{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min pony kan ikke blive solgt
  • #1   17. nov 2014 Hvor lang tid, har du haft den til salg nu?
    Det kan være, du har en kedelig annonce, for dårlige billeder, annoncen henvender sig måske til noget andet, end beskrivelsen af hesten egentlig gør, prisen er for høj ift. hestens værdi, etc.

    Der kan være meget "galt". Prøv at linke til annoncen herinde, så kan vi bedre hjælpe dig. smiley


  • #2   17. nov 2014 Send et link smiley

    Set den til salg på heste-nettet.dk - her inde sker der ikke meget smiley


    Skriv en kort konkret tekst - om hvor fantastisk og dejlig den er for dig er egentlig ligegyldigt som køber at vide og sæt få men gode billeder ind, et af hele hesten ,et par ridebilleder også det egentlig det smiley det ligegyldigt for køber at se 10 hovedbilleder smiley


  • #4   17. nov 2014 Sæt den til salg flere steder og del evt på facebook.

  • #5   17. nov 2014 Det er ikke nemt at sælge en pony på 17 år.. Så skal prisen virkelig være attraktiv.. Og 15.000 er meget for en lille 2'er der 'kun' har sprunget 100 cm..

    Og det med du skriver den skulle kunne gå S med rette rytter, tag at slet det.. Folk er mere interesseret i hvad den kan og ikke hvad den måske kan. Og S er der ikke rigtig noget der hedder i dressur for pony.

    Med så gammel en pony, så skal i lægge vægt på hvor sød den er, hvor flink den er og hvor nem den er.. Hvis den er billig i drift - altså nem at holde huld på, ikke slider sine hove for meget, og ikke har haft dyrlæge ude i tide og utide.. For den type pony du har til salg, vil det ofte være førstegangskøbere og der er det nogle ting der er vigtige.. Ville lige meget hvad, lige revurdere prisen..


  • #6   17. nov 2014 Og så tag en dag at tage nogle nye billeder..

    Så den bliver taget tættere på, i alle gangarter og nogle ordentlige springbilleder.. Gør lidt ud af det på biledsiden. Der er MASSER der næsten ikke tager noget for at tage billeder.. Shine den lidt op..


  • #7   17. nov 2014 Hvor er annoncen? smiley

  • #9   17. nov 2014
    Prisen er helt skæv.. Det tror jeg altså ikke der er nogen der vil betale for en 17 år gammel pony uden resultater.

    Den skal vist helt ned under de 10.000 før du får den solgt..

    Sorry, men det er altså købers marked i dag..


  • #10   17. nov 2014 Saval: Det er ikke mere købers marked end det altid (aldrig) har været. Men prisen er bare ikke realistisk.. Har set flere 2'er ponyer herinde, bl.a. unge, men som både er redet og startet til stævner, som koster mindre.

    Og ældre heste har bare aldrig været særlig attraktivt, med mindre det er landsstævne heste/ponyer vi snakker om.


  • #11   17. nov 2014 Jeg ville prompte fjerne det billede med chambon, det wr rædselsfuldt, sorry, men hun stod nærmest som red man roll kur. Det gir ikke indtryk af en mulig top dressurpony, undskyld, hvad hun dog næppe blir nu som 17 års, så burde hun ha toppet for længe siden smiley


  • #12   17. nov 2014 Ps
    Har hun haft føl før;-) ellers er dwt ik umiddelbart relevant med avl, da fornuftige avlere næppe bruger en 17 års førstegangsfolende i avlen..
    Men smuk smuk pony. Hun ser rar ud og lyder som en god ven til en der ska ha pony for første gang smiley


  • #15   17. nov 2014 -sæt den tilsalg flere steder hvis ikke den er det allerede (dba, guloggratis, hestenettet, herinde, facebook osv.)

    -tag nogle "bedre" billeder, - et par af hele ponyen, et par ride billeder og gerne en video hvor i evt. Springer og hvor man kan se ponyen bevæge sig.

    -du skriver den kan gå s med rette rytter. Der er flere ting i det..
    1: der er ikke noget der hedder s for pony
    2: hvis den kan gå dressur på højt plan, skulle den da gerne kunne gå i holdning uden chambon
    3: ponyen er 17 år, og komme nok næppe op og gå de høje ponyklasser..

    - så skriver du den højst har sprunget er 1 meter. Er det i bane eller enkelt spring.

    - har den startet stævner, hvis ja med hvad resultater og hvad klasser

    -du skriver hun vil være god til avl. Har hun fået føl før?

    -gør teksten kort og præcis, folk er ligeglade med hvor glad folk er for den og hvor kede af det de er over de skal af med den osv.. Det er fint og skrive, den er trafiksikkerhed, kan rides på tur alene osv.

    -også er prisen for høj synes jeg.

    Held og lykke med salget, det ser ellers ud til at være en skøn pony!


  • #16   18. nov 2014 Synes hele annoncen siger hvorfor.
    Billederne passer ikke til teksten, fx med hva den ka og det du skriver.
    Prisen passer ikke rigtig til det man ser, og alderen.
    Avlsemne er kun hvis hun har fået føl før, og er nem at ifole?
    Få taget nogle bedre billeder, hvor man ka se hele ponyen ordentligt.

    Hun ser ud til at være en rigtig skøn pony.
    Men skriv det ponyen ka nu, ik hvad du tror hun ka.


  • #17   18. nov 2014 Tak for hjælpen
    her et link til hende http://www.hestegalleri.dk/marked/pony/1116988--smuk-welsharaber_-god-laere-pony


  • #18   18. nov 2014 Synes såmænd prisen er ok - men tror ikke markedet er godt lige pt. Så du skal enten sælge til mindre end hun egentlig er værd, eller vente med at sælge til markedet bliver lidt bedre - det er lidt på vej frem nu.

  • #19   18. nov 2014 Jeg skal på et tidspunkt købe pony til min datter. Din pony kunne sagtens have været en mulighed men ville ALDRIG give den pris for en så gammel pony. Jeg går egentlig efter nogle robuste ponyer jeg selv kan ride hvis min datter mister lysten. (er ikke ret stor) Men så skal ponyen ikke være så gammel. Så sådan jeg ser det kunne jeg godt have givet din pony sit sidste hjem hos os på et tidspunkt hvis prisen var derefter... Men 15.000. er ikke realistisk for en på 17 år desværre. Ikke i mine øjne. smiley Men den virker som en fantastisk førstegangs pony smiley

    Mvh TT


  • #20   20. nov 2014 Jeg er så lidt i den anden grøft. En god førstegangspony - som er stabil og fuld håndterbar for børn og som ikke er en bette shetlænder, de koster også!
    Da vi kiggede efter pony, der ville hun have været et oplagt emne pga sind, højde ( så kunne der komme en lille voksen på hende også) , og fordi hun er så alsidig,

    Man får ikke meget pony for 5000 kr, ej heller 10.000 kr, hvis den samtidig skal være rask.

    Hvis jeg var dig, så ville jeg ændre min annonce, så fokus kom på den fantastiske mulighed for at få en god stabil førstegangspony, ikke S dressur, avlsemne, men at den kan lidt af det hele.

    Hilsen Laerke ( mor til Anne).


  • #21   20. nov 2014 Og så skal du nok lige rette det med spring... går ikke ud fra at hun kan springe 100 m.... ( men 100 cm)

  • #23   22. nov 2014 Mangen tak for hjælpen og regner med at få sat en mindre pris ind og ny og bedre billede snart


Kommentér på:
hjælp min pony kan ikke blive solgt

Annonce