{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vil ikke stoppe.
  • #1   1. sep 2014 træn stop og bak til at starte med i skridt, det vil sige at du stopper hesten og bede den om at barkke 7-10 trin med det samme, ikke noget med at holde "pause" mellem stoppet og barket, gør det en 5-8 gange og når hesten stopper godt og barkker nemt og frivilligt kan du sætte ned i de skridt den skal barkke smiley så jo hurtigere hesten stopper jo mindre skridt skal den barkke.. smiley

    håber det er til at forstå smiley


  • #2   1. sep 2014 Okay tak. Det prøver jeg:)

  • #3   1. sep 2014 Det er simpelthen bare om at træne dressuren, træn en MASSE overgange, træn gå, stop, og så øg gangarterne efterhånden, så du får trænet stopsignalet i alle gangarter smiley
    Halve parader er også en god ting, du skal give signalet, indtil hesten giver den reaktion du vil have, hvis den ikke sætter tempoet ned, så må du klemme lidt mere til og sige "NU skal du altså reagere"! smiley

    Men husk, en hest vil stort set altid reagere dårligere på en jagt, fordi flokinstinktet slår til, jeg har selv redet 2 jagter, hvor jeg begge gange havde stærkere bid på, men Tjalfe i min profil stak alligevel af med mig (OG HAN KAN GODT SIT STOPSIGNAL!), men fordi han så de andre heste "forsvinde" forude, så droppede han mig og stak af, hvor jeg måtte have andre til at ride ind foran os, for at stoppe ham :-))


  • #4   1. sep 2014 Tak for svar smiley jeg vil gå igang med det samme smiley

Kommentér på:
Vil ikke stoppe.

Annonce