{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

modtager en andens post ? {{forumTopicSubject}}

ja det er en lille ting der undre mig lidt.
Det er nemlig sådan at jeg i de sidste 4 måneder har modtaget det der blad Alt for damerne, uden nogensinde at have bestilt det eller betalt for det, jeg kan også se på adressen der står på at det er naboen til min gamle adresse i Skovlunde der oprindeligt skal have det, det er deres adresse der står i adresse feltet og hverken min gamle adresse i Skovlunde eller min nye adresse i Roskilde, på bladet er der så fra postdanmark af, så klistreret et flyttemærke på hvor min nye adresse i Roskilde, men jeg har aldrig bestilt alt for damerne eller betalt for det og har heller ikke modtaget nogen regninger på det.
Jeg vil da indrømme at første gang så åbnede jeg da bladet og læste det og nød godt af den gratis gode, anden gang jokede jeg lidt med at hey nu ville jeg være fast læser af Alt for damerne uden aldrig at have betalt for det eller bestilt det, 3. gang bladet kom, synes det var for meget og ringede først til forlaget og forklarede dem hvad der skete, men de mente at det var postdanmark der stod for fejl sendelsen, så dem ringede jeg til, men de mente ikke at de havde havde lavet nogen fejl med min adresse eller alt for damerne, men de ville undersøge det.
Nu fik jeg så alt for damerne igen den her måned, og nu synes jeg ikke det er sjovt, jeg har prøvet at sætte kryds over klistermærket med min adresse på og sende den igen, hvor der så gik 4 dage så fik jeg bladet igen med et nyt flyttemærke på.
Så nu sidder jeg lidt og er i en situation hvor jeg er lidt bange for at jeg så får en regning på de blade jeg nu har modtaget, og hvem dælen skal jeg have fat i for at bladene blive sendt til deres retmæssige ejer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  modtager en andens post ?
  • #1   17. okt 2012 Ring til din gamle nabo og spør hvad hun har gjort siden hun ikke har modtaget sine blade.
    Du kan også ringe til Alt for damerne og høre hvad du skal gøre. Skriv adresse UKENDT på bladet og smid det i postkassen.
    Kontakt igen Post Danmark og sig til dem at du ikke vil have det blad tilsendt da det ikke er dit.
    Mine bedste råd.
    Held og lykke


  • #2   17. okt 2012 jeg har ringet til forlaget der sender alt for damerne ud og prøvet det med at strege min adresse ud og smide det tilbage i postkassen, så fik jeg bare bladet igen fire dage efter med et nyt mærke på med min adresse på

  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #3   17. okt 2012 Prøv at høre din gamle nabo om hun får sine blade. hvis hun gør, så vær glad for de gratis blade du får (du har jo ikke underskrevet en 'kontrakt' på at du skal betale)

    hvis ikke.. Ja, så er det noget rod.. smiley


  • #4   18. okt 2012 Hvis ikke hverken forlaget eller postdanmark mener der er et problem, så ville jeg som en sidste løsning tage fat i den gamle nabo (hvis det er én du før har haft kontakt til / har mulighed for at få kontakt til) og spørge til om hun får bladet. Hvis ikke hun får det, må hun prøve at afmelde det og tilmelde sig igen.

    Får du det herefter STADIG - så læn dig tilbage i sofaen og nyd de gratis blade med god samvittighed smiley


Kommentér på:
modtager en andens post ?

Annonce