{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips
  • #1   19. aug 2014 Øhh... Det ville jo være lidt lettere hvis du kunne beskrive lidt, hvad du normalt gør / ikke gør, hvilke problemer I har osv..

    Men hvorfor ikke få en underviser til det?


    Men skal du have et tip herfra..
    Så skal du ride, ikke lade dig transportere
    Vær kritisk overfor dig selv, og tag imod kritik fra andre.
    Og så skaf en underviser smiley


  • #2   19. aug 2014 Jeg har skam en underviser, men jeg tænker lidt løsgørende øvelser ??

  • #3   19. aug 2014 Slangebuer, volter og tempovekslinger - mange af dem.. Lidt frem, lidt tilbage.. hele tiden, så hesten bliver lydhør overfor små hjælpere, og ved at aktivere den, vil langt de fleste heste komme til at arbejde bagfra og vil derfor også blive lettere fortil..

  • #4   19. aug 2014 tak, må jeg også spørge dig om noget andet? Min pony er begyndt at gå ude af holdning, altså han når ikke som han plejer med hovedet. har du måske nogle tips til hvordan man kan få ham til at gå mere i holdning?? har prøvet en masse volter og slangegange, det hjælper en smule men synes godt han kunne gå pænere smiley



  • #5   19. aug 2014 Undervisning.. Der kan være så mange ting. Forkerte signaler.. Sadel der ikke passer.. Tænder der generer.. Forkert bid.. Øm i nakken.. Det kan være hvad som helst.. Det er noget du skal få din underviser til at hjælpe med.

Kommentér på:
Tips

Annonce