{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Føler mig snydt {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har købt nogle dækkener herinde. Damen var IKKE til at rokke mht pris og det var egentlig ok da det er rimelig dyre dækkener. Nå men jeg betaler 1000kr for de 2 dækkener som er som nye. Jeg modtager dækkenerne igår og idag fik den så det ene på. Men så er der dælme hul i den ene side. Vi snakker "kun" om et på str med 1krone men det er bare ikke ok. Jeg er tosset. Hat smset og sendt PB til hende men der er intet respons. Er bare så skuffet. Så havde jeg sgu da fundet andre dækkener.

ØV ØV fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig snydt
  • #1   7. dec 2012 det er bare så træls når sælger ikke er ærlig...

  • #2   7. dec 2012 forstår godt du er ærgelig over det smiley Det ville være rart, hvis folk var ærlige om standen af deres varer smiley


  • #3   7. dec 2012 Øv hvor træls! Tænk at folk er sådan.. smiley

  • #4   7. dec 2012 øv hvor træls!:(

  • #5   7. dec 2012 ja jeg er meget skuffet ..... for hun ringede tilmed da jeg var i tvivl om str og damen er 51... og vi har byttet efterfølgende, men når jeg så lige skriver det der ignorere hun fuldstændig

  • #6   7. dec 2012 Det er præsis derfor at jeg selv kører ud til vedkommende og kikker på tingene selv inden jeg køber,for så kan man se om tingene er iorden,jeg skal aldrig ha sendt noget uden og se tingene,for der er rigtig mange der snydder.

  • #7   7. dec 2012 jeg er på fyn og hun i kbh... smiley og der var ikke så mange at vælge imellem herinde i den str... ellers havde jeg gjort det

  • #8   8. dec 2012 Øv hvor irriterende - nogen har desværre ingen skrupler, når det gælder om at snyde sig til penge smiley

  • #9   8. dec 2012 Det ER simpelthen SÅ surt, når folk opfører sig sådan ??

    Jeg har også selv lige handlet 2 dækner herinde. 2 stk 145 , 400 gr Masta udedækner, brugt 3 gange.

    Jeg modtager 1 tyndt staldækken i str 135 !! med div rifter, rep gjordstropper, lynlåsen i halsen er ødelagt og kan slet ikke bruges! samt et mærke jeg ikke kender !!
    Det andet er også andet mærke, dog tykt, men heller ikke vandtæt, samt det er SÅ gammelt og brugt og fyldt med rifter hele vejen hen i begge kanter !! det eneste som passede ifølge ann er str ! det var da så en 145.

    Og jo jeg SÅ billeder, der var billeder af nye dækner med mærker på i ann.

    At folk vil være sig selv bekendt !! det fatter jeg altså ikke?. Jeg frygter helt ærligt hvad vores samfund vil ende med?, folk synes jo det er helt i orden at snyde/stjæle og bedrage ?? det ser vi jo herinde dagligt !!


  • #10   8. dec 2012 Jeg fatter ikke folk vil være det bekendt

  • #11   8. dec 2012 Det er ganske vist lille men hul er der

    profilbillede
  • #12   8. dec 2012 Man skal åbenbart ik stole på folk!
    Jeg har købt og betalt en sparkeplade, men har stadig ik set skyggen af den...
    Og heller ingen respons fra sælger her!
    Så nu er det slut med at handle herinde, for mit vedkommende, med mindre jeg selv kan hente tingene...


  • #13   8. dec 2012 Jeg har fået svar fra sælger. Hun kan dog ikke se problemet

  • #14   8. dec 2012 Nej det er lige præcis det som er problemet? folk synes det er helt i orden de sælger deres varer uden at være ærlige omkring standen?

    Det er helt i orden man sælger ting som er total ubruglige eller ødelagte uden at oplyse det!!
    Folk er sgu frække, men efterhånden skal man jo være glad bare man modtager noget !!


  • #15   8. dec 2012 ja min veninde havde købt et rambo til 800 og hun har ikke modtaget varen endnu og det er flere mdr siden smiley

  • #17   8. dec 2012 ja det er nemlig træls når man selv er ærlig.
    Man kan jo få lortet retur hvis det ikke er ok.... så hvorfor lyve


  • #18   8. dec 2012 Jeg har heldigvis også overvejende gode handler/bytte herinde.

    Men jeg læser nye tråde herinde dagligt, om svindel, det går desværre den forkerte vej !

    Jeg forventer folk er ærlige omkring standen. jeg forventer ikke perfekte nye ting, til spotpris.
    Men jeg forventer at få en ærlig beskrivelse af den varer jeg køber, så jeg selv kan vurdere om jeg synes jeg vil give den pris det står til salg til.

    Jeg solgte det ovenover beskreven staldækken i str 135 videre (da sælger overhovedet ikke gider svare på min klage om forkert str og gr ?)

    Det har så vist sig at halsen også var gået i stykker ?? hvilket jeg desværre ikke havde opdaget, så det er ny køber jo selvfølgelig ked af.
    Jeg har da som en naturlig ting så sagt køber bare kan returnere det og få sine penge tilbage igen, man kan da ikke være andet bekendt i min verden ?



  • #19   15. okt 2013 jeg har prøvet det flere gange. nu bruger mine str 145, men selvom at jeg søger den str så er jeg endt med dækner i str 135 og 155 samt 165! Flot når sælger så især skriver at det er str 145.
    har også købt to ulddækner, ja jeg viste godt at de ikke var nye, men der var flere huller end der var dækken og så manglede den ene spænde foran. den havde hun sørme glemt at sende med.

    jeg har også prøvet at skulle bytte udstyr, for ca 1000 kr, og har aldrig fået min pakke.

    prøvede at bytte et sæt gamcher væk til et uldskridttæppe. Jeg fik et møgbeskidt tæppe som ikke var helt, desuden var der skrevet navn på det med sprittus! Og så brokkede den anden part sig over at mine mærke gamacher ikke var hvide nok - til trods for at jeg havde skrevet at de var brugte, og at jeg havde selv købt dem som brugte.

    Derfor er det meget sjælden at jeg køber udstyr andet end hvis det er her på fyn eller evt jylland.

    for selvfølgelig er der mange ærlige mennesker (og dem har jeg også købt hos) men desværre er der en del uærlige mennesker som bare skal ødelægge det for andre.


  • #20   15. okt 2013 Ja det er øv man ikke kan stole på det man får oplyst smiley

    Jeg er færdig med at handle dækner herinde, desuden så kan man faktisk ofte købe dem nye i butikkerne til en billigere pris end herinde !! Så ved man da også hvad man får ?



  • #21   15. okt 2013 Jeg køber mere eller mindre kun udstyr herinde hvis jeg selv kan hente..

Kommentér på:
Føler mig snydt

Annonce