{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Springning {{forumTopicSubject}}

God aften HG smiley

Jeg har været så uheldig at jeg for noget tid siden styrtede på et lille spring, med min ene pony smiley der skete intet, men jeg er nu blevet så bange for at jeg styrter med min anden pony, når vi rider ''den'' vej over springet smiley Er det nogle der har nogle fif til hvordan jeg får modet op? smiley Det var ikke fordi springet var højt at vi styrtede, det var mækekasse højde xD smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springning
  • #1   17. okt 2014 Prøv og tag en dyb indånding og få noget tillid til din anden hest med dressuren og lidt jordtrænning tro på dig selv og så snak med din underviser om det så når du har lidt mod så start med de mindre spring en dag og tænk inde i dit hoved der er kun en vej og det er fremad hvis du har en veninde der har en hest der ikke så tit standser så spørg om du få en spring tur på den så du kan få selvtilliden

    Men altid tro på dig selv og tænk der er kun en vej og det er fremad

    Og snak med din underviser om det smiley


  • #2   17. okt 2014 Få evt. en til at trække dig over springet? smiley Rid en masse bomme, og byg modet op! Få en anden til at ride din hest over, så du kan se at det altså går som det skal. smiley

  • #3   23. nov 2014 Hej smiley
    Tusind tak for svaret, jeg endte med her i forgårs at springe det, og i dag i galop smiley


Kommentér på:
Springning

Annonce