{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Hjælp til tricks? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Vil rigtig gerne lære Shadow nogle tricks, men da hun er en ældre dame, vil jeg ikke rode mig ud i at lære hende 'ligge' og 'sidde'. Det kan godt være det ikke har nogen betydning for hende, men har ikke lyst til at rode mig ud i det.
Indtil videre har jeg lært hende at smile og bakke, men er kørt lidt død.. Ville gerne have noget nyt, som vi kan træne med smiley

Har tænkt lidt på 'spanske skridt', men er det ikke en dårlig ting at lære hesten, når den ikke må gøre det udover kommando?
Er lidt forvirret? xD

I må meget gerne komme med foreslag til tricks osv. smiley
Håber i vil hjælpe, på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tricks?
  • #1   16. sep 2014 Min part har også lært lidt forskellige tricks. Ikke så mange endnu, mest fordi jeg ikke vil forvirre ham, men han kan:
    Smile
    Ryst hoved. Han gør det hele tiden for at for en godbid smiley
    Løfte forbenet. Det gør han heldigvis ikke når jeg ikke beder ham om det.
    Jeg vil lære ham flere når han lige har hundred procent styr på det hele smiley


  • #2   16. sep 2014 Kan godt forstå det med ikke at forvirre hesten, det har jeg nemlig heller ikke lyst til smiley Det er netop det med at hun ikke må skrabe i jorden osv. Uden kommando, har ikke lyst til at lære hende ting hun ikke må - Hvis du forstår hvad jeg mener xD smiley

  • #3   16. sep 2014 Kysse og gabe kan du også lære hende smiley

  • #4   16. sep 2014 Af 'små' tricks har jeg lært min:
    Ryste
    Gabe
    Smile
    Kysse
    Nikke (Ligesom at sige ja, han elsker det :P)
    Løfte ben
    Og krydse forbenene ;D Det er nogle rigtig enkle men virkelig sjove tricks for hestene, eller, det er jo forskelligt fra hest til hest..
    Men det er mine forslag smiley


  • #5   16. sep 2014 Spanske skridt er såmen ikke slemme at lærer hesten, så længe man husker at rose hesten på de rigtigte tidspunkter.
    Mine kan bl.a.
    Smile
    ryste
    hente ting og komme med dem
    Male
    samle pisk op mens jeg sidder på den.
    gå rundt om mig ig bakke om mig
    gå catwork
    Bakke,
    indpakere
    spille bold
    chasing the tiger


  • #6   16. sep 2014 Tusinde tak for jeres forslag! Det er nemlig de 'små' tricks jeg gerne vil lære hende. Sådan noget som 'stejle', 'ligge' og 'sidde' har jeg ikke lyst til med så "stor" en hest - Sådan noget hører efter min mening til shetlændere eller mindre ponyer smiley

    Jose Lee: Okay, følte bare ikke for at lære hende 'spanske skridt', hvis hun ville begynde at gøre det/skrabe på staldgangen eller lign. Uden at hun måtte smiley
    Hvad er 'Chasing the tiger' og 'catwalk'? Det har jeg aldrig hørt om før?


  • #8   17. sep 2014 Orv ja, kysse er også hyggeligt smiley
    Så kan han jo også alle de der ting som at:
    Bakke fra siden forfra, bagfra og begge sider.
    Forpartsvending og
    Bagpartsvending.
    Ja, alle de der ting man bare kan hygge sig med med hesten.

    Desværre har jeg det med at blive frustreret hvis hesten ikke forstår hvad jeg mener, men så bare tag en dyb hvertrækning hvis det sker smiley


Kommentér på:
Hjælp til tricks?

Annonce