{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

det der chok hvor ens hjerte bare står helt stille {{forumTopicSubject}}

øv hvor blev jeg bare forskrækket og bange i dag, det var slet ikke til at holde ud.
Jeg tænkte at jeg ville gå en tur, for at få lidt motion i dag efter lang tids meget usund livsstil, så jeg trasker afsted, og tænker at jeg lige samtidig vil gå forbi mine heste og se hvordan de har det, men da jeg går forbi folden er den helt tom, her knuger min mave sig virkelig sammen, jeg tænker straks alt det værste og om de er blevet stjålet, heldigvis findet jeg de to af dem ret hurtig, og får dem ind på folden igen, men den lille sorte shetlænder er bare væk, helt forsvundet i jorden nærmest, hvilket er underligt for den plejer ikke at vil gå særlig langt fra de to andre.
Bevæbnet med en spand foder og en træktov, begynder jeg så at lede efter den forsvundne pony og finder hende næsten 2 km væk fra foldene og de andre heste, på afstand kan jeg se at hun har svedt meget og vil slet ikke i nærheden af mig og slet ikke da hun ser tovet, imens jeg prøver at lokke hende til mig, kommer en mand forbi og siger at den pony er blevet ramt af en bil og han har prøvet at fange den, den sidste time, for at se om den var kommet til skade.
Mit hjerte stoppede fuldstændig, jeg kunne lige se det for mig at den var så skadet at hun ikke stod til at redde, øv det gjorde helt ondt at tænke sådan.
Efter noget tid før jeg endeligt fat i ponyen og tjekket hende igennem, det eneste hun lige havde var en hudafskrabning på mulen, men intet andet der skulle indikere at hun var blevet ramt af nogen bil.
Helt lettet træk jeg hende hjem, og fik lavet folden igen så de ikke burde kunne smutte ud.
Men nøjj hvor blev jeg bare forskrækket da jeg fik at vide at hun var blevet ramt af en bil, om hun er blevet ramt eller hvordan lige ved jeg ikke, men hun har det heldigvis fint


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der chok hvor ens hjerte bare står helt stille
Kommentér på:
det der chok hvor ens hjerte bare står helt stille

Annonce