{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Bidløs trense til træning {{forumTopicSubject}}

Godaften alle.

Jeg skal på udkig efter en bidløs trense, men aner ikke hvilken. Jeg har en lånehest som er tilredet med bid, men er blevet nervøs for at have bid i munden (længere forklaring), og har derfor "tilredet" ham forfra i rebgrime med stor succes, udover at jeg selvfølgelig ikke rigtig kan dreje ham ordenligt og få den rigtige støtte, men stopsignalet fejler intet.

Jeg er ude efter en bidløs trense der som udgangspunkt skal bruges til tur/jagt/ spring, men selvfølgelig også dressur på bane. Det skal være en hvor han kan komme ned og søge - ved ikke om de forskellige har forskellige indvirkninger på den måde? Når jeg rider ham normalt på tur, går han med lidt underhals og hovedet oppe - altså han er ikke nede og slappe af. Han er kun blevet redet med rebgrimen i 4 dage, og er ikke rigtig kommet igang endnu, jeg mangler lidt den rigtige trense til at få bygget hans muskler lidt om smiley

Jeg ved det er forskelligt fra hest til hest hvad de fungerer bedst på, men hvad ville i anbefale til denne ridning? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidløs trense til træning
Kommentér på:
Bidløs trense til træning

Annonce