{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider uddannelsen
  • #1   15. dec 2014 Den praktiske del af din uddannelse forgår hos en godkendt læremester på f.eks. en rideklub, så dine heste står vel naturligvis der - de resterende uger går du i skole smiley

    Og inden du kan søge ind på uddannelsen, hvor du skal 22 uger (mener jeg det er) på et grundforløb på landbrugsskolen i Aarhus står dine heste jo bare der smiley

    Men ellers gå ind på DRF's hjemmeside og læs nærmere smiley


  • #2   16. dec 2014 Mange gang står den ene hest gratis og den anden hest koster noget opstaldningen og sådan, syntes det svinger fra stald til stald..
    Og når du skal på skole tror jeg du selv skal betale opstaldningen på skolen, som andre elever der fx går på landbrugs skolen (:


  • #3   16. dec 2014 DRF bestemmer hvad det skal koste vedr. løn, boks og bolig.
    Du skal jo have min en hest med, de ser helst at du har to med. Dem har du opstaldet til 500 kr stykket om måneden. Bolig er også 500 kr om måneden.
    Hvis du har mere end to heste vil boksene herefter typisk koste en del mere, kommer jo helt an på hvor det er man er i lære.

    Du må gerne skrive til mig hvis du har andre spørgsmål smiley


  • #4   16. dec 2014 På malling koster det 1800kr pr hest og på dit lærested 500kr pr hest. Du får lærelæn på omkring 5000kr om måneden og på malling får du udeboende su og her koster det desuden 2200kr om måneden at bo på skolen smiley

Kommentér på:
Berider uddannelsen

Annonce