{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

hvor er det bare uartigt {{forumTopicSubject}}

ej jeg er faktisk godt gal lige nu, og hold op hvor synes jeg at mennesker er nogle irreterende nogen lige nu.
Det forholder sig sådan at min mor her sidste år købte sig en kolonihave, et lille frimærke jord som hun ville dyrke grønsager og blomster på. Da hun overtog den have var det et vildnis af en anden verden, men med en masse arbejde og god hjælp fra os hendes børn har hun fået en rigtig god og lækker have.
I denne have har hun så valgt at plante kartofler, og hun har virkelig arbejdet for sagen, med at grave rækker med en håndskovl (til trods for at hun er gigtramt) hun har været med mig ude ved hestene og samlet hestemøg til gødning, her hun stået selv og skovlet lort op i sort sække, ja hun har virkelig lagt et rigtig flot arbejde i de kartofler og plejet og passet dem.
I denne weekend ville hun så grave dem op og invitere alle os der har hjulpet hende med haven til hamburgryg og nyopgravet kartofler, men nej, hun måtte desværre aflyse da hun var kommet ud i haven for at hente sine kartofler, ja frugten af hendes hårde arbejde, for der var ikke en kartoffel, der er simpelhent nogen der i nattens mulm og mørke har gravet alle hendes kartofler op og taget dem, de har ikke gjort det pænt, for de har trådt alle hendes andre grønsager ned og smidt jord ud over det hele, de har lige efterladt nogle små dårlige kartofler og toppe, men ellers er alt taget.
Men hold op hvor bliver jeg bare rasende over at nogen mennesker virkelig er så frække og ødelægger det for en dame som min mor, der egentligt har købt denne have og plantet de kartofler for at bevise for sig selv at hun godt kan leve det gode liv og være en lillebitte smule selvforsyne selvom hun er så plaget af sin gigt.
Hun er selv noget overrasket over hvor frække folk er, da hun var ude i sin have det meste af fredagen, og kom ud til sine kartofler lørdag kl 11 efter hun havde været til skyde træning.


Kommentarer på:  hvor er det bare uartigt
  • #2   4. aug 2012 Ryster kraftigt på hovedet…

  • #3   4. aug 2012 ja det var sgu frækt :c og tænk at gøre sig til tyv for lidt kartofler, dem får man jo ellers nærmest foræende at stolte hjemmedyrkere overalt i øjeblikket.. øv.

  • #4   4. aug 2012 Føj for nogle idioter smiley



  • #5   4. aug 2012 Ej smiley

  • #6   4. aug 2012 jeg er godt nok vred over det, men hvordan får man lige stoppet sådan noget ? for vi frygter jo lidt at sådan nogle tyveknægte kommer igen

  • #7   4. aug 2012 Nøj hvor frækt, sikke nogle idioter. Tænk at være så ligeglad med andres ting og at man ikke kan have sin egne ting i fred.. Tænk at man vil være tyr for en sæk kartofler...helt ærlig?? jeg fostår heller ikke hvad der lige sker for DK. Jeg er selv opvokset i en kolonihave...Godt jeg har min egen have og vogtende hunde :O)

  • #8   4. aug 2012 Dem der har gjort det, må sgu ærlig talt have haft sig et kedeligt liv, hvis de vil gå ud i en have og stjæle kartofler, i stedet for at gå ned i brugsen og hente en pose til 20 ,- ..

    Virkelig træls for din mor, det er sgu frækt gjort.
    Men samtidig er det virkelig også træls for dem der har gjort det. Tænk på alt det arbejde de kunne have sparet sig, ved at vente et par timer og hente kartofler i et supermarked i stedet. De må sgu have været ved at dø af sult, siden de var nødt til at stjæle. Øv, hvor er de dog nogle idioter.


  • #10   4. aug 2012 Det er sku synd for din mor og jer.. Det er så uretfærdigt at nogen høster af alt hendes hårde arbejde og snyder hende for glæden og ødelægger nydelsen for hende.. :o(

  • #11   5. aug 2012 PonyRytterRebecca: Tjoeh, det er godt nok meget arbejde med videokamera hvis de ikke kommer igen smiley

    Trådstarter: Det er jeg virkelig ked af at høre! Det er desværre dagens Danmark at folk ikke kan holde sine fingre for sig selv, hvilket er super træls! Og synes godt nok det er synd for din mor når hun har arbejdet hårdt for det!


  • #12   5. aug 2012 Jeg synes det er helt vildt folk gør det!! Kunne man ikke have lidt respekt for folk og så KØBE de nyopgravede man kan købe på div. gårde? Synes det er uforskammet!

    Min bedstemor solgte jordbær nogle år, og sled og slæbte med de jordbær (har også gigt) og hvad gjorde folk, flere gange? Tog enten bare jordbærrene eller pengekassen. den blev sat fast i bordet, men det kunne åbenbart stadig lade sig gøre!! Sådan er folk desværre idag!! smiley Øv øv!


  • #13   5. aug 2012 meld det til politiet, hvis skoaftrykkende stadig er der så finder politiet dem sikkert og så kommer de til at betale med enten nyt arbejde eller en bøde på en sum penge som din mor så kan få gavn af til nye kartofler og nogle folk til at så dem

  • #14   5. aug 2012 Æv hvor surt..! Det er bare rigtig træls, når folk ikke kan kende forskel på dit og mit..

    Tulleh:
    Politiet tager sig ikke af den slags småting - og kommer helt sikkert ikke og ud tager skoaftryk.


  • #15   5. aug 2012 Gud, hvor er folk dog nærige i dag. Helt ærligt. Vi køber nye kartofler i Rema til 2,95 pr. halve kilo. Har man ikke råd til det, men er nødt til, at stjæle andres kartofler fra jorden, et er bare for lavt.

Kommentér på:
hvor er det bare uartigt

Annonce