{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krogbækgård Læsø Ridekursus, anbefalinger?
  • #1   28. aug 2014 Jeg er tit på Læsø smiley Rider for Anette og Per som har Fædrelandet turridning og det er simpelthen det hyggeligste sted! De har omkring 15 heste men rider kun ud med højest 7 af gangen og oftest mindre smiley De har en ferielejlighed man kan leje og det er altid en fantastisk oplevelse at komme der for det er noget hyggeligere og mere personligt end for eksempel de store ridesteder smiley

    Lasse som har Krogbækgård virker til at have rimlig styr på det og han er også rigtig dygtig. Har fået undervisning af ham her i foråret og altså det han underviste var noget jeg havde hørt en mia. gange før og det var lidt det jeg sad fast i. Men han er rigtig flink og jeg er da også sikker på at det er en god oplevelse at ride der smiley De har jo rigtig mange heste at vælge mellem men det betyder også at de rider med ret store hold i sæsonperioderne. Har hørt det er mellem 25-30 ryttere på et hold på turridning. Har også selv redet der før jeg fandt ud af at der også var små steder og dem vil jeg anbefale hvis du gerne vil have en lidt mere hyggelig og personlig oplevelse smiley Men lige meget hvad du vælger er det en fed oplevelse at ride derover! smiley De har et rigtig godt sammenhold mange af dem smiley


  • #2   28. aug 2014 Det lyder sørme godt, tak fordi du gav dig tid til at skrive et så detaljeret svar smiley


  • #3   28. aug 2014 Min sviger familie har hvis været på rideferie der for nogle år siden - de er fuldstændig urutinerede alle sammen - men det skulle hvis ha været rigtig hyggeligt. :-).

  • #4   29. aug 2014 Vi var afsted sidste år, og det var super godt. Når man kommer på de kurser er det udenfor højsæson, så holdene er små. Man bliver godt sammentømret med sin gruppe, og Lasse er super flink og temmelig dygtig.

    Det eneste jeg kan sige som kunne være kritik, og det er ikke en særlig stor kritik, er at undervisningen som udgangspunkt er rimelig basal. Om det er et problem er jo et spørgsmål om hvilket niveau man er på. For os var det sådan set fint nok (de andre på holdet var ikke lige så rutineret, og det skal selvfølgelig afpasses), og jeg fik også lov af Lasse til at lege lidt mere med hestene fordi jeg havde styr på de øvelser vi lavede.

    Så var der også skov/strandture og aften teori. Vi fik i det hele taget vanvittigt meget for pengene.

    Så to meget begejstret tomler op herfra, og jeg skal stensikkert afsted igen. smiley


  • #5   29. aug 2014 Jeg var på en tur ved Krogbækgaard her i sommers, og det var så hyggeligt, at min mor og jeg har besluttet, at vi tager - godt nok ikke et ridekursus - men en weekend derop og tager sådan et weekendophold i slutningen af september. Jeg synes der var en hyggelig stemning smiley

  • #6   29. aug 2014 Tusind tak for alle jeres anbefalinger. Det lyder som et super sted, og jeg har bestilt.
    Jeg glæder mig som et lille barn.

    6 dage uden job, mand og børn (ultimativ frihed), ridning og undervisning, kæmpefed natur, eneværelse (måtte simpelthen tillade mig selv den luksus) og lækker, lækker mad jeg ikke selv skal tilberede. Det bliver jo en uge i paradis smiley :) smiley


  • #7   29. aug 2014 Ja, MADEN! Det er et helt kapitel for sig. Dét kan du godt glæde dig til.

Kommentér på:
Krogbækgård Læsø Ridekursus, anbefalinger?

Annonce