{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Søger hjælp til undervisning i spring! {{forumTopicSubject}}

Min datter på næsten 7 (fylder på søndag) har sin egen pony som hun har haft i ca ½ år. Hun elsker at springe og han er da også en super springer. Dressuren syntes hun er kedelig men ved godt at for at blive en god springrytter skal dressuren til. Hun vil så gerne stille stævner men igen helst spring. Nu er jeg så ikke skarp til spring og er en klovn til at forklare baner osv. Jeg har ledt på nettet for at se om det var muligt at hun enten kunne få en underviser hjem til os én weekend som kan undervise hende både i spring, men også det med at gå baner. Der ville jeg nok også have gavn at være med.
Mit dilemma er at vi bor på en ø og det tager tid og koster en del hvis vi skal udenøes, men det er selvfølgelig muligt.
Det skal siges at hun har haft egen pony i godt 3 år og gik et år på rideskole. Så det med at ride er ikke nyt for hende og hun går til den med ret ryg smiley
Er der nogle som kender nogen som tager så unge ryttere enten hos dem selv eller har lyst til at komme til hende for at undervise uden det koster en bondegård smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp til undervisning i spring!
Kommentér på:
Søger hjælp til undervisning i spring!

Annonce