{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

dansk opgave- nogen som ville rette?:) {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

tænkte at hvis i nu kedet jer kunne i rette min ansøgning i gennem, det er en dansk opgave så sender den ikke rigtigt smiley

Børnehuset Taarbækdal 14.december 2010
Taarbækdalsvej 15
2900 Klampenborg

Ansvarsbevidst udendørs pige med lyst til leg

Jeg har lige læst jeres jobannonce til jobbet som pædagog, og jeg tror, at jeg er lige den I søger.

Jeg hedder Line er 19 år og har lige afsluttet PAU uddannelsen. På skolen har vi bl.a. lært, at starte aktiviteter for alle målgrupper, hvad kost og motion betyder for det fysiske og psykiske velvære og hvordan man skal håndtere konflikter og ser frem til at komme ud og afprøve min ny erhvervede viden i praksis. Jeg har været et halvt år i praktik i en vuggestue, udover det har jeg har passet børn i alle aldre som barnepige, og har ingen problemer med hverken bleskift eller barnegråd. Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er, at jeg meget gerne vil arbejde i en institution, hvor der bliver taget højde for hvert enkelt barns behov og der er et godt miljø for børnene.

Det er vigtigt for mig, at skabe tillid som går begge veje, da det giver en positiv, tryg og afslappet hverdag for både børnene, mine kommende kollegaer og mig selv. Jeg er kreativ og elsker at finde på sjove og lærerige lege. Jeg går meget op i, at børn skal kunne udvikle sig både socialt, fysisk og få stimuleret deres sanser igennem aktivitetslege. Jeg ønsker mig et job, hvor jeg omgås mennesker, da jeg er en meget social og ansvarsbevist person. Jeg er et udendørs menneske, så er ikke bange for, at skulle tage regntøjet på, hvis man skal ud, for intet vejr er dårligt, hvis man blot har det rette tøj på. Jeg synes, det er en god måde at lære børnene om økologi og miljø ved at være ude i naturen og se og opleve den. På denne måde børnene lærer at tænke sig selv i forhold til miljøet.

Jeg vil passe godt ind i jeres vuggestue, fordi jeg er en er en meget fleksibel og rummelig person med begge ben på jorden og har let til smil. Jeg har lyst til at være med til at gøre en forskel og være en del af institutionens dagligdag.

Hvis jeg lyder som en person, der passer ind I jeres miljø og omgang med børnene, er jeg frisk på, at mødes til en samtale om vores fælles fremtid.

Med venlig hilsen

Line

Bilag: CV



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
dansk opgave- nogen som ville rette?:)

Annonce