vi er en gruppe hvor vi laver Ugens pony/hest som er en konki denne uge har vi emnet HOVSA/UPS! men vi skal så også skrive hvad vi tror hesten ville sige lige der hvis den kunne tale men kom og vær med til at stemme hvis i altså har lystmen hust at bedømme efter emnet og hvor godt i syntes at skriften på billedet passer http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/381810-ugens_ponyhest___uge_32_stem_stem_stem Mvh Vi To
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Jeg har nu for første gang efter stor efterspørgsel valgt at offentliggøre min mishandlingssags historie. Og samtidig lavet en video fra 2009 - 2013 med...
Hej hg Vil lige starte med at sige, at jeg er helt klar over, at dette indlæg er atypisk i forhold til hvad jeg plejer at poste herinde. Endvidere er jeg...
Kunne godt tænke mig at vide hvor mange der er blevet snydt og hvilke alder den person i har handlet med har, i må selvfølgelig ikke skrive navn ;-( selv om...
Tårerne er mange....vreden er enorm, sorgen er ubeskrivelig over, hvad min Thundrapige har været igennem. Hun har lidt den værst tænkelige skæbne - hun blev...