{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Jeg er løbet tør for ideer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mig den skønneste hyp.
Han er ikke redet i mange år og han har en mindre "skræk" for det ( tror jeg)
Jeg har bevist valgt ikke at ville træne det med ham i nu ??
Jeg havde en masse planer om hvad vi skulle træne inden og at vi skulle opbygge en masse tillid.
Men alle mine planer er noget, det er som om han kan alt det jegville træne med ham.
Lige nu longere vi, traver over bumme, springer lidt osv bare for at træne nogle muskel grupper.
Men det er som om vi begge keder os lidt med det som om alt er for let.

Så nu kommer vi til det:
Ville høre om nogen har nogle vilde ideer til hvad vi kan lave? smiley
Er åben for næsten alt
Hold tonen pæn tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er løbet tør for ideer??
  • #2   15. sep 2014 Træne lidt 'agility' :)? Over/under pressening, hjernegymnastik som Thomine skriver, op på paller, træn alle basicsignaler til de sidder 110% evt både verbalt, uden tov, med tov osv :).

  • #3   15. sep 2014 Vi støtter som regel dagen med 30 tur i enten skoven eller på vejen;-)
    Nogen dage tager vi også længere ture med en lille madpakke smiley
    Vi træner masser plastik og presenning
    Da det er lidt en byggeplads her nu.
    Vi har en mindre agility bane og har prøvet at lave masser af forhindringer, men da han bare følger mig uden spørgsmål så han går bare over, under og igennem alt smiley
    Men vil da bestemt prøve at udfordre ham endnu mere:-)
    Tak for jeres svar og ideer


  • #4   15. sep 2014 *Starter
    *30 min


  • #6   15. sep 2014 Har også overvejet at begynde at lave tricks med ham, selvom det slet ikke var ideen med at da jeg fik ham.
    Han keder sig SUPER med under longering, har du nogle ideer til hvordan jeg kan gøre det mere spænede for ham? smiley
    Prøver at øve meget tempo skift og stop signal, men han kan egentlig det meste smiley


  • #8   15. sep 2014 Han er super stærk til balance og styrke træning;-)
    Han bøjer helt af sig selv og finder sig meget afslappet smiley


  • #11   15. sep 2014 Det kunne det selvfølgelig smiley
    Har kun haft ham en lille måned så kan ikke forstå at han gør som han gør ;-P

    De sidste 10 år er han kun blevet trænet fra jorden af så tror det har en del at sige.

    Alle kan gøre med ham præcis som jeg gør.
    Og da han ikke er bange for noget så har jeg svært ved at bedømme vires tillids bånd.
    Det er som om han acceptere alle mennesker 100% som hans leder
    Ja ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det smiley


  • #13   15. sep 2014 Slet ikke bange, vi har gået ved biler, traktor, store maskiner osv smiley
    Slet ikke bange for noget af det


  • #14   16. sep 2014 Hvad med stille og meget roligt at starte ridningen op (ved ikke om han er tilredet).
    Er han bange for paraplyer? Også når de slås op foran/under/over ham? Hvordan med bolde? Kan du spille bol omkring/under/over ham? smiley


  • #15   16. sep 2014 Han er tilredet for mange år siden. Men det forgik med vold.
    Jeg har været lidt oppe at ligge på ham, men da jeg næsten altid er helt alene ude i stalden så tør jeg ikke bare kaste mig op smiley
    Der går mange timer imellem at folk er der ude


  • #17   16. sep 2014 Det tror jeg også at jeg vil gøre smiley
    Tak for alle de super gode svar!
    Det har virkelig været skønt at i alle gerne vil hjælpe og rådgive! smiley


Kommentér på:
Jeg er løbet tør for ideer??

Annonce