{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedligeholdelse af koncentration/interesse
  • #1   24. nov 2014 Jeg laver aldrig helt det samme. Rider kun 4 gange om ugen, på min 4 års. :3 Så, dressur 2-3 gange om ugen, tur 1 gang hvis vejret tillader det, og spring en dag, hvis lysten er til det. smiley

  • #2   24. nov 2014 Jeg sørger for at variere det mest muligt. Både under ridning men også anden træning. Jeg laver en masse forskelligt. Nogen ting hesten kender, præsentere noget nyt (hvis det er jord træning) og så tilbage til noget hun kender.
    Hvis det er dressur træning så laver jeg en masse forskelligt, også selvom det bare er temposkift op af en langside så er det sjældent hun bare traver der ud af og laver ingenting en hel volte. Det virker fint for os smiley

    Når det er jordtræning har jeg guleroden med (godbider) hvilket i den grad også hjælper hende at bevare fokus smiley


  • #3   24. nov 2014 Varierer sin træning.. I stedet for alm træning kan du der udover evt løsspringe, ride tur/gå tur, lave jordtræning(ligge ting son man skal gå over/røre ved). Træn forskellige ting når du træner, aldrig træn de samme øvelser hver dag..

Kommentér på:
Vedligeholdelse af koncentration/interesse

Annonce