Emne
Oprettet af
Christmas show 2014
Hey HG! Alle jer der skal til christmas show! jeg skal til warm up for ponyer og glæder mig SÅ meget! hvad laver ...
Gruppe Diskussion
100
55 sekunder siden
Firma navn hjælp!!!
Hej alle.. Jeg er ved at oprette min egen virksomhed. Her mangler jeg et navn.. Vi sælger alt indenfor fitnes...
Gruppe Diskussion
114
38 minutter siden
Sidste kommentar vinder
Er I friske? :D Tænker det kunne være sjovt at se hvor mange ser kommentere dette emne, derfor laver det som et...
Gruppe Diskussion
1.930
2 timer siden
REDIGERE BILLEDER! :D
Hejsa :D Da jeg keder mig lidt (er syg :/ ) så ville jeg lige høre om jeg ikke måtte redigere et af jeres billede...
Gruppe Diskussion
223
i dag kl. 14:47
Netflix
Ohøj Hestegalleri. :-) Sidder bare på min flade, og keder sig en bette smule, men tænkte straks på netflix. Og p...
Gruppe Diskussion
176
i går kl. 16:59
HF fjernstudie erfaring?
Hej alle... Jeg starter på hf fjernstudie i næste uge, og vil bare høre om nogen har gode eller dårlige erfaring...
Gruppe Diskussion
116
21. nov 2014
hjælp til plag og vandkop
Hej alle. Håber i kan hjælpe os, vi har en plag på 1 år som ikke drikker af vandkoppen. Har i gode råd til at...
Gruppe Diskussion
86
20. nov 2014
God til fysik?
Halløj! Jeg sidder og bøvler med en opgaver, og tror jeg har stirret mig blind :( Håber der er nogle som kan hjælpe...
Gruppe Diskussion
81
19. nov 2014
Kapsun hjælp?
Jeg går og overvejer at købe en kapsun til at longere og ride lidt med. Da jeg så kiggede lidt rundt omkring stød...
Gruppe Diskussion
124
19. nov 2014
Har brug for jeres hjælp - projekt ...
Hej hestevenner. Mig og to andre veninder sidder i denne uge med en projektopgave vi har om aktiv/passiv dødshj...
Gruppe Diskussion
129
18. nov 2014
starkkels hest
jeg sad lige og så en vidio af Anky hvor hun fortæller at rollekur er godt for hestens hals :( jeg tænker bare star...
Gruppe Diskussion
208
18. nov 2014
Sidste kommentar vinder
Er I friske? :D Tænker det kunne være sjovt at se hvor mange ser kommentere dette emne, derfor laver det som et...
Gruppe Diskussion
1.829
17. nov 2014
Har brug for jeres hjælp - projekt ...
Hej hestevenner. Mig og to andre veninder sidder i denne uge med en projektopgave vi har om aktiv/passiv dødshj...
Gruppe Diskussion
20
17. nov 2014
gode film
Nogen der kan anbefale nogle gode film? :-) [b]Mine anbefalede film:[/b] Divergent Warm bodies Another cinder...
Gruppe Diskussion
184
16. nov 2014
REDIGERE BILLEDER! :D
Hejsa :D Da jeg keder mig lidt (er syg :/ ) så ville jeg lige høre om jeg ikke måtte redigere et af jeres billede...
Gruppe Diskussion
202
15. nov 2014
Network marketing - din emning - de...
Hej alle sammen. Jeg er rigtig nysgerrig på hvad I mener om network marketing? Der er MANGE forskellige måder...
Gruppe Diskussion
97
14. nov 2014
Hvad synes I dette bør koste? (opst...
Boks med halm + hø(Ca 7kg) og foder (havre,sojaskrå, vitaminer/mineraler) efter fodetenheder. Ind og udlukning. Mor...
Gruppe Diskussion
201
14. nov 2014
guloggratis g-porto???
Er der nogle af jer som har prøvet at bruge det før? Og i så fald, hvad har I så gjort? For de her 2 betingelser gø...
Gruppe Diskussion
120
14. nov 2014
Flytte til udlandet! Hund, penge, a...
Hej alle sammen. Jeg har nogle spørgsmål angående flytning til enten USA eller Australien. Min kæreste og jeg, v...
Gruppe Diskussion
180
12. nov 2014
Dækkener
hej! jeg leder efter et MEFET billigt regndækken og kiggede derfor på biltema´s hjemmeside! Jg så derfor at det ha...
Gruppe Diskussion
128
11. nov 2014
Kapsun hjælp?
Jeg går og overvejer at købe en kapsun til at longere og ride lidt med. Da jeg så kiggede lidt rundt omkring stød...
Gruppe Diskussion
116
9. nov 2014
Imovie - Hjælp til titel
Hej! Jeg er så heldig, at jeg lige har fået mig en macbook air, og vil nu prøve imovie af, men jeg kan ikke finde...
Gruppe Diskussion
112
9. nov 2014
Byde velkommen? :)
Hej alle, jeg har lige oprettet min pony Sonny :) Vil i ikke stemme ham ind eller bare kigge på ham? Jeg giver gern...
Gruppe Diskussion
134
8. nov 2014
navne ændring
hej alle sammen jeg skal måske købe min part men synes ikke bumle lyder som en hoppe... vil gerne at hun ihvert...
Gruppe Diskussion
135
5. nov 2014
Udklædning til jubilæumsstævne.
Hej HG! Jeg skal til et jubilæumsstævne d. 15 november, på min rideskole. Jeg skal starte en springklasse hvor man...
Gruppe Diskussion
190
3. nov 2014
Videokamera hjælp hvilken skal jeg ...
Hej går og ønsker mig en videokamera som jeg kan lave flotte videoer med, nogle med Hd kvalitet osv. nogle gode for...
Gruppe Diskussion
134
3. nov 2014
Stævnebukser klippet i stykker af f...
Hej! Igår blev jeg sparket voldsomt af en anden hest imens jeg sad på min egen. Ambulancen kom og i ambulancen kli...
Gruppe Diskussion
217
3. nov 2014
19 års føzdagsgave?? :)
hejsa! Jeg og min søster har fødelsdag på søndag, vi bliver begge 19 år. jeg aner simpelthen ikke hvad jeg s...
Gruppe Diskussion
280
1. nov 2014
Hjælp til Logo!!
Hej alle Ja jeg vil gerne have et logo til min side, men da jeg ikke selv kan finde ud af det så ville jeg høre o...
Gruppe Diskussion
121
29. okt 2014
read it for me
hej vis nogen har tid må i meget gerne læse og bedømme denne tekst Mord? Hun prøver at flygte, men hans faste ...
Gruppe Diskussion
506
28. okt 2014
HesteGalleri anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.         Læs mere
Personer, der synes godt om dette