favoritter! Den er så god smiley

  • #27   22. nov 2017 Jeg har uendeligt mange ynglings fra bla Pierce The Veil, Sleeping With Sirens osv.
    Men Lige pt er min ynglings: When They Call My Name af Black Veil Brides.

    Men mine to all time favourites er: welcome to the Black parade og the ligget behind your eyes begge af My Chemical Romance. De rammer lige i hjertet hver gang.

    Men på det sidste har jeg set mange af de gode gamle danske film og har haft mange forskellige sange på hjernen derfra. Bla Præriens skrappe drenge, Færgekroen, Rødtop osv ????


  • #28   23. nov 2017 Hvilken/hvilke julesange synes I er gode? Jeg har en del på hjernen. Men ved ikke helt, hvad de forskellige hedder smiley

  • #29   23. nov 2017 Af julesange er der mange gode, men den der bringer det større smil frem er Fairytale of New York.. Den er både sjov og hvis man kan lide den type musik ganske god.. smiley

  • #30   23. nov 2017 Sanne * K: Den må jeg da lige høre smiley

  • #31   23. nov 2017 Må ærligt indrømme, at julesange hører jeg ikke voldsomt meget af. Når jeg så en gang imellem gør, så er det primært covers som bands jeg lytter til har lavet. Herunder er "Punk goes Christmas" ganske udmærket smiley

  • #32   24. nov 2017 Sleeping With Sirens har lavet en fantastisk julesang. Den hedder Christmas on the Road
    smiley
    Fall Out boy har lavet min all time ynglings: yule shoot your eye out smiley


  • #33   25. nov 2017 lige nu hører jeg "naive" af the kooks på repeat. "two" af twenty one pilots, og "something to belive in" af young the giant er også et par af mine ynglings sange atm.

Kommentér på:
Alle de sange, hvilken én er din yndlings?

Annonce