{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

sikke en mød dag {{forumTopicSubject}}

øv hvor har jeg altså haft en virkelig skod dag i dag, faktisk blev det så meget og så stressende at jeg til sidst brød grædende sammen midt i busstoppestedet med min søn i barnevognen og folk kiggende underligt på mig.
Hele dagen startede med at gå skævt da jeg skulle til møde på min kommune, pga min sygemelding og hvad vi forventer til hinanden fremtiden skal være.
Jeg møder op til den aftalte tid kl 9 og melder min ankomst i skrankende, og skal bare lige vente til mit nummer bliver kaldt op, tiden går og jeg undre mig lidt over at der går så lang tid, især da numre efter mit begynder at blive kaldt op, så kl 10:30 går jeg op i skranken og spørger ind til om der er noget jeg har misforstået og hvordan lige, det kan den kærer kontordame godt forstå, og hun kan ikke rigtig forstå at det har taget så lang tid, her skal det siges at jeg har min søn på snart 3 år med, da han er ved at bliver kørt ind i sin nye børnehave, og jeg var bange for at jeg skulle hente ham i mødet eller ligne, men kontordamen sætter en mindre efterforskning på hvorfor jeg dog ikke er kommet ind til min tid, dette står på i 3 timer hvorfor flere gange kan hører hun går ud bagi skælder ud og beder dem om at komme ud til mig, men nej de har travlt og der er meget andet, pludselig kommer en dame ud til mig og forklarer at de havde glemt mig ? og det er selvfølgelig ærgeligt, men jeg bliver sendt hjem med en ny tid.
Jeg beslutter mig for så at aflevere min søn i sin børnehave inde jeg tager til møde i banken, selvom jeg troede jeg var i god tid da jeg planlagde dagen, kom jeg en time for sent til mødet i banken, som så fortalte mig at jeg ikke var kunde hos dem ? selvom jeg havde aftalt møde og havde søgt om at få mine kontoer flyttet over til dem allerede i juni måned og har brugt dem flittigt lige indtil i dag, jeg bliver vildt forvirret og kan ikke rigtig forstå hvad der egentligt lige sker, men min rådgiver er ikke meget for at forklarer eller fortælle noget som helst nu hvor jeg ikke er kunde hos dem, og jeg bliver nærmest skubbet ud af banken af ham, her kan jeg godt mærke på mig selv at nu begynder tingene at blive alt for mærkelige.
Jeg tager over i min gamle bank for at hører om jeg er kunde hos dem, og om de kan fortælle mig hvad der sker, her er alting mærkeligt og jeg bliver mødt af ja verdens mest hidsige og provokerende kassedame, som på ingen måder ser det som hendes arbejdsbeskrivelse at hjælpe mig på nogen måder, eller sende mig videre til nogen der kan, hun var virkelig ubehagelig og talte utroligt nedladne til en.
Heldigvis får jeg så lov til at tale med en anden til sidst efter hun har kaldt mig dum og uansvarlig, jeg bliver af en eller anden mærkelig grund henvist til et baglokale, hvor der hverken er nogen computer eller noget til at lave nogen former for aftaler, jeg finder så ud af at ham jeg er kommet til at tale med er en eller anden form for mellemleder, men han er meget ubeghagelig og spørger indtil om jeg egentligt vidste hvad jeg har gang i ? flere gange, og nej det gjorde jeg ikke, for jeg vidste ikke en gang at jeg var blevet kunde hos dem igen.
Til sidst fortæller han mig at der er åbnet fire forskellige konti hos dem, hvor der er hævet over på, og jeg sammenlagt skylder 358.000 til dem, og derfor min plan med at rykke en anden bank ikke kunne lykkes og de samtidig har meldt mig for bedrageri pga den ene konto, som jeg aldrig fik at vide hvorfor, hans bedste råd til mig var at jeg gik ned på politistationen og meldte mig selv, da der var sendt en efterlysning på mig ?
Alt dette har jeg aldrig fået noget som helst at vide om og jeg har på ingen måder hævet 358.000 kr, men jeg beslutter mig for at tage ned til politiet for at snakke med den betjent der måske har min sag, da jeg kommer derned er der ingen andre end en kontordame, hende går jeg selvfølgelig hen til og forklarer mig sag og at jeg gerne vil snakke med den betjent der har noget med det at gøre, men om de kunne skynde sig lidt, for jeg skulle snart hente min søn så han ikke har været i børnehave i for lang tid, dette synes damen selvfølgelig er fair, og går ud bagved for at finde den betjent jeg skal snakke med, da hun kommer tilbage, sige hun at han kommer lige om ti minutter.
Efter en time ser jeg stadig ikke skyggen af en betjent, og min søn har nu været i 45 min længere i børnehaven end hvad aftalen var for den dag, så jeg går op til damen og forklarer hende at jeg lige smutter ned for at hente min søn, men kommer tilbage.
Det synes hun på ingen måder er en god ide, for hvis jeg gik ud af døren til kontoret ville det blive betragtet som om jeg var stukket af fra en anholdelse, her bryder min verden fuldstændig sammen, for damen fortæller også at når betjenten fik fat i mig ville de ringe til døgn social hjælpen og få dem til at hente min søn, her begynder jeg altså og vræle, alting vælter bare for mig og intet var jo gået i dag som det var planlagt. I det samme kommer betjenten og kalder mig ind, jeg forklarer ham hvad jeg har fået at vide og han kan bekræfte at der er oprettet en sag på mig, og faktisk skulle jeg anholdelse, men han kunne ikke få fat i den social døgnhjælp, så hvis jeg lovede at melde mig i morgen tidligt, så kunne jeg få lov til at gå nu og hente min søn.
På hele turen hjem med min søn vrælede jeg, jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage.
Det eneste gode ved dagen i dag er at jeg fik fat i min advokat, som heldigvis møder op med mig i morgen på politistationen og hjælper mig med at forklarer min side af sagen, for noget er gået galt, jeg er på ingen måder blevet kontaktet med problemerne i banken og jeg er på ingen måder blevet kontaktet af politiet.
Jeg undskylder fr det lange emne, for det er egentligt ikke fordi jeg ville noget specielt med det, jeg ville bare gerne lige læsse lidt af alt det der kører rundt i hovedet på mig lige nu


Kommentarer på:  sikke en mød dag
Kommentér på:
sikke en mød dag

Annonce