{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Har din hest nogle sjove vaner?;) {{forumTopicSubject}}

Hej, da jeg ligger syg og keder mig lidt så vil jeg lige starte en hygge tråd smiley
Har jeres hest nogle sjove vaner? Eller gør noget sjovt? smiley

Min hest Myra kysser mig altid i ansigtet når jeg er ved at lave en hestehale;)
Og så når jeg henter hende på folden og hvis en af de andre kommer for tæt på og jeg skal "jage" den væk, så leger hun lige politi og lægger ører:) lidt ligesom et barn som vil gøre de voksne glade:'D
Når jeg henter foder til hende, så tager hun benet op over træktovet og så står hun bare og venter :'D

Og nogle andre ting jeg ikke kan komme i tanke op;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har din hest nogle sjove vaner?;)
  • #1   27. mar 2015 Min pony tisser hver gang hun får hø/wrap. Hun skal altid tisse, når hun får det. smiley Det må være af begejstring!

  • #3   27. mar 2015 Min løfter benet op til bugen når han spiser. Det har han lært af sin mor som også gjorde det. Lige ledes har han lært af hende at man skraber ikke i gulvet, man vifter bare med forbenet, han stamper så også når han sætter det igen og er han rigtig utålmodig så kan han finde på at slå ud efter mig med forbenet hvis jeg går for an ham, under halsen. er han ikke utålmodig så bukker han bare hovedet ned og forsøger at klemme mig (på en lidt kærlig/tiggende måde) når jeg går under halsen på ham.

    når jeg trækker med ham kan han finde på at skubbe let til mig (han er en være tiggerøv) og derfor har han fået tilnavnet dutte.


  • #4   27. mar 2015 Sorteper forsøger altid at løbe underhegnet til den anden fold (til trods for stød) når de kommer på græs - som ordsproget siger "Græsset er altid grønnere på den anden side"

    Findus gaber altid helt vildt efter en ridetur ligegyldigt om den har varet 3 timer eller 20 minutter, men efter 5 minutter vågner han op igen
    Han skal også altid kalde på sin mad med en underlig brummende lyd når man går hen til ham med den.


  • #5   27. mar 2015 Min pony tisser altid lige når hun kommer ind. Hvis ikke hun har været inde og tisse af inden jeg skal ride står hun ret uroligt på staldgangen. Så snart hun har tisset i boksen er der ingen ting. smiley

  • #6   27. mar 2015 Kemba "smiler" ofte, når jeg går hende imøde - det har nok noget at gøre med, at hun forventer godbidder smiley

  • #7   27. mar 2015 Hver gang Mimine får foder i sin krybbe, smider hun det på gulvet og spiser det der smiley

  • #8   27. mar 2015 Min hoppe har et ritual med at gerne ville drikke af vandet på folden når vi skal til at starte op med at ride på banen - vandbaljen står så hun kan nå fra begge sider og synes det er super hyggeligt lige at tage en slurk vand inden træning .. smiley

  • #9   27. mar 2015 Desuden har hun aldrig tisset eller skidt imens vi har været ude eller jeg rider. Skider kun i boksen og i traileren .. Fint nok, mindre at samle op på banen, men mere at muge i boksen smiley

  • #10   27. mar 2015 Hvis jeg sætter min hest på staldgangen (med røven mod boksåbningen) imens jeg muger ud, så har hun en tendens til at lægge sit venstre bagben op på trillebøren, dette gør hun også, hvis hun står på staldgangen og der står en spånepakke ved siden af hende. På en eller anden måde, får hun stillet sig sådan, at hun kan få sit venstre ben derop og ligge smiley

  • #12   27. mar 2015 Min hingst Santos har til vane at vrinske efter endt ridning, når jeg svinger benet over for at hoppe ned, så vrinsker han meget svagt, og KUN når jeg har redet og det er HVER gang jeg har redet. jeg syntes det er hyggeligt, og føles rart at hoppe af og han så giver en form for tilfredsstillende vrinsk (Y)

  • #13   27. mar 2015 Min skal altid prutte når jeg løfter baghoven - lige i hovedet på mig - -'
    Og det er HVERGANG haha


  • #14   27. mar 2015 Camilla, det er først slemt når der kommer noget med ud smiley

  • #15   28. mar 2015 Kalle skraber alt sit hø ind under maven, for så at stå og fiske naboens wrap ind under væggen mellem boksene.

    Når man skal hente ham på fold og han står nede i den anden ende, kan man lige nå ned til ham inden han råber "RØV!" Og spurter op til hegnet -.-

    Han vil heller ikke fanges hvis man vil hente ham ind fra fold først, men når han så finder ud af at han bliver den sidste, jorde han frem og tilbage foran hegnet... møgpony! XD


Kommentér på:
Har din hest nogle sjove vaner?;)

Annonce