{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Racer? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Hvad er jeres ynglings racer? smiley
Hvilke har i, hvilke drømmer i om?
prøv at beskriv din drømmehest smiley
Hvor man mest beskriver hvorfor man har valgt lige DEN race! smiley
Man må skrive så mange racer og sådan man vil smiley
Men jeg vil bare lige lære jer lidt bedre at kende ang. heste xD

Min:

En sød lille shetlænder hoppe, gerne meget lille. Rigtig fin brun, Med en masse man.
den skal være helt rolig i sind, 1000% trafik sikker.
den skulle meget gerne kunne køres i vogn smiley
Navnet må være lige hvad det kan?xD Lawl smiley
Grunden til jeg vælger shetlænder er fordi jeg ikke er virkelig glad for at ride, og at de er meget meget søde smiley Jeg elsker de små racer smiley de er så søde smiley



nr 2.

Islænder, palomino med hvid stjerne eller sort broget gerne med en hel masse man!
Den skal gå alle 5 gangarter.
Være 1000% tarfik sikker.
gerne en hygge pony.
Den skal kunne rides bidløs og uden sadel osv.
bare en dejlig pony.
Jeg vælger islænder fordi, det er en fabules race smiley Elsker den bare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racer?
  • #1   17. apr 2013 Min ynglingsrace er fjordheste.

    De kan bruges til stortset alt.
    De er utrolig rare heste,dog også med deres eget hoved,men stadig godmodig.

    Jeg ejer selv en dog en blanding men fjordhesten er mest tydelig på hende.


  • #2   17. apr 2013 Fedt smiley

  • #3   17. apr 2013 Hilling er bare mine komplette drømmehest! smiley
    Jeg har dog også en anden lille drøm om at avle et føl på hende og det jeg ønsker mig aller mest er et BEC farvet hingsteføl som skal vokse op og blive avlshingst og min stævne hest. Den skal være næsten ligsom hende i det meste, sind, udseende, bevægelser, bare lidt højere måske.


  • #4   17. apr 2013 synes alle racer er smukke på hver deres måde, så det kan jeg ikke svarer på smiley

  • #5   17. apr 2013 Har nu en frieser og skal jeg bestemt ikke have igen. Han er en skøn hest ingen tvivl, men min kemi er simpelthen ikke til det frieser temperament. Det er en smuk hest og kærlig.
    Når han er solgt skal jeg have en fjordhest. De er godmodige med en gnist der kan tændes og slukkes, de har deres egen mening , men så det er til at arbejde med.


  • #6   17. apr 2013 Hvad er jeres ynglings racer? Jaa altså alle heste har deres egen måde og være på så er ret ligeglad med racen smiley men jeg elsker blandingsheste! smiley jeg synes de gir et ekstra kick underlidt nok smiley
    Hvilke har i, hvilke drømmer i om? Ja min drøm er opfyldt jeg har 2 dejlige heste i min stald som jeg elsker højt smiley smiley
    prøv at beskriv din drømmehest smiley Den ene hedder sonny og er en NF og den anden hedder Amadeus og er en lækker Trakhener/Holstener blanding smiley smiley



  • #8   17. apr 2013 Min drømme hest må helt klart være en Holstener, DV, Tysk varmblod, Fransk Varmblod eller Belgisk Varmblod.
    Den skal være høj, omkring 175 - 180 i stang.
    Helst skimmel eller rød med flotte aftegn. Eller en speciel brun.
    Den skal ikke være kraftig, men heller ikke spinkel.
    Helst hoppe eller vallak.
    Den behøver ikke at have gået de store spring stævner, men den skal have kapacitet til det.
    Og den må gerne kunne gå lidt LA1 i dressur.
    Så skal den være godmodig og rar.

    Men min drømmepony har jeg nu, hihihi. smiley


  • #9   17. apr 2013 Hvad er jeres ynglings racer - Ox araber
    Hvilke har i, hvilke drømmer i om - et føl efter Wh Justice ud af min Wigdis
    Mine forældre avlede Ox araber sammen med min mormor og morfar, og derudover syntes jeg ikke at der fintes en mere elegant race. deres tempermant, udholdenhed og personlighed er jeg også helt væk i smiley
    Min ultimative drømme hest udover Wigdis så et hingste afkom efter Wh Justice og udaf min Wigdis smiley


  • #10   17. apr 2013 ''sportsvogn med hjerne'' hahahahah! xD

  • #11   17. apr 2013 Welsh ponyer !! smiley jeg elsker dem virkelig de er virkelig bare unike på deres helt egen måde !! kunne virkelig goodt bruge en her hjemme !! smiley
    Min drøm er at få En lille welsh pony en welsh cob og en Sportspony !! smiley <3

    min drømme hest skal være helt sort !! super sød og smuk og racen Whels eller Sportspony eller en af de der spanske heste !! smiley det er min drømmehest !! smiley


  • #12   17. apr 2013 Uha.... Jeg har mange men drømme pony, det er Melvin smiley

    Hvad er jeres ynglings racer: Fjordhest, Islænder,Dartmore, Fell ponyer og Tysk sportpony.

    Hvilke har i, hvilke drømmer i om: Jeg har en blanding. En hanoveraner og en til blanding. Jeg drømmer om: Fell pony, Tysksprost pony,islænder,Fjordhest men lige nu mest en miniature.

    Prøv at beskriv din drømmehest:

    Min drømme pony er Melvin. Men hvis det ikke må være ham er det denne her: En Knapstrupper på størrelse med en Dartmore. Den skal have Fjordheste man og brunlige pletter. Den skal være en stjerne springer! Men stædig kunne dressur. Den skal være rolig men ikke for meget. Den skal være nem at omgås og den skal har den der Fell pony atitude. Lige en pony for mig!


  • #13   17. apr 2013 Team Milno, Ved du ikke hvad en drøm er? smiley

  • #14   17. apr 2013 læste det lige forkert smiley

  • #15   17. apr 2013 Oldenborg!!
    De har sådan et godt sind og hviler i sig selv! Jeg har lige fået en oldenborg vallak hjem og han er kun blevet redet i alt 3 måneder, og han er 6 år.
    Han er rigtig tillidsfuld og man kan ride helt uden udstyr, bare med en snor om halsen. Og så kan du glide ned af røven på ham, uden at han gør noget!
    Jeg vil helt klart fortsætte med oldenborger!:-)


  • #16   17. apr 2013 Wow! Det fedt Maiken smiley

  • #17   7. feb 2014 Min drømme hest er en palomino farvet hoppe
    På cirka 155 i stang som kan springe
    Superhøjt!
    Selvfølglig med et godt temperament:)


Kommentér på:
Racer?

Annonce