{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sjoveste og værste reklame i år :-)
  • #1   22. nov 2017 Jeg ka flække over Haribo og CBB.

    Og jeg er ved at kaste ting efter TVet når Stofa kør hen over skærmen (har endda selv Stofa)

    Til dato bedste reklame, var SAS reklamen der var i 2000.


  • #2   22. nov 2017 Hm.
    Spangsberg Flødebolle Regel nr 1: Du må godt.
    - Der er en del visdom heri. Ofte bilder vi os ind, at rationel adfærd og tænkning handler om at give sig selv restriktioner, men i virkeligheden er der masser af rare ting, som der ikke er nødvendigt at forbyde sig selv - eller muligvis er det rare ligefrem godt for dig!

    Oister reklamerne er forfærdelige.

    Bedste all time må være squash reklamerne...


  • #3   22. nov 2017 Jeg HADER tv og radio reklamer, skruer altid væk eller slukker. Jeg bli'r lettere stresset af dem.

  • #4   22. nov 2017 Jeg hader hader hader (!!!) den der reklame for Føtex med at priserne har fået føtesk, den der gule ting der snakker er forfærdelig!
    Hader også den der “DET SKAL BYGGES VÆK!” Og også i radioen, mest fordi den er så træls at høre på...

    Kan ikke lige komme på nogen jeg virkelig godt kan lide, så skulle det lige være dem med en god sang - fx de første oister reklamer, eller den der mcd reklame for super cheese smiley


  • #5   22. nov 2017 Hver gang jeg ser en reklame fra Oister så får jeg lyst til at sige mit abonnement op smiley Jeg kan simpelthen ikke udstå de elendige reklamer, og de havde absolut heller intet at gøre med at jeg endte med telefoni fra dem, hvis de reklamer gjorde noget så var de tættere på at skræmme mig væk smiley

    Der er flere reklamer jeg ikke kan udstå men jeg kan ikke huske firmanavne, hvis ikke jeg husker galt kører der også en lettere sexistisk reklame pt som jeg nærmest får det skidt over, men den slags er jo ikke rigtig noget nyt.
    Generelt ser jeg sjældent reklamer, vi har ikke TV herhjemme smiley


  • #6   22. nov 2017 Elsker CBB med de små priser ( især sangen der kører på YT i øjeblikket) smiley

    Men jeg er ved at få et flip af alle de rådne spille reklamer såsom Leovegas og hvad der ellers minder om den smiley


  • #7   22. nov 2017 Den første Oister reklame var skide fed! smiley Også griner jeg af den nye Leasy reklamen, Shanne og Gul bil smiley
    Derimod HADER jeg Nutella reklamen! Jeg ligger syg.. (og jeg har den holdning at jeg ikke bliver syg.. Så det er skidt når jeg først accepterer at jeg er det!) Også siger reklamen at man bare skal komme sig op og igang fordi man ikke fejler noget!! smiley Nøj sikke en møg reklame som giver mig dårlig samvittighed fordi jeg er syg smiley

    Mvh TT


  • #8   22. nov 2017 Jeg hader alle de der parfume, creme og make up reklamer..

    Men synes virkelig også Oister og Føtæsk reklamerne er så SKOD!

    Til gengæld, så elsker jeg Leasy reklamerne.. Især den nyeste, hvor Luffe ikke aner om Sjanne har fødselsdag eller bryllupsdag.. smiley

    Bedste reklame ever må klart være Kaj og Bøje reklamerne (Scandlines). Især den med Gedser - Rostock Hurtigfærger.. smiley :D

    https://youtu.be/7pgKggPGhrA


  • #9   22. nov 2017 Uha jeg synes Leasy reklamerne er nogle af de mest forfærdelige smiley

  • #10   22. nov 2017 Skod med skod på er virkelig føtæsk reklamen. Den er til at brække sig over.

    Desuden er Bilkas julereklame også en jeg får lyst til at slå væk fra, hvor de ødelægger en af de gode julesalmer.
    Jeg er eller fan af Bilkas reklamer, de er virkelig fede mange af dem smiley

    Jeg syntes også IKEA reklamen der køre lige nu er ret god. Fordi det et en lidt søs historie.

    Og så er Tuborgs reklamer altså bare sjove smiley


    Går vi tilbage i tiden er det Viasat-nisserne der lige hænger ved.
    Og DSBs hary-reklamer.


    Ynglings vil dog altid være Budweiser-reklamerne men det er så ikke fra dansk tv smiley


  • #11   22. nov 2017 Uhh ja. Leovegas - Så kan jeg sørme også næsten kaste med ting. Det er absolut den værste reklame til dato. Aldrig set værre. Jeg hader den så meget.

    At nogen tror de kan tillade sig at andre skal stå og vente på dem fordi de lige skal spille online. Grr... Jeg kan blive SÅ! Gal.


  • #12   22. nov 2017 Og så må jeg sige at jeg syntes CBB var sød første gang. Men nu har de tabt mig total smiley

  • #14   23. nov 2017 De der små priser driver mig til vanvid. Jeg har lyst til at tage dem i hænderne og så klemme dem så hårdt at deres øjne falder ud.

    De bedste var de gamle Tuborg reklamer. Ingen klinke klanke!


  • #15   23. nov 2017 Føtex/Føtæsk reklamerne skal også dø. Vedkommende der fandt på det og synes det var en god ide, skulle helt seriøst sparkes over skinnebenet.

  • #16   23. nov 2017 Synes også især Bilkas med det par der har mange unger har en sjov en - den hvor konen (Mia) siger “skat har du nøglerne til bilen?” Og han svarer “ja” hvortil hun så siger “kan du så ikke gå ud og starte bilen og køre i Bilka og handle ind” smiley

  • #17   23. nov 2017 De gamle 3F reklamer med babyerne var også gode!!

  • #18   23. nov 2017 Jeg elsker snickers reklamerne "you're not yourself when you're hungry"

    Hader hader hader føtæsk reklamerne og GLÆDER mig til at det ryger helt over på deres nye julereklame som er super sød smiley

    Og så kan jeg heller ikke lide dem med David Hasselhoff for er det 3?


  • #19   23. nov 2017 Jeg er også rigtig glad for Ikea reklamen der hvor mor tager sin søn med i Ikea hvor han er lille, betaler, skal have bilnøglerne og når han sætter sig i bilen er han voksen og siger "mor, jeg flytter bare lidt ned ad vejen" smiley Den kan jeg rigtig godt forholde mig til da min dreng også er ved at være ALT for stor smiley

    Mvh TT


  • #20   23. nov 2017 Jeg ser nærmest aldrig TV, men hører en del radio, (FM95), og her kommer der også en del irriterende reklamer.. Særligt irriterende er pt. dem fra en eller anden a-kasse/fagforening, hvor oplæseren læsper ganske forfærdeligt, og hvor det hele handler om at spare og spare.. Monstertræls at høre på.. Og så er der én fra Åby-øj Dåseservice, eller sådan siger hun ihvertfald, da hun lyder som om at hendes næse er TOTALT stoppet med snot.. smiley

    Luffe og Jeanne er til gengæld sjove, også selvom de kommer i radioen. smiley


  • #21   23. nov 2017 puhh.. der er så mange dårlige reklamer, at jeg knap nok kan pege nogen ud.. men af dem der kører nu for tiden må det nok være Føtex reklamerne.

    Mine all time favoritter må nok være budweiser- og squash reklamerne smiley


  • #22   23. nov 2017 Jeg hader Boost reklamen, hvor Chris Rea synge "driving home for chrismas"

    Jeg hader den sang, jeg slukker radioen når den spilles der, MEN nu bliver jeg også generet af den i mit TV....


  • #23   23. nov 2017 I radioen slår jeg væk hver gang der er reklame for "single.dk" - den er simpelthen alt for langtrukken - intervieweren spørger hvor folk har mødt deres kæreste og det efterfølges så af 30 mennesker som siger "single.dk"

    Og så føtex reklamen er da lige til at lukke op og skide i

    Synes der er kommet langt imellem de gode reklamer men tuborgs hvor hun får ham til at sige ja til at tage hendes vagt og han kigger ind i kameraet og ligner en der tænker "hvad skete der lige der" og så Ikea reklamen er ret gode men jeg tvivler på de bliver husket som fx squash, Polle fra Snave, Kaj og Bøje og lignende


  • #24   23. nov 2017 Det mest tankevækkende er jo netop at de reklamer man hader også er dem som man husker og kan navnene på bagefter....så de virker jo smiley

  • #25   23. nov 2017 Har ikke flowtv, hører kun radio uden reklamer og er gammel nok til at læse bøger (som der jo ikke er reklamer i smiley ), derfor er mine bud lidt ældre;
    Tryg-reklamen med den lille kylling "det handler om at være Tryg", var ikke irriterende (det højeste ros jeg kan give til en reklame).
    Føtæsk-reklamen hørte jeg debatteret og forsvaret i morgennyhederne i 24/7, og selv den korte eksponering gav mig lyst til at opsøge Føtex' direktør og give hende "Føtæsk" smiley


Kommentér på:
Den sjoveste og værste reklame i år :-)

Annonce