{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man virkelig holder af sin underviser...
  • #3   29. okt 2014 Det bedste ved min underviser er at hun er sig selv. Hun er en stærk og sikker kvinde, som er ligeglad hvad de andre syntes om hende. Hun er super sej og den bedste ven og underviser man kan ønske sig (Y)

  • #4   29. okt 2014 Clav - Ups..det tænkte jeg ikke over... Men jeg har jo ikke skrevet man skal/behøver at nævne navn... og så hænger man jo ikke ud.. smiley

  • #6   29. okt 2014
    Er lidt i "test" perioden lige nu egentligt :o)

    Tilgengæld er jeg så glad for en behandler jeg vil have ud til Fleur, eller det fungerede i hvert fald så super sidst hun var her at jeg tilbød og hente og bringe hende nu hun ingen bil havde ;o)


  • #7   29. okt 2014 Min springunderviser er en af mine bedste venner stort set. Jeg kan virkelig spørge ham om alt!
    Desværre er jeg faktisk stoppet ved ham i dag, da jeg ikke længere føler, vi er det samme sted i forhold til niveau og jeg føler, jeg har brug for andre udfordringer. Men han er stadig en fantastisk person, der altid vil have en stor plads i mit liv.

    Mine dressurtrænere er jeg også rigtig glad for! Men det er mere på faglighed end personlighed, selvom de selvfølgelig er pisse søde og sjove smiley


  • #8   29. okt 2014 jeg har den bedste underviser smiley hun er er super god og hjælper rigtig meget, og rådgiver til stævner daglig træning o.s.v. smiley så hende vil jeg bestemt ikke skifte ud smiley

  • #9   29. okt 2014 Jeg har rigtig svært ved at finde en underviser som jeg kan med, er enig i og føler kan forklare tingene ordenligt og på hestens præmisser.
    Jeg har en enkel underviser som er sådan, men ham får jeg desværre så sjællent undervisning af mere.
    En skam, eftersom det altid gik godt ved ham, og rykkede mig bare hurtigt. smiley


  • #10   29. okt 2014 Har verdens bedste underviser, men har desværre ikke været hos ham siden februar grundet stævner og nu ponyens sygeperiode. Jeg får springundervisning af Wesley Ryan, og kan simpelthen ikke finde en der er bedre. Han gør mig tryg, og er både menneske- og dyre-kender smiley smiley

  • #11   29. okt 2014 Skal til foråret til og finde en ride lærer. Min sidste ride lære havde jeg et neutralt forhold til men syntes ikke hun havde gode kompetencer inden for dressuren. Min forrige var mit fucking et og alt hu rykkede mig utroligt! Og jeg havde det bedste forhold til hende.... Savner hende sku!!
    Men hun måtte stoppe med og undervisser da hun havde for mange heste i ridning. smiley


  • #12   29. okt 2014 Er virkelig glad for min underviser, også selvom vi sjældent er enige ridemæssigt. Alligevel respektere hun mine meninger (fx at jeg ikke mener, at en hest skal "pilles" ned i holdning og at jeg nægter at ride med sporer) og holdninger, og tilpasser undervisningen derefter. Hun presser mig aldrig til at gøre noget, som jeg ikke finder korrekt, men alligevel presser hun lidt på med enkelte ting - fx at jeg skal turde springe ud i at springe lidt højere eller lignende smiley

    Det er altid hende jeg spørg til råds før nogen anden, selvfølgelig bruger jeg også min egen fornuft, men stoler rigtig meget på hende smiley


  • #13   29. okt 2014 Havde du ikke boet på øen hvor udvalget ikke er det største havde du haft flere muligheder til at finde den perfekte ift. dine holdninger smiley

  • #14   29. okt 2014 Det havde jeg velsagtens, og havde min hest nu også kunne køres i trailer, så havde udvalget også været betydeligt større. Men jeg er nu ret glad for hende alligevel, man kan sige, at vi lærer hinanden noget - altså det er ikke kun hende der lærer mig noget smiley

  • #15   29. okt 2014 Jeg har lige skiftet underviser. Jeg var egentlig glad for den første jeg havde, hun hjalp mig med at tilride hesten, men det var ligsom hun ikke formåede at give mig de rigtige værktøjer til at få hesten til at gå korrekt. Jeg skiftede så til en i nærheden som via longering skulle få hesten til selv at gå korrekt, men efter 1 1/2 måned hvor hun longerede hesten og jeg kun måtte ride skridt eller trav for lange tøjler, mistede jeg tålmodigheden og skiftede til hende jeg har nu. Det var muligvis også et bidskifte, men jeg synes at jeg har fundet det helt rigtige nu smiley

  • #16   29. okt 2014 Kan kun sige jeg har et fantastisk forhold til min underviser! smiley
    Hun er egentlig lidt som en ekstra mor. smiley

    Faktisk har hun aldrig rigtig været en fast underviser for mig, men det er hende der har lært mig stort set alt jeg ved (om heste generelt), og det er næsten altid hende jeg vender mig til, hvis jeg er i tvivl eller har brug for råd og vejledning, så jeg har altid set hende som min underviser. smiley

    At hun så også er en nær ven af familien og min far's bedste veninde, hjælper så også på det, idet hun også er en del af "mit privat liv" og ikke kun hestene. smiley

    Men jeg kunne ikke ønske mig en anden underviser end hende, hun står inde for det samme som jeg gør, kender så godt som præcis alle mine styrker, fejl og min kunnen, og så underviser hun på en fantastisk måde og er god til at forklare, selv om hun kan være lidt af en "tante stram". smiley smiley


  • #17   30. okt 2014 jeg er glad for min underviser(e), og havde ønsket jeg havde kendt hende noget før. Hun er selvsikker og gør sig meget umage med at undervise og sætte dig ind i hver enkel ekvipage. Hun formår virkelig at fremhæve ens gode sider, mens hun hjælper rigtig godt med at få de svære ting til at blive bedre.
    Min anden "underviser" er min mor, hun er virkelig dygtig og hjælper mig rigtig godt på vej, jeg havde ihvertifal solgt min pony for længst hvis hun ikke havde stået klar på sidelinjen og hjalp/hjælper mig.
    smiley


  • #18   30. okt 2014 smiley

  • #19   30. okt 2014 Jeg var rigtig glad for min underviser. - Ikke kun rent proffesionelt, - for mig var hun en veninde.
    Hun forstod altid at aflæse mig, om det var under ridning eller om det var andet. - og hun var altid klar på at snakke.
    Derudover var hun bare altid glad, og mødte mig altid med et kæmpe smil.
    Derudover var hun bare super dygtig i sit fag.
    Hun sluttede berideruddannelsen i år, med det bedste resultat.

    Hun er desværre ikke hos os mere, og hun mangler rigtig meget i stalden, men sådan er det jo.
    Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har modtaget undervisning siden..



Kommentér på:
Når man virkelig holder af sin underviser...

Annonce