{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Teoriprøve i morgen.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Min kæreste skal til teoriprøve i morgen (personbil)
og han er meget nervøs..
Han har taget 2 test i aften, indtil videre og han er i gang med den tredje.. Han har ikke bestået de to, som han har taget, og det bliver han jo endnu mere nervøs af..

Nogle der har nogle gode råd, til ham? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teoriprøve i morgen..
  • #1   1. nov 2012 Drop alt hva der hedder prøver, min datter har lige været op til teori prøve, hun tog to prøver. aften inden, hvor hun havde 16 fejl. smiley gik til prøve dagen efter og fik 3 fejl. så stop med at ta flere prøver.

    Held og lykke. smiley


  • #2   1. nov 2012
    Lær de svar de vil have.. Jeg tog en masse prøver på en CD som jeg fik af min kørelærer - syntes ikke tingene gav mening, de svar de ville have. Så jeg lærte bare de svar de ville have og svarede med dem.

    Fik 3 fejl til teoriprøven mener jeg. Og syntes stadig ikke de svar de vil have giver mening.


  • #3   1. nov 2012 Lad være med at tage alle de prøver.. Jeg øvede slet ikke dagen før jeg skulle til teoriprøve. Jeg tror bare man bliver mere nervøs hvis man øver alt for meget dagen før.. smiley

  • #4   1. nov 2012 Den rigtige prøve indeholder ikke billeder hvor der kan opstå tvivl om hva man skal gøre. Kan du færselsreglerne og følger din sunde fornuft går det godt. Om du får 0 eller 5 fejl er jo lige gyldigt bare han består

Kommentér på:
Teoriprøve i morgen..

Annonce