{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad laver i?"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i? :-)
  • #1   16. jul 2012
    Stod op kl. 13, lavede nogle af opgangens pligter, så tour de france og sidder nu og ser tv..

    Aaaah ferie..


  • #3   16. jul 2012 Hehe nederen ellers smiley
    Haft slap af dag, med masser af krimi, ude og lege med føllet og nusse med Costa smiley Og snakkede i flere timer ude ved hestene, med alle de dejlig mennesker smiley

    God bedring!


  • #4   16. jul 2012 Jeg læste et indlæg på Hundegalleri hvor folk mundhugges og nu ser jeg Friends smiley

    Ellers har jeg ikke lavet så frygtelig meget i dag har også ferie smiley


  • #5   16. jul 2012 Har kedet mig smiley er halv vejs syg smiley
    Ellers har jeg lige laver pandekager til familien pga. lillesøter smiley


  • #6   16. jul 2012 Jeg har lige skrevet min projekt beskrivelse til projekt forskerspirer og fået sendt det afsted.

    idag har jeg startet min veninde og min helt egen ridelejer x) Det forgik idag med ridning uden sadel, og imorgen tager vi springning smiley Udover det har vi fået lov at sove i vores lille gule vogn, der bliver brugt til sekretariat samt madbod til stævnerne, så vi tager lige et par nætter der ude i løbet af ugen smiley
    Fik også lige ordnet og trænet min træners hest, dejligt at komme igang med den igen smiley

    God bedring med anklen smiley


  • #7   16. jul 2012 keder mig - min familie sover -.-' og venter på min veninde får sat de nye billeder ind af mig og Nortan smiley jeg har ikke ferie, jeg skal op på arbejde i morgen kl halv 7 -.-'

  • #8   16. jul 2012 Jeg har besøg af min søde veninde som jeg ikke har set i 1 år smiley
    Vi har haft min ældre hest på 21 ude og ride i rebgrime smiley
    Og ellers har jeg stenet, haha smiley


  • #9   16. jul 2012 Lyder hyggeligt allesammen smiley
    Snyd med jer der har været ude at ride! - Gid det var mig!
    Man føler sig godt nok ynkelig og hjælpeløs når man ikke kan gå smiley


  • #10   16. jul 2012 Jamen jeg startede dagen halv 7, fodrede hestene og tog på arbejde kvart over 7, så kom jeg hjem igen halv 5, gik hurtigt ud til hestene - hvor det selvfølgelig begyndte at regne 3 min efter T_T
    Så har jeg ellers bare fået noget mad, og bagt nogle blåbær muffins, nu når vejret ikke vil at jeg skal ud til mine heste smiley


  • #11   16. jul 2012 Har været ude og shoppe med min søster og endte med at få brugt alt for mange penge smiley

    Nu sidder jeg bare og slapper af, og overvejer at tage mig sammen til at tage ud og ride lidt, for skal have hest med i sommerhus imorgen, og den er ikke blevet redet siden juni smiley


Kommentér på:
Hvad laver i? :-)

Annonce