Hej HG.Rimeligt kedeligt indlæg, men jeg sidder med en brækket ankel og keder mig ubeskriveligt..Så hvad laver i, og hvad har i lavet i dag? ..-Stephanie
Stod op kl. 13, lavede nogle af opgangens pligter, så tour de france og sidder nu og ser tv..Aaaah ferie..
jeg laver det samme som jeg har gjort hele dagen.. Nemlig kedet mig, og så har jeg set nogle afsnit af en super fed serie der hedder Supernatural
Hehe nederen ellers :/Haft slap af dag, med masser af krimi, ude og lege med føllet og nusse med Costa Og snakkede i flere timer ude ved hestene, med alle de dejlig mennesker God bedring!
Jeg læste et indlæg på Hundegalleri hvor folk mundhugges og nu ser jeg Friends Ellers har jeg ikke lavet så frygtelig meget i dag har også ferie
Har kedet mig er halv vejs syg Ellers har jeg lige laver pandekager til familien pga. lillesøter
Jeg har lige skrevet min projekt beskrivelse til projekt forskerspirer og fået sendt det afsted. idag har jeg startet min veninde og min helt egen ridelejer x) Det forgik idag med ridning uden sadel, og imorgen tager vi springning Udover det har vi fået lov at sove i vores lille gule vogn, der bliver brugt til sekretariat samt madbod til stævnerne, så vi tager lige et par nætter der ude i løbet af ugen Fik også lige ordnet og trænet min træners hest, dejligt at komme igang med den igen God bedring med anklen
keder mig - min familie sover -.-' og venter på min veninde får sat de nye billeder ind af mig og Nortan jeg har ikke ferie, jeg skal op på arbejde i morgen kl halv 7 -.-'
Jeg har besøg af min søde veninde som jeg ikke har set i 1 år Vi har haft min ældre hest på 21 ude og ride i rebgrime Og ellers har jeg stenet, haha
Lyder hyggeligt allesammen Snyd med jer der har været ude at ride! - Gid det var mig!Man føler sig godt nok ynkelig og hjælpeløs når man ikke kan gå
Jamen jeg startede dagen halv 7, fodrede hestene og tog på arbejde kvart over 7, så kom jeg hjem igen halv 5, gik hurtigt ud til hestene - hvor det selvfølgelig begyndte at regne 3 min efter T_TSå har jeg ellers bare fået noget mad, og bagt nogle blåbær muffins, nu når vejret ikke vil at jeg skal ud til mine heste :o
Har været ude og shoppe med min søster og endte med at få brugt alt for mange penge Nu sidder jeg bare og slapper af, og overvejer at tage mig sammen til at tage ud og ride lidt, for skal have hest med i sommerhus imorgen, og den er ikke blevet redet siden juni
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Jeg er gået helt død i madlavningnen og ved slet ikke hvad jeg skal lave, normalt laver jeg madplan for en uge ad gangen men det er lidt svært når man ikke ved...
Jeg havde igår sidste skoledag på hhx, første år. Jeg har i flere år lige indtil for nogen måneder siden gerne villet være indretningsarkitekt. Den idé er jeg...
Hej.. Hvad skal jeg lave. tryk "du er enig" ved den ting i synes jeg skal lave. Når der er 7 ved en laver jeg den ting :-)
den 26/05-2013 for at være helt præcis! 21 år fylder min skønhed. Og det er jo slet ikke til at se på hende! Jeg er så glad, fordi hendes binyre behandling...