{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Hvad vil du gerne lære om? {{forumTopicSubject}}

Hej hestevenner.
Da jeg har startet en ride og hesteblog; www.sliptøjlen.dk, vil jeg gerne høre jer alle sammen, hvilke ting, I går og bøvler med i forbindelse med træning og hestehold?
Jeg vil gerne have inspiration til, hvad mine næste blogindlæg skal handle om. Jeg har både en dyrelæge og andre fagpersoner til at hjælpe med at skrive på bloggen, så intet emne er for svært/nemt.

Når I nu er igang med at komne med forslag, må I meget gerne smutte forbi min facebook-side også, og like den - der er en giveaway om 13 likes smiley
https://www.facebook.com/pages/Sliptøjlendk/1491155524490181


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil du gerne lære om?
  • #2   22. nov 2014
    Jeg ville nok gerne vide hvem det var der lavede bloggen...

    Faldt iøvrigt over "smedighed" - det staves med i ;o)


  • #3   22. nov 2014 Om hestens anatomi - massage øvelser - indspændinger - overvægt af heste.

  • #5   22. nov 2014 Eller hvad der sker i munden på hesten når man tager i tøjlen.

  • #6   22. nov 2014 HVordan man får den bedste tölt?

    Ej, noget om hestens anatomi kunne være godt smiley


  • #7   22. nov 2014 Krikken; smedighed? og Personen bag bloggen er også beskrevet på hjemmesiden.

    Tusind tak for alle jeres gode forslag.
    Inden længe kommer der et indlæg om bæring og afskub skrevet af dyrelæge Tone Lygren. Derudover kommer der indlæg om ET og Lazerbehandlinger smiley
    Cecilie Jensen, som har skrevet indlægget om trailertræning vil også snart komme med noget omkring HMS.
    Jeg har også en springrytter, der springer på landsplan, klar, til at skrive lidt om springning..
    Sasha; jeg er lige nu igang med at forsøge at finde en islænderrytter, der vil bidrage til siden, så hvis du kender en, som er velformuleret, og som er langt inden for sporten, må du meget gerne kontakte mig i en privatbesked smiley
    De andre forslag kommer med i mine overvejelser til de næste indlæg.


  • #8   22. nov 2014
    Med personen bag bloggen mener jeg - hvem er du? Hvor har du erfaringer fra? Hvad har du lavet? Hvilket grundlag har du for at udtale dig? :o).

    Det staves smidighed - altså med i og ikke e. Få en stavekontrol på - en tekst der ikke er tydelige stavefejl i præsentere sig bedre ;o)


  • #9   22. nov 2014 hvad med:
    - det bedste mijlø for hesten, både fold, boks, strøelse, grovfoder, strå foder,
    - hensigtsmæssig træning,
    - hovmiljø,
    - pelspleje, klipninger og dækken.
    - rideustyr udstyr i forhold til muskelopbygning, led, sener og skellet
    - låsninger og andre komplikationer/skader i forhold til bygning, muskler, led, sener og skellet
    - mave/tarmsystem hvis hesten ikke får det korrekte foder/vitaminer.
    - sygdomme hos hest (hvad skal man være opmærksom på og hvilke symptomer samt behandlinger.

    Håber det kan inspirerer.


  • #10   22. nov 2014 Krikken; under om mig står der, hvad jeg er for en størrelse. hvis man ønsker det yderligere uddybet, tænker jeg, at man læser mine blogindlæg - så har men en forståelse af, hvordan jeg træner mine heste og underviser. Og tak for det med smidighed - det havde jeg stirret mig blind på smiley
    Lizette: Jeg er igang med at få aftaler i hus med horze, tika og kinnerup omkring at blive testere på nogle af deres produkter, som jeg så skal skrive anmeldelser af på siden. Men det bliver først, når jeg rammer 500 followers på facebook. De andre punkter ryger også med på listen smiley



  • #11   22. nov 2014 Det lyder rigtig godt smiley Er glad for at kunne inspirere dig

  • #12   22. nov 2014 Horsemanship 100p!! Held og lykke med bloggen smiley

  • #13   22. nov 2014 Jeg vil faktisk gerne høre noget om longering, hvordan man gør, hvad der gør og hjælper på (:

    Kan nemlig selv have problemer med at longere min pony..

    Hms, liberty træning osv.

    Og det som bettemus sagde med at løbe inden springet (:


  • #15   22. nov 2014 Eller hvad man kan gøre og sådan, hvis hesten hurtigt begynder at kede sig (:

  • #16   22. nov 2014 Hvordan man for hesten til at stoppe med at æde græs KONSTANT smiley



  • #17   23. nov 2014 Hvordan man træner lydfølsomme heste på den mest hensigtsmæssige måde med positiv indlæring hvor resultatet ikke kommer efter år med træning men hvor man kan se resultatet efter nogle mdr.. smiley

  • #18   23. nov 2014 tak for alle de gode ideer smiley
    hvis I skynder jer ind på min facebookside og liker den, kan I nå at være med i lodtrækningen af min giveaway - vinderen bliver fundet kl. 12 smiley


  • #20   23. nov 2014 Hej Valhall..
    Tak for de pæne og mindre pæne ord. Alle tanker fra jer læsere er meget brugbare, men jeg bliver simpelthen nød til at sige, at du skal have styr på dine grammatik regler. Man må nemlig gerne skrive og efter punktum - at du ikke gør det, er helt okay med mig, men derfor er det jo ikke nødvendigvis forkert.
    Og nu siger du selv alt det her med no hard feelings osv.. Hvis du virkelig vil bringe noget sagligt til denne tråd og min blog i det hele taget, syntes jeg du skal tage ord som ponypige ud af dit ordforråd.
    Endnu engang tak for de fine råd, det hele hjælper mig og bloggen til at fremstå endnu mere professionelt smiley


Kommentér på:
Hvad vil du gerne lære om?

Annonce